3 501
Suscriptores
-124 horas
-137 días
-6830 días
Archivo de publicaciones
3 500
.
سفر بخیر اسفند! کوله بارت را بستی؟
چیزی را فراموش نکرده باشی!
مثلا خاطره ای، دردی، غمی!
حواست باشد همه را برداری،
دِر چمدانت را محکم ببندی!
فروردین دارد می آید!
میدانی که چمدانش سبک است، پر از شکوفه!
وقتی رسید، میخواهم وصلشان کنم روی درخت های حیاط!
میخواهم بهار را دل انگیز کنم...
عشق را نشانش بدهم،
قدم زدن زیر باران، آن هم دو نفره،
شانه به شانه را یادش بدهم...
به بهار بفهمانم سه ماه فصلش باید دوست داشتن باشد،
پر از روزهای خوب، پر از قرارهای عاشقانه...
اسفند جان بودنت کافی است
وقتت تمام شده!
بو کن!
بوی سمنو می آید، بوی سنجد!
بوی پول های تا نخورده ی لای قرآن!
معطل نکن
پستت را تحویل بده بهار پشت در است!
@gitmit
3 500
به تقویم ها اعتمادی نیست،
اگر تحولی در دل و زندگیت روی داد مبارک است
راز نو شدن را باید دانست
و گرنه بهار یک فصل تکراریست!
گذشت عمر تبریک ندارد...
صافی و نو شدن دلها تبریک دارد...
شاد ترین ایام را برایتان آرزو دارم
نه برای امروز،
بلکه برای فردای هر روز...♥️
@gitmit
3 500
.
تو هَمانی که دلم میخواهد شصت سالگیهایم را کنارش بگذرانم...
هفتاد سالگی...!
هَمان روزهایی که کیسههای کوچک و بزرگ
قرصهایم هشدارِ کهولت سِن را میدهد...!
هَمانی که دلم میخواهد در حالی که پایِ رادیو نشسته است
و مُدام با پیچ رادیو وَر میرود و مَرا به مرزِ سرسام میرساند،
صِدایم بزند و بخواهد برایش چای بیاورم...!
تو هَمانی که میخواهم سالها بعد،
دُرست زمانی که نوههایمان دورِمان را گرفتند
و مُدام از عاشقیهایمان میپرسند.
از سوالهایشان طَفره بروم و نگاهَش کنم،
و دِلم ضعف برود برایش...!
هَمان یک نفری هستی که دلم میخواهد،
پنجاه سالِ بعد برایش پیراهنی با گلهای ریزِ آبی بپوشم
و تا میتوانم دلبری کنم...!
هَمان درمانی که در آغوشش کمردرد و پادرد و
بالا و پایین شدنِ فشارِخون را به فراموشی بسپارم...!
هَمان هَمدمی که میخواهَم سَرم را
روی شانهاش بگذارم و فریدون گوش دهم.!
تو دقیقاً هَمان یکنفری هستی
که دلم میخواهد پا به پایش پیر شوم...!
تو هَمان یاری هستی که شَهریار میگوید
بدونِ وجودش شهر ارزشِ دیدن را هم ندارد...!
@gitmit
3 500
اسفند هم داره تموم میشه...
بیا و بیفت وسطِ تمامِ نو شدنی هایم،
میان ذوقِ به سَر رسیدنِ انتظارم...
تا ازسَرو کولِ دوست داشتنهایمان بالا رویم
و بهار را با عشق و آغوش تحویل کنیم...
@gitmit
3 500
سلام
اونایی که سریال ایرانی زیاد تماشا میکنن
میخوای بدونم کدوم سریالا و کدوم قسمتاش تیکه های عاشقانه یا دیالوک های خوب داره برای ساخت کلیپ میخوام
لطفا بگید :
@mamad905
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
