کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پزشکی مشهد
Ir al canal en Telegram
کانال اطلاع رسانی کمیته تحقیقات دانشجویی مشهد: ⭕️Support: @SRC_Supportmums ⭕️Website: http://www.sram.mums.ac.ir ⭕️Instagram: http://instagram.com/src_mums ⭕️E_mail: med.src.mums@gmail.com
Mostrar más4 737
Suscriptores
Sin datos24 horas
+47 días
+430 días
Archivo de publicaciones
🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒
📅 ۳۰ام مرداد ماه 📅
سطح 1⃣
از ساعت ۸ الی ۱۰ کارگاه اندنوت با تدریس خانمها بهرامی نژاد و اعظمی و از ساعت ۱۴ الی ۱۶ مبحث مرور متون توسط خانمها خوشقامت و عمرانی برگزار شد.
باقی ساعات، شرکت کنندگان به کارعملی مباحث مربوطه زیر نظر لیدرها پرداختند.
سطح 2⃣
از ساعت ۸ الی ۱۰ کارگاه ریزالت با تدریس جناب آقای دکتر اخوان رضایت برگزار شد.
و پس از آن دانشجویان به ادامه کار عملی مباحث اینترو، متد و همچنین ریزالت بهمراه هم گروهی ها و کمک لیدران پرداختند.
#روز_چهارم مدرسه نیز ساعت ۱۸ با کار عملی و تلاش بی وقفه بچه ها به پایان رسید.
#هدفمند_گام_بردارید
#ششمین_مدرسه_تابستانه_کشوری_مشهد
🆔 @SRC_MUMS
یکم شهریور زادروز بوعلی سینا و روز پزشک، مبارک باد🌻🌱
🆔 @SRC_MUMS
🌺ولادت باسعادت هفتمین امام شیعیان، حضرت امام موسی کاظم (ع) بر همگان تهنیت باد.
🆔 @SRC_MUMS
🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒
📅 ۲۹ام مرداد ماه 📅
سطح 1⃣
از ساعت ۸ الی ۱۲ کارگاه سرچ با تدریس خانمها حکاک و موسوی برگزار شد.
پس از صرف ناهار، شرکت کنندگان از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به کارعملی مباحث مربوطه زیر نظر لیدرها پرداختند.
سطح 2⃣
از ساعت ۸ الی ۱۰ جلسه نقد مدرسه بصورت پنل برگزار شد و شرکت کنندگان نکات مثبت و منفی را تا بدینجا برشمردند و در ادامه تا ساعت ۱۶ به کار عملی مباحث اینترو و متد بهمراه هم گروهی ها و کمک لیدران پرداختند.
⬅️ پنل دیسکاشن
از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در تالار امام رضا (ع) جلسه پرسش و پاسخ با حضور آقای دکتر امامی میبدی برگزار شد.
فیدبک های شرکت کنندگان پس از اتمام پنل، گویای رضایت بالای ایشان از صحبت های ارائه شده بود.
#روز_سوم مدرسه که مصادف با عید سعید غدیر بود نیز اینگونه گذشت :)
#هدفمند_گام_بردارید
#ششمین_مدرسه_تابستانه_کشوری_مشهد
🆔 @SRC_MUMS
🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒
📅 ۲۸ام مرداد ماه 📅
سطح 1⃣
ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه مورخ بیست و هشتم مرداد ماه، افتتاحیه سطح دو مدرسه تابستانه ۹۸، با حضور جناب آقای رفیعی، دبیر محترم کمیته تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، و شرکت کنندگان این سطح، در تالار امام علی (ع) برگزار شد.
ابتدا آقای دکتر رفیعی توضیحاتی در خصوص اهمیت پژوهش و ساختار کلی کمیته تحقیقات دانشجویی دادند و سپس سرکار خانم حقیقی، دبیر کمیته تحقیقات دانشکده، به شرح ساختار کمیته تحقیقات دانشکده پزشکی مشهد و وظایف آن پرداختند و راجع به برگزاری این مدرسه صحبت نمودند.
در انتها دبیر اجرایی سطح یک، سرکار خانم اعظمی، برنامه کارگاه های مدرسه و امتیازدهی را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.
