es
Feedback
حس تازه

حس تازه

Ir al canal en Telegram

با #حس_تازه زندگی کنیم❤️ كد شامد 1-1-74394-61-3-1 مدیر کانال: @aliam_j

Mostrar más
9 465
Suscriptores
-524 horas
-167 días
-5830 días
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+16
en 1 canales
mayo '26
+10
en 0 canales
Get PRO
abril '26
+4
en 0 canales
Get PRO
marzo '26
+1
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+18
en 0 canales
Get PRO
enero '26
+8
en 0 canales
Get PRO
diciembre '25
+13
en 0 canales
Get PRO
noviembre '25
+21
en 1 canales
Get PRO
octubre '25
+5
en 1 canales
Get PRO
septiembre '25
+1
en 1 canales
Get PRO
agosto '25
+8
en 0 canales
Get PRO
julio '25
+5
en 0 canales
Get PRO
junio '25
+4
en 0 canales
Get PRO
mayo '25
+6
en 0 canales
Get PRO
abril '25
+9
en 1 canales
Get PRO
marzo '25
+12
en 4 canales
Get PRO
febrero '25
+11
en 1 canales
Get PRO
enero '25
+10
en 3 canales
Get PRO
diciembre '24
+20
en 3 canales
Get PRO
noviembre '24
+6
en 2 canales
Get PRO
octubre '24
+13
en 2 canales
Get PRO
septiembre '24
+9
en 3 canales
Get PRO
agosto '24
+4
en 2 canales
Get PRO
julio '24
+12
en 2 canales
Get PRO
junio '24
+18
en 4 canales
Get PRO
mayo '24
+39
en 5 canales
Get PRO
abril '24
+49
en 4 canales
Get PRO
marzo '24
+40
en 4 canales
Get PRO
febrero '24
+35
en 4 canales
Get PRO
enero '24
+20
en 2 canales
Get PRO
diciembre '23
+31
en 2 canales
Get PRO
noviembre '23
+23
en 1 canales
Get PRO
octubre '23
+13
en 3 canales
Get PRO
septiembre '23
+22
en 0 canales
Get PRO
agosto '23
+31
en 0 canales
Get PRO
julio '23
+30
en 0 canales
Get PRO
junio '23
+35
en 0 canales
Get PRO
mayo '23
+46
en 0 canales
Get PRO
abril '23
+20
en 0 canales
Get PRO
marzo '23
+35
en 0 canales
Get PRO
febrero '23
+32
en 0 canales
Get PRO
enero '23
+40
en 0 canales
Get PRO
diciembre '22
+31
en 0 canales
Get PRO
noviembre '22
+43
en 0 canales
Get PRO
octubre '22
+35
en 0 canales
Get PRO
septiembre '22
+39
en 0 canales
Get PRO
agosto '22
+316
en 0 canales
Get PRO
julio '22
+113
en 0 canales
Get PRO
junio '22
+275
en 0 canales
Get PRO
mayo '22
+837
en 0 canales
Get PRO
abril '22
+277
en 0 canales
Get PRO
marzo '22
+94
en 0 canales
Get PRO
febrero '22
+85
en 0 canales
Get PRO
enero '22
+116
en 0 canales
Get PRO
diciembre '21
+164
en 0 canales
Get PRO
noviembre '21
+185
en 0 canales
Get PRO
octubre '21
+136
en 0 canales
Get PRO
septiembre '21
+140
en 0 canales
Get PRO
agosto '21
+170
en 0 canales
Get PRO
julio '21
+223
en 0 canales
Get PRO
junio '21
+182
en 0 canales
Get PRO
mayo '21
+189
en 0 canales
Get PRO
abril '21
+209
en 0 canales
Get PRO
marzo '21
+221
en 0 canales
Get PRO
febrero '21
+247
en 0 canales
Get PRO
enero '21
+223
en 0 canales
Get PRO
diciembre '20
+24 650
en 0 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
23 junio0
22 junio0
21 junio+1
20 junio+1
19 junio+1
18 junio+1
17 junio+1
16 junio0
15 junio0
14 junio0
13 junio0
12 junio0
11 junio+1
10 junio0
09 junio0
08 junio0
07 junio+1
06 junio+1
05 junio+3
04 junio+2
03 junio+2
02 junio+1
01 junio0
Publicaciones del Canal
#توییت از هر آدمی به اندازه شعورش انتظار داشته باشید! حداقل اینطوری کمتر عذاب می کشید. 🆔 @hessetazee chnl

