es
Feedback
Web_programming

Web_programming

Ir al canal en Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

Mostrar más
1 051
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
-830 días
Archivo de publicaciones
https://github.com/alibaba/designable برای توسعه یک محیط builder بسیار کاربردی است

یادآوری، داوطلب‌ها برنامه‌ریزی کنید ما اینجا کلی علاقه‌مند هستیم که منتظریم لازم نیست جامع و کامل و پیشرفته باشه، از کارهاب ساده و ابتدایی شروع کنیم و آرام آرام ....

درود امیدوارم تندرست و شادکام باشید اگر از دوستان کسی با kubernetes کار کرده و دواطلب باشد که تعدادی جلسه کوتاه و علمی برای کار با ان برای اعضا برگزار کند. لطفا پیغام دهد تا برنامه‌ربزی کنیم. پ.ن. افرادی که به این آموزش علاقمند هستند نیز like کنند تا شاید افرادی که میتوانند آموزش دهند داوطلب شوند :)

MVP-experts_call.pdf1.21 KB

خسته نباشید جلسه برگزار شد. لطفا دوستانی که حضور داشتند فیدبک بدهید

یادآروی

تفاوتهای کوچک در معماری نرم‌افزار می‌تواند تاثیر زیادی در مقایس‌پذیری (scalability) ایجاد کنند
+1
تفاوتهای کوچک در معماری نرم‌افزار می‌تواند تاثیر زیادی در مقایس‌پذیری (scalability) ایجاد کنند

OpenFaas coffee session meet.google.com/ntx-yycn-tiy ساعت ۱۹ به وقت تهران روز شنبه میبینمتون ✌️

https://www.openfaas.com/ آقای @majid_kz یک زمان بده به ما و بیا این ابزار رو عملی در حد ۳۰ دقیقه توضیح بده دوستان like بفرمایید تا عروس خانم تشریف بیاورند 😂

https://github.com/zriyansh/awesome-os جالبه نگاه کنید

GitHub - parse-community/parse-blockchain: Blockchain (Ethereum) dApps development made easy with Parse Server (alpha) https://github.com/parse-community/parse-blockchain

اگر کسی .net core تجربه دارد بگوید جای معرفی کنم. - گویا پرداختشان مناسب نیز است - فکر کنم ایران نباشند - جزییات را نمیدانم و خودتان باید صحبت کنید

دوستان سلام یه سوالی داشتم اگه کسی تونست کمکی کنه ممنون میشم من دنبال یک تول مناسب برای backup های کوبرنتیز هستم. یه سری ابزارها رو سرچ کردم و یه سریشونو تست هم کردم اما به مشکل خوردند یا باگ داشتند و این ها اگه دوستان تجربه ای دارند ممنون میشم در اختیارم بذارند

سال ۷۷ یا ۷۸ بود، قبل از این کامپیوترها یک سری دیگری بود که فقط dos داشت و بعدها که دنیا پیشرفته‌تر شد windows 3.1 داشت. با foxpro و پاسکال برنامه‌نویسی را کامپیوتر شروع کردم. برای اینکه بگیم خیلی بلدیم می‌پرسیدم dir سه تا نقطه (لیست پوشه‌ها را نشان میدهد) چه کار میکنه. 😂

https://asc.di.fct.unl.pt/~jleitao/pdf/srds07-leitao.pdf پروتکل پایه که در solana استفاده شده است #Plumtree #gossip

سلام دوستان. اگه کسی یه کورس خوب برای درس سیستم عامل و ازمایشگاهش میشناسه خیلی ممنون میشم معرفی کنه. مرسی