es
Feedback
𝓨𝙤𝙪𝙧𝙨𝙤𝙪𝓵 ”

𝓨𝙤𝙪𝙧𝙨𝙤𝙪𝓵 ”

Ir al canal en Telegram

when you're sad, find Him. ”

Mostrar más
2 650
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
-- "never give up, life is not pain it's just hard sometimes, don't blame other people, stay strong and positive" ;mawar april, enam20” let's ♡ https://t.me/thehenshin

Aku sentiasa pesan pada diri, Jangan bersedih terlalu lama kerana perubahan yg harus kau lalui dalam kehidupan kau. Tahu rasa sakit dan perit. Setiap perubahan itu akan membentuk satu pengalaman baru yg akan semakin mematangkan kau. Tersenyumlah menunggu hari esok.

Surah Taha - Sheikh Saad Al Ghamdi.m4a20.68 MB

To all my subscribers, if you felling down, sad, worried something you donno or know, felling unwell, I suggest you to try calm down yourself with listen or read surah Toha. The power of Surah Toha, MasyaAllah, goodluck! @Hawapejuangakhirat

Renung dan muhasabah ya❤️
Renung dan muhasabah ya❤️

mswamrn's editing channel Halal for save, sharing •slowupdate. •terbuka untuk semua! •tag owner kalau nak post dekat socmed h
mswamrn's editing channel Halal for save, sharing •slowupdate. •terbuka untuk semua! •tag owner kalau nak post dekat socmed https://t.me/mswamrneditingchannel

Tidak peduli seberapa kuat kau berusaha mempertahankan, mereka yang pergi tetap akan pergi. @hatimilikAllah

Tidak peduli seberapa keras anda berusaha mempertahankan, mereka yang pergi tetap akan pergi

Ujian, Sakit Dan Perit utk di lalui, Kadang kau rasa utk mengalah, Kadang kau rasa utk berputus asa, Tiada ujian yg mudah di dunia, Ttpi cuma satu yg kau belum Terima, " Allah uji Hanya pada yg mampu " Kata2 ini sering terpapar di mata, Sering terdengar di telinga, Malah sering tertampar dgn kata2 ini. Kalimat ini membawa 1 makna yg cukup berharga, Andai kau benar memahami isi nya. Sedar tak sedar, Ujian ini kekuatan kita, Ujian ini mendidik kita, Andai kau dalami Dan pelajari hikmahnya, Maka, Kau akan rasa, Bahagianya aku diuji, Terima kasih ya Allah atas kiriman ujianmu ini.. Itu lah dia... Org beriman tetap akan bersyukur Dan bahagia Walau dalam keadaan diri diuji dengan begitu hebat sekali... Aku Sakit... Tp aku bahagia.. Kini aku faham Dan mengerti Apa itu Bahagia yg sejati. Terima kasih tuhan utk setiap Percaturan yg kau beri✨🌷 Moga aku bertemu dgn Mu di Syurga Firdaus nanti.. @shaalqudsy

