es
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Ir al canal en Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Mostrar más
7 180
Suscriptores
-1224 horas
-1087 días
-54730 días
Archivo de publicaciones
ooo چه شادویی $TON
ooo چه شادویی $TON

دقت کنید که باید چند روز (فکر میکنم ۳ یا ۴ روز) قبل از اتمام لیگ فعالیتتون رو شروع کنید و Badge بگیرید وگرنه وارد ایردراپ نمیشید!

توی پست قبلی توضیحات مربوط به نحوه مشخص شدن امتیاز های ایردراپ اخیر تون کوین گفته شده. بین پروژه ها همچنان پروژه Tonco پیشنهاد میشه. امتیازی که کسب میکنید توی این پلت فرم بعد ها ممکنه تبدیل به ایردراپ توکن خود پروژه بشه که این میشه دو سر سود!‌هم شرکت در ایردراپ اپن لیگ و هم امتیاز برای ایردراپ های آینده! یکی دیگه از پروژه هایی که این ویژگی رو غیر TONco داره و اون هم نسبتا جدید هست پروژه Crouton هست. من توی این فصل توی این دو پروژه فعالیت کردم. اگر هم سواپ میزنید https://swap.coffee بهترین نرخ و کارمزد رو داره! برید توی ایردراپ شرکت کنید و سعی کنید جزو ۴۰۰۰ نفر اول بشید!

🎉 نحوه تقسیم جایزه‌های لیگ اپننننن؛ ایردراپ برای ۴۰۰۰ نفر برتر! 💱 اپن لیگ مثل همیشه با قوانینی که هر روز عوض میشه در حال فع
🎉 نحوه تقسیم جایزه‌های لیگ اپننننن؛ ایردراپ برای ۴۰۰۰ نفر برتر! 💱 اپن لیگ مثل همیشه با قوانینی که هر روز عوض میشه در حال فعالیت هست، امروزم دوباره مشخص شد که یه سری قوانین جدید راجع به سواپ کردن رو تغییر دادن و حتی امتیاز هارو هم عوض کردند، حالا امروز براتون یه سری اطلاعات رانتی دارم، مثلا اینکه تا رتبه چند جایزه میگیرید یا اینکه چطوری جایزه میگیرید؟! 💵 جایزه‌ها چطور تقسیم می‌شن؟ طبق اطلاعاتی که به دستم رسیده (البته ۱۰۰ درصدی نیست ولی خیلی قابل اعتماده): ایردراپ تا رتبه ۴۰۰۰ تعلق می‌گیره. یعنی اگه رتبه‌تون زیر ۴۰۰۰ باشه، حتماً سهمی از جایزه دارید. نفر اول هم الزاماً ۱۰۰۰ دلار نمی‌گیره. ممکنه جایزه‌اش ۶۰۰ دلار باشه یا کمی بیشتر یا کمتر. 🛍 فرمول تقسیم جایزه: امتیاز کل بازیکنان از رتبه ۱ تا ۴۰۰۰ جمع می‌شه (یه عدد کلی به دست میاد). امتیاز شما تقسیم بر امتیاز کل می‌شه و اون عدد در کل جایزه این فصل (۱.۵ میلیون دلار) ضرب می‌شه. سقف جایزه برای هر نفر ۱۰۰۰ دلاره. ➕ یه مثال ساده، فرض کنید: کل امتیازها = ۲ میلیون امتیاز امتیاز شما = ۵۰۰ امتیاز حالا سهم شما می‌شه: ۵۰۰ ÷ ۲,۰۰۰,۰۰۰ = 0.00025 بعد این عدد رو ضرب می‌کنیم توی ۱.۵ میلیون دلار: 0.00025 × 1,500,000 = ۳۷۵ دلار البته اگه امتیازتون بالاتر باشه، سهمتون بیشتر می‌شه و اگه به سقف ۱۰۰۰ دلار برسید، بیشتر از اون نمی‌گیرید. 🔴 اگه نمیدونید ایردراپ اپن لیگ چیه این پست و پست بعدیش رو بخونید! ✈@Witaminch ———————— #لیگ #رقابت #جایزه #کریسمس #سال_نو #بازی

ETH turn. $ETH > $4000

avatar
Unlock fortelegram star20
چیزی که پی وی پاول گفتم.

avatar
Unlock fortelegram star50
پی وی من و پاول

از افتخارات من میشه به بلاک شدن توسط پاول دروف اشاره کرد 😂
از افتخارات من میشه به بلاک شدن توسط پاول دروف اشاره کرد 😂

پیش فروشش رو اینجا گفتم اما خب دقت نکردید 😀

اینجا یادم رفت در مورد $STORM بگم اما خرد خرد داره توکنش رشد میکنه. قیمت Pre-Sale حدود ۱ سنت بود و الان بدون هیچ سرو صدایی رو ۴ سنت معامله میشه.

