کانال روستای بوانلو
Ir al canal en Telegram
بهشت شمال شرق خراسان شمالی ارتباط با مدیران کانال @Payamirib @erdelan44
Mostrar más2 086
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-430 días
Archivo de publicaciones
2 086
بدرود ,کیوانی نمونه
بدرود ,آیینه صبر و استقامت
بدرود یادگار ییلاق و قشلاق ؛
بدرود سنگ صبور خانواده و ایل و تبار ,
بدرود ,یادگار و پاسداشت سنت و آداب و رسوم و فرهنگ وهنر( لالایی) و خاطرات زیبای گذشته عشایر .
افسار شتر را به دست گرفته بود و نوزادی بر پشت و فرزندی در بغل راه پر فراز و نشیب قشلاق را با پای پیاده در پیش گرفته بود...
در کنار مسئولیت سنگین زندگی برای شوهرش همسری با وفا،
برای فرزندان مادری مهربان
برای تمام آنان که او را می شناختند همسایه ای دلسوز بود که با زبان شیرین و صبر و متانتی که داشت همه را شیفته مرام و اخلاقش کرده بود...
از جمله کیوانی هایی که مورد احترام کوچک و بزرگ و حلال مشکلات خانواده ها و همسایه ها در اووبه ها و ییلاق و قشلاق و روزهای سخت زندگی بودندکسی نبود جز مرحومه( سکینه حسین پور )که چنین زنان و چنین همسران و مادرانی با خصلت والای انسانی انگشت شمارند...
دائیکه من له پشت کرم هجاندم
له ره کوچانو ناو بینان لوراندم
مه لاییک و ره فشا مالان دائیکن
وه بایسه وِه سزاواره کو جاندم
"روحش شاد و یادش گرامی"
از طرف مدیران کانال بوانلو
@buvanloo
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
2 086
بدرود ,کیوانی نمونه
بدرود ,آیینه صبر و استقامت
بدرود یادگار ییلاق و قشلاق ؛
بدرود سنگ صبور خانواده و ایل و تبار ,
بدرود ,یادگار و پاسداشت سنت و آداب و رسوم و فرهنگ وهنر( لالایی) و خاطرات زیبای گذشته عشایر .
افسار شتر را به دست گرفته بود و نوزادی بر پشت و فرزندی در بغل راه پر فراز و نشیب قشلاق را با پای پیاده در پیش گرفته بود...
در کنار مسئولیت سنگین زندگی برای شوهرش همسری با وفا،
برای فرزندان مادری مهربان
برای تمام آنان که او را می شناختند همسایه ای دلسوز بود که با زبان شیرین و صبر و متانتی که داشت همه را شیفته مرام و اخلاقش کرده بود...
از جمله کیوانی هایی که مورد احترام کوچک و بزرگ و حلال مشکلات خانواده ها و همسایه ها در اووبه ها و ییلاق و قشلاق و روزهای سخت زندگی بودندکسی نبود جز مرحومه( سکینه حسین پور )که چنین زنان و چنین همسران و مادرانی با خصلت والای انسانی انگشت شمارند...
دائیکه من له پشت کرم هجاندم
له ره کوچانو ناو بینان لوراندم
مه لاییک و ره فشا مالان دائیکن
وه بایسه وِه سزاواره کو جاندم
"روحش شاد و یادش گرامی"
از طرف اعضای کانال بوانلو
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
2 086
▪️اِنالِله و اِنا اِلیهِ راجِعون▪️
به اطلاع میرساند
مراسم تشیع و خاکسپاری مرحومه ((سکینه حسین پور))فردا شنبه ۲۲ دوم بهمن ساعت ۱۴ از محل سردخانه روستای اوغاز تازه بسوی آرامستان بوانلو انجام می گیرد .
ضمنا مراسم سومین روز در گذشت آنمرحومه روز یک شنبه ۲۳ بهمن ازساعت ۱۱ الی ۱۴ در محل مسجد روستای بوانلو برگزار میگردد.
برای بازماندگان صبر و برای آن مرحومه علو درجات از خداوند متعال مسآلت داریم.
”روحش شاد و یادش گرامی 🖤🖤🖤
@buvanloo
2 086
▪️اِنالِله و اِنا اِلیهِ راجِعون ▪️
⚫️🌑 در کمال تاسف و ناباوری خبردار شدیم که سرکار خانم
" سکینه حسین پور "(همسر آقای مشهدی علی نصیری )
به سوی معبودش پر کشید. 🌑🌑
برای بازماندگان صبر و برای آن مرحومه علو درجات از خداوند متعال مسئلت داریم.
