es
Feedback
Web_programming

Web_programming

Ir al canal en Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

Mostrar más
1 051
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
-830 días
Archivo de publicaciones
یکی به سید پارسا نشایی خبر بده تلگرامشو چک کنه ممنون 🙂

photo content

سرعت ping در اینترنت (نه اینترانت) در بهترین حالت حدود ۲ ثانیه است!

https://www.google.com/?hl=fa گوگل فیلترشکن داده!

این ۶ نفری که 👎 هستند، اگر دوست داشتن منطق 👎 خودشان را بنویسند

محمد از هم دوره‌ایی‌های دکتر شریفی است و یکی از باهوش‌ترین‌ها ست. لطفا اگر از دکتر شریفی اطلاعی دارید اطلاع رسانی کنید

کوی دانشگاه داره توی شریف تکرار میشه شرمنده‌ام برای ناتوانیم شرمنده‌ روی همه شمایم

https://twitter.com/githubpolicy/status/1575572429182640128?s=21&t=pr6zsV2AiidowIQAuWT-bw لطفا زیر پست Github از بخواهید دسترسی ما ایرانیان را بیشتر کند!

سلام، يك پروژه خيلي كوچك با انگولار دارم كه فكر كنم وقت يك يا نهايتا دو روز كسي كه انگولار بلد باشه رو ميگيره. هزينه انجام هم با كمال ميل پرداخت ميشه لطفا اگر مايليد بهم پيام بديد.

photo content

#اطلاعیه #تکمیلی 📣 با توجه به آخرین خبری که به دست ما رسیده، افراد احضار شده، بازداشت شده‌اند و در حال انتقال به اوین می‌باشند. پیگیری‌ها در حال انجام است و صرفا افراد بازداشت شده، همان ۴ نفری می‌باشند که در پیام قبل، نام برده‌شدند. اسامی سه دانشجو و یک فارغ‌التحصیل به شرح ذیل است: ▫️محمدرضا لطف‌علی‌زاده ورودی ۹۶ مکانیک ▫️محمدحسین نوریان ورودی ۹۶ صنایع ▫️نیما آذر ورودی ۹۹ علوم کامپیوتر ▫️جواد شاکر ورودی ۹۱ مکانیک و ۹۶ ارشد فیزیک 🆔@AnjomanSUT

دانشجویان و دانش آموختگان عزیز دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان عضوی از اعضای هیات علمی دانشکده، همدلی و همراهی خودم را با شما اعلام کنم. اگر به فضای بزرگتری دسترسی دارید لطفا این پیام مرا منتشر کنید. من به احترام شما عزیزان از تشکیل هرگونه کلاس مجازی مصلحتی قطعا خودداری می‌کنم و تا آزاد شدن همه دانشجویان دستگیر شده از تشکیل کلاس حضوری نیز خودداری خواهم کرد. زنده باد ایران، زنده باد دلسوزان میهن، شهرام خزایی

سلام، بعد از دو سال در شرایط کرونا امیدوار بودیم شرایط کار کمی اسان تربشود. حوادث و جنایت هایی که در یک هفته اخیر رخ داد بسیارتلخ و باور نکردنی است، با اینکه علاقمند نیستم تعطیلی کلاسها باعث عقب ماندگی دانشجویان از اولویت اصلی زندگیشان بشود، ولی مانند اقای دکتر خزایی من هم ترجیح میدهم تا آزادی همه عزیزان دستگیر شده کلاسی تشکیل ندهم، امروز حتی بدون برگزاری رفراندوم و با کمک علم آمار مبتوانیم به خطای اندکی رای اکثریت را تشخیص دهیم، اگر باور به حق حاکمیت اکثربت بر سرنوشتشان وجود دارد راه حل ساده است،