es
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

Ir al canal en Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
1 110
Suscriptores
-824 horas
-487 días
-10230 días
Archivo de publicaciones
که اینطور.. کتونی ست میپوشین نه؟)
+1
که اینطور.. کتونی ست میپوشین نه؟)

چوسان بابت خوابی که دیدی هزاران بار ازت تشکر میکنم)

خیلی قشنگن هلپ)
خیلی قشنگن هلپ)

یه روز میتونم بخرمتون😃
+7
یه روز میتونم بخرمتون😃

تو عکس چپیه ژاژائو خیلی کوچولوعه
+1
تو عکس چپیه ژاژائو خیلی کوچولوعه

نوش جون❤️

عجب آرتی...
عجب آرتی...

خیلی خوشگلی ژائو، خیلی زیاد
+1
خیلی خوشگلی ژائو، خیلی زیاد

تفاوت رو پیدا کنید
تفاوت رو پیدا کنید

خیلی ناراحت کنندس که این دو نفر نمیتونن باهم بچه داشته باشن، ترکیب ژن‌هاشون باهمدیگه....
خیلی ناراحت کنندس که این دو نفر نمیتونن باهم بچه داشته باشن، ترکیب ژن‌هاشون باهمدیگه....

کیوتتتتت
کیوتتتتت

وقتی چوسان به لیویی گفت «میتونم به زندگی بقیه گنگسترا اهمیت ندم اما تورو نمیتونم.. نگرانتم» لیویی برای لحظه‌ای متزلزل شد؛ تاح
+1
وقتی چوسان به لیویی گفت «میتونم به زندگی بقیه گنگسترا اهمیت ندم اما تورو نمیتونم.. نگرانتم» لیویی برای لحظه‌ای متزلزل شد؛ تاحالا کسی نبود که نگرانش بشه و زندگیش براش مهم باشه. قطعا بعدا به این فکر میکرد که چقدر شیرینه کسی نگرانت باشه)

برای زیباییشون رو زانومم🛐)

اونقدر به ژاژائو می‌چسبه و به اون وابستست که انگار حریم شخصیش رو هم متعلق به خودش می‌دونه.)

اینا خیلی قشنگن ولی)))) جبر جغرافیایی..
+6
اینا خیلی قشنگن ولی)))) جبر جغرافیایی..

اسپویل فیگارو هوم)))
+5
اسپویل فیگارو هوم)))

- مادرت درباره من چه فکری می‌کنه؟ - مگه قبلاً بهت نگفتم؟ اون گفت که لب‌های شی‌شی خیلی زیباست. - بعدش چی؟ - اون گفت لب‌هات وقتی لبخند می‌زنی خیلی قشنگ به نظر می‌رسه. (مطمئنی مامانت اینو گفته خودت نگفتی؟) من اینو دوس دارم. احساس می‌کنم ما هر روز بهتر و بهتر میشیم. مادرت درباره من چه فکری می‌کنه؟ اون اصلاً از من حرفی نزد؟ - گفت. اون گفت که من تقریباً با شریکم زندگی می‌کنم، درسته؟ من گفتم بله (چه؟ چیشد یه لحظه صبر کنینن گفت با شریکم زندگی میکنمممم؟). و اون جواب داد که خیلی خوش‌تیپه. منم تأیید کردم بله، بله، بله. - تو این رو نگفتی، درسته؟ - نه. - دفعه بعد که به هونان بیای، یا وقتی من به گواندونگ برم، تو.. - چی؟ - وقتی با هم سفر می‌کنیم.. خیلی خنده‌دار میشه؟ - خنده‌دار؟ چرا باید خنده‌دار باشه؟ - مگه نه اینکه باید با خانوادمون آشنا بشیم؟ - نه، فکر می‌کنم اول باید با مادرم شام بخوریم.

ژاژائو میگه : همیشه پیشنهادهای احمقانه میده شی‌شی با مظلومیت تمام : اینکه بخوام کولت کنم احمقانس؟ ژاژائو هم میگه : پس من کولت میکنم و اینجا از هم پاشیدن شی‌شی رو داریم اینطوریه که هه بچه تو میخوای منو کول کنی؟ و پشت سرهم گفتن چرا نتونم چرا نتونم های ژاژائو :

مود شی‌شی اینطوریه که خوشحالی؟ پس بغل بده تو هر موضوعی باید این بغله باشه)

وای اونا خیلی کیوتن)))
وای اونا خیلی کیوتن)))