es
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Ir al canal en Telegram
3 499
Suscriptores
Sin datos24 horas
-117 días
-6430 días
Archivo de publicaciones
. در انتهای کوچه آذر دختریست به نام یلدا با موهای بلند و مشکی، پوستی سفید و گونه های سرخ مثل انار... دختری که منتظر است کسی بیاید و با عشق، دقایق منجمدش را گرم کند. آواز با هم بودن را در گوش هایش زمزمه کند و با دیدار های کوتاه دوست داشتن های ته نشین شده اش را تکان دهد. کسی که برای حال آشفته اش،حافظ بخواند و برای نگاه های زمستانی اش، ساز گرما بزند... سال هاست که همه، دقیقه آخرِ انتظارِ یلدا را جشن می گیرند اما هیچ کس نمیداند که او، تنها برای دیدن معشوقی انتظار میکشد که رسیدن به آن،امیدی محال است... زمستانِ سرد، مقصد یلدایی بود، که با هزاران آرزو برای دیدار با تنها یارِ پنهانی اش، “بهار”جاده طولانی پاییز را پیموده بود... @gitmit

پاییز منِ با آمدن زمستان تمام نمی شود. از همان روز که رفتی پاییز در خانه ماند. پاییز بغض شد! من باریدم، از سقفِ خانه حسرت چکی
پاییز منِ با آمدن زمستان تمام نمی شود. از همان روز که رفتی پاییز در خانه ماند. پاییز بغض شد! من باریدم، از سقفِ خانه حسرت چکید، من خیس شدم! خانه را یلدا گرفت تاریک، طولانی، و هیچ بیتی از حافظ شب هایِ بی تو را مبارک نکرد! @gitmit

شب یلدا و دورهمی و دستها یهو میره بالا... #یلدا_مبارک 🍉 @gitmit

آهنگ #جدید مهراد جم گلِ شقایق @gitmit

عاشق هم بمونین همیشه که این روزها تکرار نمیشه... #یلداتون_پر_از_عشق 🍉❤️ #آکام_بند یلدا #کلیپ @gitmit

قامت سرو یار زیر قبای برفه تو چشایِ مستش نگفته صدتا حرفه... #یلدا_مبارک @gitmit

. آخرش خوب است، قرار است تمامِ سیاه ها سفید شوند و حتی نقطه ی سیاهی برای یادآوری نمانَد... قرار است روزهای بهتری برسد و قرار است در نهایت سرخوشی به حالِ این روزهایمان بخندیم... دنیا هنوز هم زیباست و زندگی در ساقه های سبز گیاه، و در رگ های متورم زمان ، جریان دارد... خودت را به جریان تکرارِ زندگی نسپار ! کارهایی را بکن که انتخابِ توست و حال تو را بهتر می کند، و در مسیری باش که دوستش داری، حتی اگر مجبور باشی خلاف جریانِ رود شنا کنی... سخت است اما ارزشش را دارد ! ارزشش را دارد که با تمام سختی، کسی باشی که سالها بعد ، از بودنش پشیمان نباشی، که سالها بعد، عمر خودت را بر باد رفته نبینی... تمام سختی و مشکلاتِ مسیر را با لبخند بدرقه کن، وقتی ایمان داری مقصدت زیباست... وقتی می دانی که آخرش خوب است ! در آرزوهایت بلند پرواز باش و در تلاش برای رسیدنشان تسلیم ناپذیر ! که آخرِ امیدواری ها ، ایستادن ها و تلاش کردن ها ، همیشه خوب است... @gitmit

یلدا، دختر گیسو طلای زمستان، دردانه ی مه رویِ سرما، پیراهن ابریشمی بر تن، با گونه های اَناری نجوا کنان و پای کوبان رسیده است،
یلدا، دختر گیسو طلای زمستان، دردانه ی مه رویِ سرما، پیراهن ابریشمی بر تن، با گونه های اَناری نجوا کنان و پای کوبان رسیده است، دلتنگی هایم را به باد داده ام... خرامان خرامان با یلدا، عشوه گری خواهم کرد... @gitmit

واسه من شبای یلدا حالِ خوش رنگِ چشاته... #یلدا_مبارک❤️🍉 @gitmit

. قصه از هر کجا شروع بشود مهم نیست، همیشه همه چیز با تو تمام می شود. پاییز طلایی برگ ریز هم... شانه که می کنی موی پاییز را، هلاک انگشت هایت می شوم، دلم شانه می خواهد... شانه هایت را... گفته بودی که آبشار بلند و سیاه رنگ یلدا را دوست داری. من هم که دلم پی حرف توست... موهایم را نه رنگ کرده ام نه کوتاه. حالا هزار قیچی، دندان تیز کرده اند برای موهایم. مرا که می شناسی... سرم برود عهدم نمی رود. هزار پاییز هم بگذرد، کمین می کنم سَرِ راه خیالت، شاید ببافی ام به روحت، به قلبت، به خیالت. می دانم تو توانایی بافتنِ نشدنی ترین زوج ها را داری... واقعیت من و خیال تنت را... @gitmit

دقیقه آخر، پاییز، تقویم را معطل میکند شاید برگردی... یلدا مگر همین نیست...؟! @gitmit
دقیقه آخر، پاییز، تقویم را معطل میکند شاید برگردی... یلدا مگر همین نیست...؟! @gitmit

آهنگ #جدید احمد صفایی شاهِ قلبم @gitmit

آهنگ #جدید امین رستمی دلبر @gitmit