es
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

Ir al canal en Telegram
9 682
Suscriptores
+624 horas
+67 días
-3530 días
Archivo de publicaciones
در تقابل اوسمار و ساپینتو ، اوسمار از نظر روحی برتری دارد. ساپینتو خوب می داند باخت و حتی مساوی در دربی پایه های صندلی اش را متزلزل خواهد کرد. او در هیئت مدیره موقعیت خوبی ندارد. اوسمار اما چون خودش تیم را نبسته ، هراسی از بازی هجومی همه جانبه ندارد. چون توقع زیادی از او نمی رود.‌هر چند او تیمش را در هفته های اخیر خوب سازماندهی کرده

نحوه عملکرد یحیی امسال شبیه سال های آخر مربیگری فیروز کریمی شده حیفه. اگه در یارگیری و عملکردش تجدیدنظر نکنه کم کم میره کنار.

نبود الحدادی روی فوتبال آسانی هم تاثیر منفی داشته

استقلال همچنان در روزهایی که آسانی کم فروغ باشد فوتبال خوبی ارائه نمی دهد. در ۲۰ دقیقه آخر این تیم از لحاظ بدنی افت محسوسی داشت و فولاد فشار زیادی وارد کرد و به پنالتی هم رسید. اگر پنالتی گل می شد شاید فولاد گل دوم را هم به ثمر می رساند اما از دست دادن پنالتی و یک اخراجی باعث افت فولاد شد. این استقلال مشکلات زیادی دارد.

ادان گلر دربی👏

گرفت

چه فوتبال خواب آوری

حس میکنم یه پنالتی با وار....

بین نعمتی و نبی باقری ها ، نبی همین الان میتونه بره تیم ملی

احتمال اینکه استقلال در نیمه دوم با مشکل بدنی مواجه شود وجود دارد.

نعمتی یه تنه داره فولاد را نابود میکنه

آسانی به نظر یا خسته است یا مصدوم

فولاد با این سبک بازی گزینه سقوطه

علی نعمتی هیچ وقت دفاع مطمئنی نبوده یحیی تا به وسیله نعمتی مربیگری را نزاره کنار دست بردار نیست.

مثلا رامین رضاییان فیکس شده که با توجه به اینکه یحیی در پرسپولیس نخواستش حالا انگیزه داره .

محمد نوری مدیر فنی استقلال ب( سیستان و بلوچستان) است. تیمی که نتایجش به مضحکه و خنده بازار تبدیل شده . بعد همین فرد درباره داور خارجی دربی حرف میزنه. در لیگ دو تیم استقلال ب هم به خاطر ناداوری به این حال و روز افتاده؟ حرف مفت هزینه که نداره. بنشینید قصه ببافید. آخرین برد دربی تون یادتون نمیاد. تکلیف همین تیم ب و اون همه هزینه را مشخص کنید بعد بیایید حرف بزنید. اونجا هم شش تایی شدید؟ خدا قوت پهلوون.

از ساپینتو بابت مصاحبه امروزش شکایت کنید تا ثابت کند داور به ما هدیه داده. محرومیت تعلیقی اش را هم فعال کنند. فهمیده دارند اخراجش می کنند دنبال بهانه است

ارونوفِ ریزه‌کار و تکنیکی زیر نظر اوسمار دقیقاً دارد همان بازیکنی می‌شود که از اول انتظار می رفت؛ دیروز هم شاهدش بودیم که با آن گل دوم مقابل شمس آذر نه‌تنها برتری پرسپولیس را قطعی کرد بلکه نشان داد اوسمار چطور توانسته از چابکی، هوش و ظرافت بازی او بهترین خروجی را بگیرد. کم‌کم این رابطه مربی و بازیکن دارد به نقطه‌ای می‌رسد که هر لمس توپ ارونوف یک پیام واضح دارد: «در مسیر درستیم.» پرسپولیس دارد فوتبالش را دیکته می کند.