”روحش شاد و یادش گرامی باد ”
مراسم خاکسپاری و مراسم سوم مرحومه متعاقبا اعلام خواهد شد 🖤🖤🖤
@buvanloo
2 086
تکمیلی :
مراسم سومین روز درگذشت مرحومه مغفوره آیینه نادری فردا جمعه 1401/11/21 ساعت 11 تا 14 در مسجد روستای بوانلو برگزار میگردد.
روحش شاد
2 086
▪️اِنالِله و اِنا اِلیهِ راجِعون ▪️
⚫️🌑 در کمال تاسف و ناباوری خبردار شدیم که خانم
" آیینه نادری "(همسر مرحوم شیرزادمحمد مردانی)
به سوی معبودش پر کشید. 🌑🌑
برای بازماندگان صبر و برای آن مرحومه علو درجات از خداوند متعال مسئلت داریم.
”روحش شاد و یادش گرامی باد ”
مراسم خاکسپاری مرحومه امروز پنج شنبه بیستم بهمن ماه ساعت 16 از میدان جعفرقلی به سمت آرامگاه ابدیش در روستایی بوانلو برگذار میشود 🖤🖤🖤
@buvanloo
2 086
عارفی ۴۰ شبانه روز چله گرفته بود تا خدا را زیارت کند
تمام روزها روزه بود.
در حال اعتکاف.
از خلق الله بریده بود.
صبح به صیام و شب به قیام.
زاری و تضرع به درگاه او
شب ۳۶ ام ندایی در خود شنید که میگفت: ساعت ۶ بعدازظهر، بازار مسگران، دکان فلان مسگر برو خدا را زیارت خواهی کرد
عارف از ساعت ۵ در بازار مسگران حاضر شد و در کوچه های بازار از پی دکان میگشت...
میگوید: پیرزنی را دیدم دیگ مسی به دست داشت و به مسگران نشان میداد،
قصد فروش آنرا داشت...
به هر مسگری نشان میداد، وزن میکرد و میگفت: ۴ ریال و ۲۰ شاهی
پیرزن میگفت: نمیشه۶ریال بخرید؟
مسگران میگفتند:
خیر مادر، برای ما بیش از این مبلغ نمیصرفد. پیرزن دیگ را روی سر نهاده و در بازار میچرخید و همه همین قیمت را میدادند.
بالاخره به مسگری رسید که دکان مورد نظر من بود.
مسگر به کار خود مشغول بود که پیرزن گفت: این دیگ را برای فروش آوردم به ۶ریال میفروشم، خرید دارید؟
مسگر پرسید چرا به ۶ ریال؟؟؟
پیرزن سفره دل خود را باز کرد و گفت: پسری مریض دارم، دکتر نسخهای برای او نوشته است که پول آن ۶ ریال میشود!
مسگر دیگ را گرفت و گفت: این دیگ سالم و بسیار قیمتی است. حیف است بفروشی،
امّا اگر اصرار داری من آنرا به ۲۵ریال میخرم!!!
پیرزن گفت: مرا مسخره میکنی؟!!!
مسگر گفت: ابدا"
دیگ را گرفت و ۲۵ ریال در دست پیرزن گذاشت!!!
پیرزن که شدیدا متعجب شده بود،
دعاکنان دکان مسگر را ترک کرد و دوان دوان راهی خانه خود شد.
من که ناظر ماجرا بودم
و وقت ملاقات فراموشم شده بود، در دکان مسگر خزیدم و گفتم: عمو انگار تو کاسبی بلد نیستی؟!!! اکثر مسگران بازار این دیگ را وزن کردند و بیش از ۴ ریال و ۲۰ شاهی ندادند،
آنگاه تو به ۲۵ ریال میخری؟!!!
مسگر پیر گفت: من دیگ نخریدم!!!
من پول دادم نسخه فرزندش را بخرد، پول دادم یک هفته از فرزندش نگهداری کند، پول دادم بقیه وسایل خانهاش را نفروشد، من دیگ نخریدم...
از حرفی که زدم بسیار شرمسار شدم در فکر فرو رفته بودم که ندایی با صدای بلند گفت:
با چله گرفتن و عبادت کردن کسی به زیارت ما نخواهد آمد!!!
دست افتادهای را بگیر و بلند کن، ما خود به زیارت تو خواهیم آمد!
گر دست فتادهای بگیری... مردی...
@buvanloo
2 086
قابل توجه اهالی محترم روستای بوانلو
امور تاسیسات ساختمانی شما را پذیرا هستیم.
