es
Feedback
أَثَرٌ قَمَرٍ .

أَثَرٌ قَمَرٍ .

Ir al canal en Telegram

كنت كفة تُحمل... فصرت ميزانا يُوزن به`.

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
406
Suscriptores
Sin datos24 horas
+917 días
+25230 días
Archivo de publicaciones
Repost from N/a
𝔇Ꭵ𝐫َ𝖾ᥴ𝗍Ꭵᥒ𝗀˚ . : @Nl_X1l🩰.

𝐒𝐮𝐛𝐬𝐜𝐫𝐢𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧 ⩇⩇:⩇⩇ ⠀ ⠀ ⠀

⤹ 𝟷𝟸:𝟶𝟶
𝗬𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗆𝖾. 𝗙𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗂 𝗆𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎, 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅 𝗐𝖺𝗒. 𝗬𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝖾𝗌𝗌, 𝗆𝗒 𝗉𝖾𝖺𝖼𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 𝗐𝗁𝗒 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍 𝖻𝖾𝖺𝗍𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖽𝖺𝗒. 𝗜 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝖼𝖺𝗇 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇, 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖼𝗁𝗈𝗈𝗌𝖾 𝗒𝗈𝗎, 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖽𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋 ⠀ ⠀
⠀ ⠀

Repost from N/a
ت ءشتِراكك و ءشراف: @G_z_lO .🍒

- تت نشر اشتراكك ي لوزات @C_M_J7 .
- توجيه ونوجه منكم نجيبو ناس جديده .
- في زحمة المتشابهين أنا المختلف دائماً .

Repost from CAMORRA
اشتراكك @K_90_d

Repost from أيات،صلاح
مرات تحس إنك تبي تطفي مشاعرك بيش تريح راسك من الصدمات والوجع، لكن في الواقع الإنسان ما يقدرش يقعد بلا مشاعر تماماً، لأنها حاجة مزروعة فينا؛ وكل ما في الأمر إن العقل لما يمر بضغط قوي أو خيبات متكررة يدير في "آلية دفاع" لا إرادية تخليك تحس روحك تغيرت وجفاف مشاعرك كنوع من التخدير المؤقت عشان تحمي نفسك. بس الكبت هضا مش حل، لأنه ما يقتلش المشاعر بل يقلبها لضغط نفسي، عصبية على أقل حاجة، وفقدان للشغف؛ والحل الصح مش إنك تقتل مشاعرك، بل إنك تعرف كيف تحمي نفسك وتدير حدود مع الناس بيش ما حد يستنزفك .

الغناي الراحل عبد الكافي البرعصي:
ننساك نار نرجاك نار، هي نار نار نرجاك خيرلي..

- توَجيةة،نوجةة ☠️.
- اشتراكك : @lllllllilllllllii
❗️
.

ءِشتراك خشوُلي محّظوره | @HIIQl2 :

لايوجد شخص في عالمنا في الوقت الماضي أو في وقتنا الحاضر لم يخطئ بغض النظر عن فداحة الخطأ، ففي نهاية المطاف نحن بشر لسنا معصومين من الأخطاء . والاعتراف بالخطأ والاعتذار عنه من السمات الجيدة التي تعطي للإنسان الراحة والشعور بالطمأنينة، فلا تترد بالاعتراف بالأخطاء وقم بإعطاء نفسك الفرصة لتصححيها .

Repost from N/a
أشتـراك أساسي ؛ @S_SISISIU .

تَستحقين شخصاً يجعل من أسبابكِ الصغيرة محور كوني .

لازم نتقبلوا فكرة ان ممكن نعتذروا للطرف الثاني حتي لو مش غلطانين بس طالما الطرف الثاني حاسس انه خذا موقف ف أحياناً تقعد حاجة سمحه ان اللي مش غلطان يعتذر عشان يحافظ علي الشخص اللي يحبه لان كسب القلوب اولي من كسب المواقف .