اقدام تحسین آمیز باشگاه پرسپولیس پرونده رای تصحیحی استیناف به cas رفت؟ پس از شکایت از استقلال به ای اف سی بابت فحاشی و توهین به پیام نیازمند حالا خبر تازه ای شنیده شده. بعد از بازی با شمس آذر با یکی از کارمندان فدراسیون صحبت می کردم. خبر جالبی داد که به نظر نمی رسد کذب باشد.خبری که البته تاکنون رسما منتشر نشده . خبر این است که باشگاه پرسپولیس پس از صدور رأی تصحیحی کمیته استیناف درباره برگزاری دیدار مرحله بعدی جام حذفی با تراکتور بدون حضور تماشاگر، پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش ارسال کرده است. ثبت شکایت انجام شده و CAS هم مطابق روال از فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه تراکتور خواسته تا دفاعیه‌های رسمی خود را ارائه کنند. بدین ترتیب، رسیدگی وارد فاز بین‌المللی شده و پرونده در مسیر بررسی شکلی و ماهوی قرار گرفته است. اما نکته مهم‌تر از خود فرآیند حقوقی، نحوه مدیریت پیمان حدادی، مدیرعامل جوان پرسپولیس و البته در کنار او نگاه تازه هیئت مدیره باشگاه است؛ مدیری که در همین مدت کوتاه نشان داده یک ترکیب جالب از روحیه هواداری و رفتار مدیریتی حرفه‌ای را با هم دارد. این‌که حدادی و همکارانش در هیئت مدیره از فرصت تعویق مسابقه استفاده کرده و موضوع را به CAS برده اند، نه فقط یک واکنش حقوقی، بلکه نشانه نوعی جسارت و پیگیری است که در سال‌های اخیر کمتر در مدیریت پرسپولیس دیده شده بود. تلاش برای گرفتن دستور موقت از CAS یا حتی نتیجه نهایی این پرونده، طبیعتاً اهمیت دارد، اما اهمیت اصلی در این است که حدادی و در کنار او هیئت مدیره و تیم حقوقی باشگاه ثابت کرده بر سر منافع باشگاه با هیچ نهادی تعارف ندارند. این همان مدل مدیریتی است که هوادار از آن احساس امنیت می‌کند؛ مدیریتی که هم احساس دارد، هم حواس. همین تناسب است که او را از یک مدیر صرفاً اداری جدا می‌کند و باعث می‌شود حرکت مدیران باشگاه در این پرونده سزاوار توجه و تحسین باشد، بدون اینکه نیاز به اغراق یا بزرگ‌نمایی داشته باشد.بدون حتی انتشار خبر آن در رسانه ها. اعتراض پرسپولیس اکنون در مسیر رسیدگی CAS قرار دارد و باید منتظر ماند تا بعد از دفاعیات فدراسیون و تراکتور، روند رسیدگی شکل نهایی بگیرد. اما فعلاً آنچه روشن است، این‌که مدیریت باشگاه از فرصتی کوچک، یک ابزار بزرگ ساخته؛ و همین خودش پیام مهمی برای فضای فوتبال ایران است:قرار نیست بر سر منافع پرسپولیس ،کسی مماشات و سهل انگاری کند.

می دانید چرا حرف از داور خارجی می زنند؟ واعظ آشتیانی: من هم شنیده‌ام که عیسی اندوی گلر ذوب آهن تطمیع شده بود. در لیگ قهرمانان آسیا یکی از مدیران باشگاه استقلال آمد و به من گفت 50 میلیون تومان به داور ازبکستانی بدهیم تا بازی را برای‌مان دربیاورد.(اسم آن مدیر را همه می دانند نننننن) مصطفوی:به داور عراقی بازی استقلال و نوف باخور ساعت رولکس رشوه دادم و به ورمزیار گفتم در محوطه جریمه بیفتد پنالتی می گیرند. كاظم اوليايي، مديرعامل اسبق استقلال در مورد اين پشت پرده مي‌گويد: «خودمان هم باور نمي‌كرديم مصطفوي تا اين حد قدرتمند باشد. حتي زماني كه داريوش از ما خواست به نمايندگان و مسوولان AFC، پسته و قاليچه هديه دهيم ما تامين اعتبار نكرده بوديم كه البته به لطف كامران منزوي مشكل حل شد.» اوليايي در مورد اينكه آيا به بازيكنان استقلال در مورد مهرباني داور در بازي اطلاع‌رساني شده بود نيز گفت: «داريوش‌خان بين دو نيمه به ورمزيار توصيه كرده بود كه در محوطه جريمه با خيال راحت به زمين بيفتد.» بحث سلامت بازی نیست که از داور خارجی حرف می زنند. بحث دلار و سکه و رولکس است. سابقه دارهای لعنتی. هفت تایی های رکورد شکن لعنتی.