es
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Ir al canal en Telegram
3 499
Suscriptores
-124 horas
-137 días
-6830 días
Archivo de publicaciones
ســــريال : هم گناه 🔺 قسمت : 3 ✅ کیفیت 1080 #هم_گناه @gitmit

ســــريال : هم گناه 🔺 قسمت : 3 ✅ کیفیت 480 #هم_گناه @gitmit

آهنگ #جدید سحر دل @gitmit

به غرورم بر میخورد واسه کسی گریه کنم منه چهار شونه به شونه های کی تکیه کنم روز مردهای تنها مبارک :) @gitmit

تو زخمه ی ساز منی صدای آواز منی رمز من و رازِ منی نقطه ی آغازِ منی #هایده بهونه #کلیپ @gitmit

با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من با تو از مرگ نمیترسم عاشق شهامتم من❤️ @gitmit

@gitmit مردِ من چشمهایش لبریز از آرامش است وقتی کنارم قدم میزند، از هیچ چیز و هیچ کس ترسی ندارم او معنای تمام و کمال واژه‌ی امنیت است قول هایش قول است تهِ چشمانش پاکی موج میزند برای عاشقانه هایم مجنون است و برای بچگی کردن هایم پدر... مردِ من مرد است و محکم، آنقدر محکم که میتوانم با خیال راحت، کنارش همان دختر بچه‌ی ساده‌ باشم ❤️ @gitmit

پـدر تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛ گاهی، برخی، عجیب بوی خدا را میدهند همان
پـدر تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛ گاهی، برخی، عجیب بوی خدا را میدهند همانند پدرم... @gitmit

عالم و آدم رفته از یادم از همون ثانیه ای که دل بهت دادم... @gitmit

. سری ظریف و لطیفه زنانه بر روی شانه ای زمخت مردانه نوازش موهایی از جنس آرامش دوست داشتنی غرق در کنار هم بودنمان، این موها را تاب دهی و نوازش کنی این موجود نحیف را در آغوش بگیری و لذت ببری. لذت ببری از داشتنش، از بودنش، از اینکه هست و مال توست! لذت از این ها بالا تر سرش که روی شانه ات است، در آغوش هم که هستید سرت را بگذار روی سرش و لذتش را ببرید این باهم بودن ها را، با دنیا هم عوض نکنید که نادر شده اند و کمیاب. @gitmit

از تمامِ خودم گونه‌هایم را بیشتر دوست دارم که طعمِ بوسه‌های تو را چشید و قلبم را، که برای چشم‌های تو تپید باقی اش از عمر من ب
از تمامِ خودم گونه‌هایم را بیشتر دوست دارم که طعمِ بوسه‌های تو را چشید و قلبم را، که برای چشم‌های تو تپید باقی اش از عمر من بیهوده بود... @gitmit

خوب قلق دلمو بلدی همه زدن دلمو، تو نزدی❤️ @gitmit

. منتظر نمان تا رویاهایت به واقعیت برسند، و بعد شروع به لذت بردن از زندگی کنی. بیا و قول بده پیش از آنکه رویاها تحقق یابند، لذت بردن از زندگی را تا می‌توانی تجربه کنی. زندگی یعنی زمان... پس چرا باید با انرژی‌های منفی آن را بر باد دهیم؟ افرادی که امروز با هر آنچه که دارند، از زندگی لذت نمی‌برند، در آینده نیز با هر آنچه که به‌ دست می‌آورند، باز هم از زندگی لذت نخواهند برد... زیرا هرگز یاد نگرفته‌اند چگونه باید زندگی کنند. آنها همیشه به دنبال چیز بهتری هستند و وقتی به آن می‌‌رسند، دیری نمی‌پاید که دوباره شکوِه و شکایت را شروع می‌کنند. پس از امروز زندگی را دوست بدار... تصمیم بگیر و برای اولین قدم شکرگزار باش 🍀 @gitmit

آدمی اگر هیچ چیز در این دنیا نداشته باشد، باز هم چیزی هست که باید بابت آن هر ثانیه شادی کرد و آن «وجود داشتن» است. وجود داشتن
آدمی اگر هیچ چیز در این دنیا نداشته باشد، باز هم چیزی هست که باید بابت آن هر ثانیه شادی کرد و آن «وجود داشتن» است. وجود داشتن برای عشق ورزیدن به تمام کسانی که ما را در زندگیشان پذیرفته‌اند ⁦♥️⁩ @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 17 ✅ کیفیت 1080 #کرگدن @gitmit