es
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

Ir al canal en Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

Mostrar más
4 431
Suscriptores
+7724 horas
+657 días
+3530 días
Archivo de publicaciones
این فیلم و دیدید؟ وای عاشق روند آروم و لطیفش هستم قشنگ آروم اروم عشق مزه مزه میشه تو دهنت . و در نهایت ای دختره ی احمق :) @ad
این فیلم و دیدید؟ وای عاشق روند آروم و لطیفش هستم قشنگ آروم اروم عشق مزه مزه میشه تو دهنت . و در نهایت ای دختره ی احمق :) @adelehz

تورا میبوسم و کنار میگذارم . تو نان مقدس روزهای کم رزقی عشق بودی . #عادله_زمانی @adelehz
تورا میبوسم و کنار میگذارم . تو نان مقدس روزهای کم رزقی عشق بودی . #عادله_زمانی @adelehz

‌نه ! هرگز شب را باور نکردم چرا که در فراسوهای دهلیزش به امید دریچه ای دل بسته بودم ~ احمد شاملو @adelehz

GOOGOOSH_POL.MP34.73 MB

photo content

دچار افسردگی جمعی شدیم فکر کنم هرکسی رو میبینی دلت میخواد بغلش کنی بزنی زیر گریه😢

ایشون حاجی عامره اهل لیبی ، میخواسته بره حج همه سوار هواپیما شدن به ایشون گفتن پاست مشکل داره و هواپیما پرواز کرده،مدیر پرواز بهش گفته قسمتت نبوده برگرد خونه ایشونم گفته به خدا که نمیرم از اینجا هواپیما دچار نقض فنی شده از بین راه برگشته به فرودگاه به خلبان گفتن درب هواپیما رو باز کن که عامر سوار بشه ،گفته نه نمیشه باز مدیر پرواز بهش گفته برو خونت قسمتت نیست . عامر همچنان گفته بخدا پامو نمیذارم بیرون من باید برم خونه ی خدا 🥺 هواپیما بعد پرواز دوباره ،از بین راه مجددا برمیگرده چون باز دچار آسیب فنی شده این بار خلبان میگه به حاجی عامر بگید بیاد سوار بشه چون تا سوار نشه ما به کعبه نمی رسیم 🥺 اینجوریه که همه میرن خونه ی خدا ولی خدا خودش شخصا منتظر رسیدن حاجی عامر بوده🥺 عادله زمانی @adelehz

ﻣﻘﺼﺪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﯾﮏ ﻣﮑﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺭﺍﻩ ﺗﺎﺯﻩ‌‌ای‌ست ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﻫﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩارد @adelehz
ﻣﻘﺼﺪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﯾﮏ ﻣﮑﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺭﺍﻩ ﺗﺎﺯﻩ‌‌ای‌ست ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﻫﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩارد @adelehz

برایت نامه ای فرستادم . میدانم که آن را نخوانده ای و اگر بپرسی از کجا مطمئنم به تو خواهم گفت . لابلای نامه ات چند محبوبه ی شب گذاشته بودم . شبهای زیادی از فرستادنش گذشته و هیچ بوی عطری به من نرسیده است. میدانم که حتی بازش نکردی. #عادله_زمانی @adelehz

شازده کوچولو از گل پرسید: آدما چرا تو رو نچیدن؟ من گلای زیادی دیدم که زیر دستو پا بودن! گل جواب داد: من ارزش خاری که عاشقانه احاطم کرده رو می‌دونم... 👤آنتوان دوسنت اگزوپری @adelehz

Jodaee.mp35.02 MB

اینجوری بود که زمان ما تابستون از انتهای خرداد با بوی نم کولر آبی هایی که بابامون سرویسش میکرد و دادن آخرین امتحان خرداد شروع می‌شد. ‌. ما که بزرگ شدیم ولی آنچه باقی موند تمام زندگی ما در همون سالهای دلخوش کننده بود. #عادله_زمانی @adelehz

نزار جایی نوشته است خداوند وقتی زنان را میان مردان تقسیم کرد، تورا به من بخشید. نمی‌گوید تورا نصیب من کرد می‌گوید تورا به من بخشید ،یعنی توی نزار یک نعمت باشد ،نعمتی ارزشمند آن قدر ارزشمند که خدا خودش اورا بکسی ببخشد . اگر هر زنی یک نزار در زندگیش داشت دیگر کجا زن های بدخلق و بی حوصله پیدا میشدند؟ هیچ جا! کاش همه نزاری داشتند تا عشق همواره جاری باقی می ماند . #عادله_زمانی @adelehz

گفتم چیزی که طوفانی شروع شود ،طوفانی به اتمام می رسد . گفت :حتی عشق؟ گفتم:خصوصا عشق ! #عادله_زمانی @adelehz

اومدی صداتو قربون با صدای ستار3.48 MB

به تصاویر پسر جوان کارگری که سال پیش از دنیا رفته است نگاه میکنم . بوی خاک به مشامم می رسد بعضی آدمها عطر دارند . به چشمانش نگاه کردم و بوی خاک باران زده را عمیقا حس کردم . ولی حتما جهان دیگری لازم است . وگرنه زندگی های نامراد این دنیا کجا جبران شود؟ #عادله_زمانی @adelehz

در شکوه تنهایی @adelehz

شبتون بخیر ❤️

. قبل از سپیده دم هوا از هر زمانی تاریکتر است باید منتظر طلوع بود.... @adelehz

با من از اندوهت بگو رنگ مورد علاقه‌ات را هرکسی می تواند بداند... @adelehz