از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰، آقای دکتر خادم رضائیان مبحث کلیات و طرح ایده پژوهشی را تدریس نمودند و پس از صرف ناهار، دانشجویان با حل جدول سودوکو همگروهی های خود را یافتند.
سطح 2⃣
در روز دوم سطح مقاله نویسی مدرسه، از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح کارگاه introduction با تدریس اقای دکتر صحرانورد و از ساعت ۱۰ الی ۱۲ مبحث method توسط آقایان بندارصاحبی و هژبر برگزار شد.
پس از صرف ناهار، شرکت کنندگان از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به کار عملی مباحث امروز پرداختند.
⬅️ تک کارگاه ها
از ساعت ۱۰ الی ۱۴ کارگاه انواع مطالعات و سرچ، و از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۳۰ کارگاه مقاله خوانی با تدریس آقای دکتر توحید امامی میبدی برگزار شد.
#روز_دوم مدرسه هم به پایان رسید.😊
#هدفمند_گام_بردارید
#ششمین_مدرسه_تابستانه_کشوری_مشهد
🆔 @SRC_MUMS
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ المعصومین (ع)
🔸عيد سعيد غدير خم بر همه شيعيان مبارك باد.🎊
📢کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پزشکی مشهد برگزار میکند:
❇️برگزاری پنل پژوهشی❇️
با حضور آقای دکتر توحید امامی میبدی از فعالان پژوهشی ایران
🔸یادگیری اصول پژوهش مقدمه ی پرداختن به آموزش صحیح است!🔸
+پاسخگویی به سوالات حضار
سه شنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۶ الی ۱۸
تالار امام رضا (ع) دانشکده پزشکی
#هدفمند_گام_بردارید
#ششمین_مدرسه_تابستانه_کشوری_مشهد
🆔 @SRC_MUMS
🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒
دوستانی که مایل بودند لپ تاپ همراه خودشون بیارن، نیاز به نصب هیچ نرم افزاری ندارند و تنها به اینترنت نیاز دارند.
اگر امکانش هست لپ تاپ همراهتون باشه بهتره
سیستم های سالن IT هم در اختیارتون خواهد بود.
کارگاه prezi فردا ساعت ۲ تا ۴ در IT دانشکده پزشکی برگزار میشود.
مکان برگزاری: دانشکده پزشکی، طبقه دوم، داخل سالن کتابخونه سمت راست روبه روی سالن مطالعه خواهران، سالن IT.
🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒🍉🍒
📅 ۲۷ام مرداد ماه 📅
ساعت ۸:۲۰ روز یک شنبه مورخ بیست و هفتم مرداد ماه، افتتاحیه سطح دو مدرسه تابستانه ۹۸، با حضور جناب آقای دکتر آوان، سرپرست محترم کمیته تحقیقات دانشکده پزشکی مشهد، و شرکت کنندگان این سطح، در تالار امام (ع) برگزار شد.
ابتدا آقای دکتر آوان توضیحاتی در خصوص لزوم و اهمیت پژوهش و چشمانداز های آینده دادند و سپس سرکار خانم حقیقی، دبیر کمیته تحقیقات دانشکده، به شرح ساختار کمیته تحقیقات و وظایف آن پرداختند و راجع به برگزاری این مدرسه صحبت نمودند.
در انتها دبیر اجرایی سطح دو، سرکار خانم عمرانی، برنامه کارگاه های مدرسه و امتیازدهی را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.
از ساعت ۱۰ونیم الی ۱۲، آقای بندارصاحبی مبحث introduction to the workshop را تدریس نمودند و پس از صرف ناهار، مبحث english writing از ساعت ۱۴ الی ۱۸ توسط آقایان هژبرالساداتی و شیرزاد برگزار شد.
#روز_اول مدرسه پس از اجرای مسابقه برای یافتن لیدر و هم گروهی های شرکت کنندگان عزیز ساعت ۱۹ به پایان رسید.😊
#هدفمند_گام_بردارید
#ششمین_مدرسه_تابستانه_کشوری_مشهد
🆔 @SRC_MUMS
#ششمین_مدرسه_تابستانه_کشوری_مشهد
#هدفمند_گام_بردارید
🆔 @SRC_MUMS
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