یکی از چیز هایی که میتونید تشخیص بدید یه توکن برای هولد خوبه یا نه بحث تورم اون هست. قبل تر ها یه ویدیو یوتیوب در رابطه با توکنومیک تون کوین ضبط کردم که هنوز هم relevent هست. پروژه $STORM علاوه بر اینکه ایردراپش مثل Major و Notcoin خوب بود٬ از درامدی که در میاره توکن خودش رو از بازار آزاد بازخرید میکنه! نات کوین قبل تر ها چند بار کارمزدی که از طریق Not Explore درامد کسب کرده بود رو سوزوند (notco.in/burn) اما خیلی وقته که نسوزوندن پس احتمالا به زودی خبرش میاد.

Many people have been asking why there wasn’t a post about the $STORM buyback this week. Do you need weekly update posts?
Anonymous voting

RSI بیت کوین رسید به موج قبلیش اما هنوز اصلا شبیه به بول ران قبلی نیست.
RSI بیت کوین رسید به موج قبلیش اما هنوز اصلا شبیه به بول ران قبلی نیست.

یه نظر کوتاه درباره آینده پروژه های فعلی فضای تون کوین و تلگرام: $NOT تمرکز روی توکن پایین اومده اما در حال ساخت اکوسیستم گیم ها هستش. نتیجه دادن شاید یه مقدار طول بکشه اما برای بلند مدت از همه لحاظ جزو بهترین کوین هایی هست که میشه هولد کرد. $DOGS من ندارمش اما برنامه ای که برای استیکر ها دارند وقتی عملی بشه میتونه پتانسیل خوبی رو ازاد کنه. فعلا اولویت ساشا روی پروژه های دیگشه و باز هم این پروژه شاید سریع نتیجه ای نده. $TONCO حتما پوینت جمع کنید و توی این پروژه فعالیت کنید. به احتمال زیاد Dedust و STON.fi رو فلیپ خواهد کرد. $MAJOR نحوه تقسیم توکن توی پروژه میجر رو من بسیار بیشتر از کلیه پروژه های دیگه قبول دارم و نقطه ای که ایستاده٬ در تکمیل مسیری هست که تلگرام داره پیش میگیره در نتیجه آینده روشنی میبینم برای هولد.

۷ روز از اجباری شدن احراز هویت Fragment گذشته و اتفاقی که برای شماره های ناشناس افتاده. اما Major حلش میکنه.
۷ روز از اجباری شدن احراز هویت Fragment گذشته و اتفاقی که برای شماره های ناشناس افتاده. اما Major حلش میکنه.

خیلی جالبه که Peer ID موسس Major شماره ۲۵ هست. به نظر میاد از ابتدا تاسیس تلگرام ٬ توی تلگرام بوده :))
خیلی جالبه که Peer ID موسس Major شماره ۲۵ هست. به نظر میاد از ابتدا تاسیس تلگرام ٬ توی تلگرام بوده :))

از بین پروژه های جدید DeFi وی تون کوین پروژه بعدی که خیلی کاربردیه پروژه AquaUSD هست که یک پروژه وام دهی هست. که در واقع این پروژه به عنوان وثیقه از شما LP Token یا مثلا tsTON رو میگیره و بعد یک استیبل کوین AquaUSD بهتون میده. حالا مقدار AquaUSD رو بر میگردونید و وقیفه اتون آزاد میشه. https://app.aquaprotocol.xyz?refCode=1d0b0bae3e9f29c4ff8b9d58be1749a80262f84a34697812553ddf3225089381

TON 🚀

STON.fi و Dedust دیگه تنها صرافی های غیر متمرکز روی تون کوین نخواهند بود. چند ماه پیش سرمایه گذاری و تشویق پروژه های DeFi وسط TON Foundation انجام شد و از دل اونجا چندین پروژه با ایده های نوآورانه مثل parraton و SettleTON بیرون اومدن. اما پروژه ای که من خیلی روش Interested هستم پروژه TONCO هست که همین الان هم رنک ۱ توی رقابت اخیر Open League رو داره که حدود ۱.۵ میلیون دلار به کاربرا قرار ایردراپ بشه. خلاصه که چکش کنید: https://app.tonco.io/#/points?ref=EQAdCwuuPp8pxP-LnVi-F0moAmL4SjRpeBJVPd8yJQiTgVnA

پروژه همستر کمبت بعد از پامپ اخیری که زد تعداد هولدر هاش به بیش از ۱۰ میلیون آدرس رسید!
پروژه همستر کمبت بعد از پامپ اخیری که زد تعداد هولدر هاش به بیش از ۱۰ میلیون آدرس رسید!