𝐄𝐗𝐏𝐋𝐎𝐑𝐄 𝐓𝐇𝐄 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐍𝐄𝐋𝐒 𝐎𝐍 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐀𝐒𝐏 𝐋𝐈𝐒𝐓 𝐀𝐍𝐃 𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐅𝐎𝐑𝐆𝐄𝐓 𝐓𝐎 𝐒𝐔𝐁𝐒𝐂𝐑𝐈𝐁𝐄... ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ JOIN @Islamitu_indah 🔖•• Himpunan kata nasihat agama. JOIN @Lovestoryneverend 🔖•• This Is Our Love Story. JOIN @Quoteswithme 🔖•• Stay strong for yourself. JOIN @HatimilikAllah 🔖•• Life must go on. JOIN @Nakluahh 🔖•• Kalau rasa nak baca luahan ni baca lah taknak sudah. JOIN @Movie_234 🔖•• We provide free movie for you. JOIN @Dakwahofheart 🔖•• Have faith and be patien. JOIN @Bicarabulanofficial 🔖•• TINTA sang rembulan JOIN @Hijrahpendosa 🔖•• Tiada jahiliyyah, Tiada hijrah JOIN @Tulisanpengemis 🔖•• Biarkan tulisan yang berbicara JOIN @Herelisten 🔖•• Me, Myself and I JOIN @HikayatPerindu 🔖•• Quotes dari seorang perindu CLICK @HSASP20bot 🔖•• Delete list after 12 hours . ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ 𝗦𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗟𝗶𝗻𝗸 𝗣𝗿𝗼𝗺𝗼 𝗕𝘆 @HSPPromoter 𝐍𝐄𝐖 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐍𝐄𝐋 𝐁𝐲 𝐐𝐨𝐰𝐢𝐲𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭 シ︎𝑆𝑒𝑜𝑟𝑎𝑛𝑔 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑠𝑢𝑘𝑎 𝑏𝑒𝑟𝑐𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎 - 𝑡𝑒𝑛𝑡𝑎𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑑𝑢𝑝 シ︎𝑆𝑢𝑘𝑎 𝑚𝑒𝑚𝑒𝑟ℎ𝑎𝑡𝑖 𝑑𝑎𝑛 𝑡𝑎𝑘 𝑠𝑢𝑘𝑎 𝑑𝑖 𝑝𝑒𝑟ℎ𝑎𝑡𝑖 シ︎𝑀𝑒𝑛𝑢𝑙𝑖𝑠 - 𝑎𝑝𝑎 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑟𝑎𝑠𝑎 シ︎𝑃𝑒𝑙𝑏𝑎𝑔𝑎𝑖 𝑞𝑢𝑜𝑡𝑒𝑠 𝑠𝑎𝑛𝑡𝑎𝑖 シ︎𝑆ℎ𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑒𝑙𝑏𝑎𝑔𝑎𝑖 𝑏𝑎𝑐𝑘𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑙𝑝𝑎𝑝𝑒𝑟 𝑂𝑓𝑓𝑖𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑏𝑜𝑡 : @CoffeeLoverss_Bot 📌𝑆𝑒𝑚𝑢𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑎𝑑𝑎 𝑑𝑖 𝑠𝑖𝑛𝑖 ⤵️ "𝚌𝚊𝚝𝚊𝚝𝚊𝚗 𝚍𝚊𝚛𝚒 𝚊𝚔𝚞 - 𝚜𝚒 𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜" Https://t.me/SiCoffeeLovers

Kita sibuk merancang masa depan dunia sehingga lupa untuk merancang kehidupan akhirat. @hatiMilikAllah

Jangan sampai kita rasa tidak bersalah apabila membuat maksiat. Jangan sampai maksiat itu menutupi ruang di dalam hati untuk kembali bertaubat. @hatiMilikAllah

Seperti mana minyak tidak dapat bersatu dengan air hatta berada di dalam gelas yang sama, Seperti itulah maksiat tidak boleh bersatu dengan ilmu dalam hati. @hatiMilikAllah

Nak cakap. Pkp dilanjutkan lagi, tolonglah beri kerjasama kali ni. Kes bagi turun. Kita boleh hidup mcm biasa. Ramadhan dah nak menjelang, Tak rindu ke nak solat terawih kt masjid sama sama, Tak rindu ke nak iftar dengan keluarga kat luar? , Tak rindu ke lepas terawih pergi expo cari baju raya, Lepastu raya, Tak rindu ke nak solat sunat raya ramai ramai? Tak rindu ke nak beraya rumah sepupu sepapat, Tak rindu ke nak buat rumah terbuka?, Tak rindu ke nak holiday dgn family? Buat family gathering tepi pantai? Aku tau korang rindu, Kalau rindu beri kerjasama, Jaga diri, Patuhi SOP, Fihifzillah ')