2
سال‌های دوری به کندی می‌گذرد. امید بازگشتن نیست اگر هم باشد.. نه من آنم که بودم و نه ایران همان‌ست که بود. #روزها_درراه📚 #شاهرخ_مسکوب🖊️ 🆔 @hessetazee chnl
235
3
شاید بهتر بود زمانی دیگر تو را دیده بودم تا شعرهای یونانی برایت می‌خواندم و از خاطرات مدیترانه حرف می‌زدیم. شاید بهتر بود زمانی دیگر می‌شناختم‌ات تا از عطر محبوبم به تو می‌گفتم نه اینکه بوی خون تو را به گریه بیندازد نه اینکه به جای شمردن شاخه‌های نرگس تعداد گلوله‌ها‌ی روی تنم را شمارش کنی چگونه به تو بگویم آرام باش وقتی که حتی نامت یادآور شلیک‌های شبانه است چگونه بگویم آرام باش وقتی که نمی‌دانم فردا تو برای کشته شدنم گریه خواهی کرد یا اینکه من دیگر نمیتوانم پیدایت کنم چگونه بگویم آرام باش وقتی می‌توانستی هلهله بکشی هنگام که می‌رقصی وقتی میتوانستی قهقهه بزنی هنگام که مست از آزادی باشی نه اینکه حالا انگشتت را بر لبانم بگذاری و بگویی چیزی نگو نکند پیدایمان کنند به شکل وطنم می‌مانی وقتی ناچاری زیبایی‌ات را پنهان کنی به شکل وطنم می‌مانی وقتی که آرامی وقتی که بی‌حرفی اما میدانم لبانت را بهم فشرده‌ای تا گریه‌ات نگیرد #بابک_زمانی 🆔 @hessetazee chnl
411
4
- تو زﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮب ﺑﻮدن ﺑﻪ هیچ دردی ﻧﻤﯿ‌‌‌‌ﺨﻮره! +مگه ﺧﻮد ﺗﻮ ﺧﻮب ﻧﯿﺴﺘﯽ ؟ - ﻣﻦ؟ ﻧﻪ اصلا، ﺑﺎ همین ﺳﻦ فهمیدم ﮐﻪ ﻣﺮدم وﻗﺘﯽ می‌خوان بگن یه نفر ﺧﺮ و ﺑﯽ ﻋﺮﺿﻪﺳﺖ، ‌میگن فلانی ﭼﻪ آدم خوبیه! #آلبا_دسس_پدس🖊️ #عروسک_فرنگی📚 🆔 @hessetazee chnl
451
5
من یاد گرفته‌ام که هیچ فرقی‌ نمی‌کند چقدر خوب و وفادار باشم، زیرا همیشه کسانی هستند که‌ لیاقتش را ندارند. #فراتر_از_بودن📚 #کریستین_بوبن🖊️ 🆔 @hessetazee chnl
552
6
مگر نه این است که جهان هرروز به کام یکی است؟ امروز از آن تو است و فردا از آن من. در کار نبرد و جنگ و ستیز هیچ‌کدام نباید حکم قاطع داد، زیرا آنکه امروز برخاک می‌افتد شاید که فردا برخیزد، به شرط اینکه خود نخواهد در بستر بماند و منظورم ازاین سخن آن است که مقهور یاس و شکست نشود و جرئت و قوت قلب تازه‌ای برای نبردهای دیگر در خود بدمد. کیشوت سروانتس
592
7
#توییت یک آدم را دوبار پیدا نخواهید کرد، حتی در همان آدم. 🆔 @hessetazee chnl
640
8
هر تصمیمی می‌گیری، بگیر ولی یا با تمام وجود پاش بمون یا کاملاً بیخیالش شو تردید، آدمو نابود می‌کنه. #سوپر_نچرال📚 #اریک_کریپک🖊️ 🆔 @hessetazee chnl
794
9
#توییت فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده! به قول شاعر: وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟! 🆔 @ hessetazee chnl
858
10
#توییت شما تقریبا هر چیزیو تو زندگیت از دست دادى ميتونى بعدا جبرانش کنی، به جز آدمی كه يه زمانى واقعا عاشقت بوده و الان ديگه نيست. 🆔 @hessetazee chnl
1 234
11
رابطه‌ها خراب می‌شوند، چون همیشه یک‌نفر بوده که خودش را به آب و آتش زده و یک‌نفر بوده که ندیده، نشنیده و اهمیتی نداده! یک نفر بوده که به هر زبانی تلاش کرده توضیح بدهد که چه چیزی عذابش می‌دهد و در مقابل، یک‌نفر مدام نادیده گرفته و رشته‌ی گفتگو را بریده. یک نفر مدام از درون فروپاشیده و با زبان بی‌زبانی تلاش به ترمیم رابطه کرده و محکوم شده به گیر دادن و بحث درست کردن و از کاه کوه ساختن! رابطه‌ها خراب می‌شوند چون یک‌نفر محکوم می‌شود به سکوت و همه چیز را در خود ریختن و بارها و بارها بی‌صدا در خود شکستن و یک‌تنه عذاب کشیدن. رابطه‌ها خراب می‌شوند چون