انتخاب از شما، خدمت از ما(خوشنما)
@buvanloo👍💐
2 086
کسب مقام پهلوانی کشور در سال ۱۴۰۱ و دریافت بازوبند پهلوانی توسط جناب احمد میرزاپور از خطه چناران تبریک و شادباش عرض میکنیم .
@buvanloo💐💐💐💐
2 086
این شعر زیبا ...
تقدیم به پدران سفر کرده
روحشان شاد 🥀
روزت پدر ؛ می آید و بدجور دلتنگم
یاد تماس آخرت، آن آخرین زنگم
آن روزهایی که نفهمیدم حضورت را
امروز با دنیای خالی از تو در جنگم..
اشک از دو چشمم جاری و قابی ز لبخندت
جز خاطراتی خسته چیزی نیست در چنگم
ناباورانه از همان روزی که خوابیدی
گیجم، اسیرم، خسته ام ، بیچاره ام، منگم
هر هفته می گردم به دنبالت و می دانم
تا عمر دارم جای تو همصحبت سنگم!
با یاد لبخند تو من هر روز دلگیرم
با سمفونی های غم و هجران هماهنگم
زخم نبودِ تو دوباره بد نمک خورده
روزت پدر،می آید و بدجور دلتنگم💔🥀
@buvanloo💐💐💐💐💐
2 086
این شعر زیبا ...
تقدیم به پدران سفر کرده
روحشان شاد 🥀
روزت پدر ؛ می آید و بدجور دلتنگم
یاد تماس آخرت، آن آخرین زنگم
آن روزهایی که نفهمیدم حضورت را
امروز با دنیای خالی از تو در جنگم..
اشک از دو چشمم جاری و قابی ز لبخندت
جز خاطراتی خسته چیزی نیست در چنگم
ناباورانه از همان روزی که خوابیدی
گیجم، اسیرم، خسته ام ، بیچاره ام، منگم
هر هفته می گردم به دنبالت و می دانم
تا عمر دارم جای تو همصحبت سنگم!
با یاد لبخند تو من هر روز دلگیرم
با سمفونی های غم و هجران هماهنگم
زخم نبودِ تو دوباره بد نمک خورده
روزت پدر،می آید و بدجور دلتنگم💔🥀
2 086
حواسمان به چروکهای دور چشم و لرزش دستهای پدرانمان باشد. حواسمان به تر شدنهای گاه و بیگاه چشمهای کمسو و دلتنگیشان باشد! حواسمان باشد که آنها تمام عمر حواسشان به ما بوده است
از طرف اقا میثم
2 086
❇️پــدرجــانﺳلاااااااااام،.😞
💐 ﺍﺯ ﺁﺳــﻤــﺎﻥ ﭼـــﻪ ﺧــﺒــﺮ؟
❇️ ﻣـﯿﻬﻤــﺎﻧــﯽ ﺧــﺪﺍ تـــمـام
💐 ﻧــﺸــﺪ ﮐــــﻪ ﺑــﺮﮔـــﺮﺩﯼ،؟
❇️ پـــدر ﺭﻭﺯﺕ مــبارک،،،،💚
💐 پــدرجــــان ﺁﻏـــﻮﺵ ﺗــﻮ
❇️ امــن ﺗﺮﯾﻦﺟﺎﯼﺟـﻬﺎﻥ ﺑـﻮﺩ
💐 ﮐﻪ ﺗــﺠـﺮﺑـﻪ ﯼ ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﺍﺵ
❇️ ﺁﺭﺯﻭ ﺷـﺪه بــرای فـــرندان
💐تــقـدیم بـه هـمه دوسـتانی
❇️که پدرانشون آسمونی شده
💐❇️💐❇️💐❇️💐❇️🖤؛
ارادتمندشماخوبان مهین ولیزاده
@buvanloo👍💐👌
2 086
تقدیم به پدری که ندارم...
میان تمام نداشتن ها دوستت دارم....
شانس دیدنت را هرروز ندارم...
ولی دوستت دارم...
وقتی دلم هوایت را میکند حق شنیدن صدایت را ندارم...
ولی دوستت دارم...
وقتهایی که روحم درد دارد ومی شکند...
شانه هایت را برای گریستن کم دارم....
ولی دوستت دارم...
وقت دلتنگی هایم،آغوشت رابرای آرام شدن ندارم...
ولی دوستت دارم....
آری همه وجودمی ولی هیچ جای زندگیم ندارمت...
ومیان تمام نداشتن ها با تمام وجودم دوستت دارم پدرنازنینم...
روزت در آسمان ها مبارک نازنین پدر....🖤🥀🥀
روحت شاد
خانواده مرحوم حسن محمد اسدالله زاده
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
