es
Feedback
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑠𝒉𝑎𝑡

𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑠𝒉𝑎𝑡

Ir al canal en Telegram

"𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘮𝘦. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘢𝘸 𝘺𝘰𝘶, 𝘐'𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘧𝘶𝘭." ( @teeeteeeporrrrbot )

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
434
Suscriptores
+11624 horas
+1317 días
+16930 días
Archivo de publicaciones
هنوز به اونجاش نرسیدم :)

Repost from N/a
Part six:Thursday at 9:09 PM

بنظرتون از کجاش بدم 😂😭

من خیلی دوست دارم اسپویل بدم ولی توش خوب نیستم خدایی

واییی آنون بلاکی وایی

وای خالهه😭😭😭😭😭😭‌پارت جدیدو الان خوندم خیلیییی عالییی بوددددد وای پور وای پورررر😭😭😭😭

خدا نصیب گرگ بیابون نکنه ....

امتحان داشتم وسط امتحان یک هو سایت انداخت بیرون ارور داد وایی

خیلی خوشحالم دوستشون داشتی نینی :)🔥

نمیدونم چرا ولی من یکی از اول میدونستم تیتی پوره😂 حتی توی یور اسکای هم من تیتی پور میدیدم بعدش که دوانگ پخش شد و باز بحثه یور اسکای شد من تازه فهمیدم اونجا پور تیتی بوده😂😂

جی جی یکم خوله 😂 بیشتر حرف هاشو به جز موقعه جدی بودنش جدی نگیرین

یههههه زود بهش رو نده پرو میشه

پور هول و آبسند انگشت های تیتی باشه 👀

انگیز❌ قول دادن✅

همون ایش ایش 😒😒