9 674
Suscriptores
-524 horas
-77 días
-4230 días
Archivo de publicaciones
9 674
یکی از سخت ترین بازی هایمان را بردیم . ارزش این برد را در ادامه لیگ می توان بهتر درک کرد. فینال به فینال باید جلو رفت
9 674
لیگ برتر را در این زمین ها باید برگزار کرد؟ بردیم و خیلی هم برد شیرینی بود بعد از دربی . با این کیفیت زمین همین که بردیم و مصدوم ندادیم باید خدا را شکر کرد
9 674
علی عطایی مدیرعامل چادرملو: استقلال خودش رفت و برگشت به پرسپولیس باخته، بعد هواداراش انتظار دارند ما پرسپولیس را ببریم!😂
9 674
حضرات استقلالی می گویند عطایی عضو هیئت مدیره پرسپولیس بوده و رفته اردوی پرسپولیس در یزد.
خب شما را سننه؟ رقیب مایید؟ در جدول نزدیک مایید؟ اصلا عیناً می خواهیم تبانی کنیم . به پایین جدولی ها چه ربطی داره؟
9 674
نقش مهم کاپیتان امید در ادامه لیگ
کار در ادامه لیگ روز به روز سخت تر می شود. مهمترین وظیفه ، این روزها درون زمین بر عهده امید عالیشاه است. کاپیتان اگر روی فرم باشد پرسپولیس هم روی فرم خواهد بود.
او برای رهبری تیمش یک لیدر و فرمانده مثال زدنی است
9 674
علی علیپور سابقه بازی در سنگ آهن بافق را دارد. افشین پیروانی هم در تیم یزدی ها سرمربی بود. حالا این دو به دنبال برد در استان یزد هستند. علی این روزها در ابرها سیر می کند. بعد از یک دربی جانانه و نمایش عالی، او به دنبال تداوم گلزنی هایش خواهد بود.
دیشب که به او گفتم گویا لیموچی رقیب تو در جدول گلزنان هم مصدوم شده و فرصت داری از او فاصله بگیری گفت خدا نکند مصدومیت او جدی باشد. من خودم تجربه مصدومیت سنگین و دوری از فوتبال را دارم. خیلی تلخ است. انشاالله مهدی لیموچی هم مشکلی نداشته باشد. رقابت با رقیب آماده دلچسب است. این مقام ها می آیند و می روند .
پرسیدم راستی ماجرای آفساید و دو سانتیمتر چه شد؟ گفت دربی به خاطره ها پیوست. فردا بازی مهمی داریم.
گفتم قول گلزنی؟ گفت تمام تلاشم را میکنم ببریم و هوادار خوشحال شود. کی گل بزند مهم نیست
9 674
احمد نوراللهی در امارات زندگی راحتی دارد و قصد بازگشت به ایران را ندارد. او پیشنهاد خوبی از یک تیم قطری هم داشت اما با توجه به تثبیت شرایطش در امارات، آن را رد کرد.او حتی اول فصل یک پیشنهاد مالی سنگین از یک تیم غیر تهرانی در ایران داشت که بلافاصله رد کرد و گفت قصد آمدن به ایران را ندارد و اگر هم روزی به ایران بیاید فقط در پرسپولیس توپ می زند.
مهدی قائدی هم شرایطی مشابه احمد دارد و در امارات ماندنی است.
9 674
نظری جویباری : اگر صحنه مربوط به آزادی برای پرسپولیس بود پنالتی می گفتند.
پ.ن: حق با شماست
9 674
یکی به رامین رضاییان بگه دربی تموم شد. هشت ساله نمی برید. امشب هم با النصر بازی داشتیم که در همه آیتم ها ازتون سر بود.
هوادار ها تون دارن درباره چی حرف می زنن؟ به چی دلخوشید؟ گلر که بشه ستاره بقول مربی تون بهتره حرف نزنید
9 674
این نوع تفکر اگر در استقلال حاکم شود باعث پیشرفت آنها خواهد شد.
بهترین استقلال برای ما، تیمی مبتنی بر تفکرات امیر حسین صادقی ، محمد نوری و مهدی فنونی زاده است که همواره داور را مقصر بدانند و در پی استیضاح وزرای دوره مشروطه تاکنون باشند.
9 674
سرمربی استقلال چقدر منطقی حرف زده:
به نظرم آنها بهتر از ما بودند اما نتیجه تساوی برای هر دو تیم سزاوارانه بود. فکر می کنم با نحوه کار بازیکنان هواداران از آنها راضی هستیم. خوشحالم که نتیجه را واگذار نکردیم و حتی برای رسیدن به پیروزی هم تلاش کردیم. وقتی دروازه بان ما بهترین بازیکن زمین می شود دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند.
9 674
بازی احساسی استقلال و عدم تراز دو جناح ، باعث شد تا در شبی که النصر با نیاوردن رونالدو نشان دهد دنبال مساوی است تا کار را به بازی برگشت بکشاند ، به خواسته اش برسد.
استقلال همچنان ضعف در بازیسازی دارد و قلب دفاع آنها روی سرعت مشکل دارد.
در شبی که عربستانی ها زیر فشار جو ورزشگاه بودند ، حسینی عملکرد بسیار خوبی داشت و مانع از باز شدن دروازه شد.
آمار بازی نشان دهنده برتری النصر بود
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
