es
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Ir al canal en Telegram
3 503
Suscriptores
Sin datos24 horas
-137 días
-6530 días
Archivo de publicaciones
. مهر آمد ولی، با بی مهری هایی که کنج دلمان چمباته زده اند چه کنیم راستش را بخواهی من فکر می کنم، یک جای ابراز احساساتمان نشتی دارد... وگرنه این همه واژه و جمله ی عاشقانه، چرا گره از کار هیچکس باز نمی کند ولی حالا باید امیداوار باشیم، تا دختر بزرگ پاییز پادرمیانی کند، جدایی ها، دوری ها و دلتنگی هامان را... @gitmit

تابستان...! حالا که تمام شده ای بگذار بگويم: روزهای گرمت خيلى سرد گذشت... @gitmit
تابستان...! حالا که تمام شده ای بگذار بگويم: روزهای گرمت خيلى سرد گذشت... @gitmit

سخته برام نبودنت چجوری عادت شه برام... @gitmit

. در پزشکی دردی وجود دارد به اسم درد فانتوم، بهش درد خیالی هم می‌گویند، اما خیالی نیست، واقعا درد می‌کند... بیمار واقعا درد می‌کشد، ولی از جایی که دیگر نیست.... دستی درد می‌کند که قطع شده، انگشتی درد می‌کند که جایش بین تمام انگشتانش خالیست، آدمی که یادش هست اما خودش نه... انگار نگاه می‌کند به جای خالی چیزی و درد می‌کشد، از نبودنش، از نداشتنش... از اینکه تنها خاطره‌ای برایش مانده و دردی که کسی نمی‌فهمد، جای خالی‌ای که کسی نمی‌بیند، چون به گمانشان این‌ها همه دردی است خیالی... @gitmit

شاید آدم به جای خالی کسی که دوستش داره عادت کنه ولی هیچ وقت یادش نمیره که جای کیه که خالیه... و چقدر هضم این نبودن تا ابد سخت
شاید آدم به جای خالی کسی که دوستش داره عادت کنه ولی هیچ وقت یادش نمیره که جای کیه که خالیه... و چقدر هضم این نبودن تا ابد سخته! @gitmit

کی فکرشو میکرد قلب تو از من برگرده... یکی بعد تو انگار نیمه ی قلبشو گم کرده... @gitmit

. حال و هوای دلت گرم بماند که شهریور پایان گرمای تابستانی ماست نه آغاز دلتنگی های سرد پاییزی... نکند با هر باد و بارانی بلرزد بخشکد زیر انبوهی از برگ ها... باران اگر بارید، سیل اگر جاری شد و جاده ها خیس از نبودن، تو اما حال و هوای دلت گرم بماند... دلبسته ی واژه ها، نگاه ها و دست ها نباید بود که با تکان خوردن هر شاخه بی درنگ، دلی یخ بزند...! حال و هوای دلت گرم بماند که پاییز، فصل دلسپردن و ورق زدن خاطرات کهنه ی دل نیست... @gitmit

گويند که شهریور تمام و مهر در راه است چه خوش خیالند مهر برای ما مدتهاست که آغاز شده مهر آنهایی که دوستشان داريم "مهر"به ماه ن
گويند که شهریور تمام و مهر در راه است چه خوش خیالند مهر برای ما مدتهاست که آغاز شده مهر آنهایی که دوستشان داريم "مهر"به ماه نیست مهر، به "دل" است مهرتان پر مهر باد❤🍁 @gitmit

کیفیت موبایل❤️

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 39 ✅ کیفیت 1080 #دل @gitmit

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 39 ✅ کیفیت 720 #دل @gitmit

ســــريال : دل 🔺 قسمت : 39 ✅ کیفیت 480 #دل @gitmit

آهنگ #جدید علی لهراسبی چه شبایی @gitmit

ایهام درد (ورژن #پیانو)

آهنگ #جدید ایهام درد @gitmit

آهنگ #جدید حسین توکلی سر مست @gitmit

حــرفــــ دل - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @gitmit