نخ‌کش می‌شوند و این نخ باریکِ نادیده گرفته شده، تاانتها کشیده می‌شود و تو ناگهان به خودت می‌آیی که همه چیز از هم گسیخته و چیزی برای ترمیم باقی نمانده! جدی بگیرید اعتراض و فریادهای بی‌صدای آدم‌ها را. جدی بگیرید آدمی را که برای ترمیم رابطه هشدار می‌دهد. جدی بگیرید نخ نازکی را که دارد آرام آرام رابطه را از درون می‌جود و به دو نیمِ شکننده و آسیب‌پذیر تقسیم می‌کند. جدی بگیرید نقص‌ها را، احساسات را، آدم‌ها را، آدم‌ها را، آدم‌ها را... #نرگس_صرافیان_طوفان 🆔 @hessetazee chnl
1 234
12
«برای انسانی که اصلا هیچ وجدانی ندارد، عذاب وجدان چه معنایی دارد؟ ‏به جای او، مردم محترمی که هنوز قدری وجدان و شرف داشتند، رنج کشیدند.» #برادران_کارامازوف 📚 #فئودور_داستایفسکی 🖌
1
13
«برای انسانی که اصلا هیچ وجدانی ندارد، عذاب وجدان چه معنایی دارد؟ ‏به جای او، مردم محترمی که هنوز قدری وجدان و شرف داشتند، رنج کشیدند.» #برادران_کارامازوف 📚 #فئودور_داستایفسکی 🖌 🆔 @hessetazee chnl
1 262
14
از تو، چنان رنجی به من رسیده که هرگز انتظارش را از هیچ جنبنده‌ای نداشتم. حتی امروز، فکرت در ذهنم با رنج آمیخته است. اما با تمام این مرارت‌ها، صورتت برای من هنوز خوشبختی‌ست، خود زندگی‌ست. #آلبر کامو 🖌 #نامه_به_ماریا_کاسارس 📚 🆔 @hessetazee chnl
1 206
15
در تاریخ خواهند نوشت؛ مردمی با قلب‌هایی تکه پاره و زخمی از بی‌رحمانه‌ترین نبردها بازگشته‌بودند و بااین‌حال؛ هنوز می‌خندیدند و هنوز زندگی می‌کردند و "امید" و "باور به روزهای خوب" هنوز هم در جیب‌های پیراهنشان پنهان بود... #نرگس_صرافیان_طوفان 🆔 @hessetazee chnl
2 066
16
زمین مملو از آدم‌هایی است که ارزش هم‌صحبتی ندارند. به نظرت واقعا عاقلانه است که ما نظرات چنین آدم‌هایی را جدی بگیریم؟ چرا اجازه دهیم که قضاوت‌هایشان تعیین کند که ما چگونه آدمی باشیم؟ #اضطراب_موقعیت📚 #آلن_دوباتن🖊️ 🆔 @hessetazee chnl
2 082
17
کی میدونه چند تا کوه رو شونه ی کی سواره؟! با هم مهربون باشیم... 🆔 @hessetazee chnl
2 093
18
تو روحیه‌ات زنانه است عزیزم، یک جاهایی لازم است ابراز خستگی کنی و اعتراف کنی برایت سخت است یا این‌که داری اذیت می‌شوی. یک‌جاهایی لازم است راحت بغضت را بشکنی و بزنی زیر گریه یا تکیه بدهی و حواست به شانه‌های خسته و پاهای ظریف و کم‌آورده‌ات باشد. تو روحیه‌ات زنانه است و جهان نیاز دارد زنانه بمانی و کمی بیشتر از خودت مراقبت کنی. قوی و جسور و بلندپرواز باش و سخت ادامه‌دهنده، اما نه آنقدر که روی ظرافتت لایه‌ای زمخت بکشی و بشوی یکی شبیه به هزارها آدمی که با احساساتی عمیق و نشاطی بسیار، یک روز صبح از خانه بیرون زدند تا کار کنند و موفق باشند و شب، با چشمانی خالی از نگاه و قلبی خالی از احساسات و لب‌هایی خالی از لبخند به خانه بازگشتند... هرکجا رفتی و هرکار کردی، زنانگی‌ات را حفظ کن عزیزم، وگرنه بیش از آن‌که رشد کنی؛ آسیب می‌بینی... #نرگس_صرافیان_طوفان 🆔 @hessetazee chnl
1 982
19
بعد از جنگ، با چوبدستم انجیر‌های تازه را برای تو خواهم چید با تو خواهم ماند، با تو خواهم خواند و تورا در بُهتِ آفتابی‌ات خواهم بوسید اگر اَبر‌ها بگذارند… محمد ابراهیم جعفری 🆔 @hessetazee chnl
1 735
20
آن سال‌های بعد روزگار سیاه مردم مثل زخمی ناسور بر پیشانی تاریخ ماند که ماند. هیچ‌کس سال بلوا و قحطی و جنگ را از یاد نبرد. هیچ‌کس این نحوست و نکبت را از یاد نبرد. نام تمام مردگان یحیاست #عباس_معروفی 🆔 @hessetazee chnl
1 475