es
Feedback
آﻟࢪَجــل آلـذِيّ فــقد قِﻟبُهُہ

آﻟࢪَجــل آلـذِيّ فــقد قِﻟبُهُہ

Ir al canal en Telegram

خليك حاطط دايما في دماغك ان محدش يستاهل كل الي بتقدمهوله

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
383
Suscriptores
+224 horas
+377 días
+10030 días
Archivo de publicaciones
يخي بحبك والله 🫵👀

لَيلَه ويُكتب أول حرفٍ في حصد جُهد عـام.. إنا نُسلّم أمرنا لله، فإليه يُرجع الأمرُ كُله.. حاشاه أن يُضيع عبدًا وثق به وناجاه!
لَيلَه ويُكتب أول حرفٍ في حصد جُهد عـام.. إنا نُسلّم أمرنا لله، فإليه يُرجع الأمرُ كُله.. حاشاه أن يُضيع عبدًا وثق به وناجاه! حاشاه أن يرُدنا خائبين! عـام مرّ بكُل أعوام حياتي، فالحمد لله أنه ينقضي.. لا تنسونا من الدعاء، أن يُكلل هذا الجهد بالتوفيق والسداد. وأن يُقر عيني، وعين والدتي، وأحبتي.. وأن يرزقني جامعةً دراستي فيها تنفع المُسلمين:)❤️‍🩹

هي التعزيزات بتتفتح ازاي يشباب

هاتو تلاته يجبرو خاطري وانا ف ثانوي

Repost from Upgrade نفسك
يبتاع الثانوية العامة تقدر تنام 16 ساعة و عندك امتحان بكره؟
يبتاع الثانوية العامة تقدر تنام 16 ساعة و عندك امتحان بكره؟

Repost from MΛLΛZ
Some distances are self-respect in disguise🌱
Some distances are self-respect in disguise🌱

لفت القنوات كلها

بصو كلمتين جد حبه اغلبكم هنا علي التيلي يعرفني واغلبكم ميعرفنيش بس هو عمتا تعرفني او لا انا كل الي عاوزه منك دعوه وانا عمتا والله عمري ما اذيت حد ولا عمري شتمت حد ولا عمري اتخانقت مع حد هنا الحمد لله وعلي طول واقف مع الكل و مش بتاخر علي حد في حاجه انا مس بقول الكلام دا بمدح في نفسي انا عمري ما كنت كدا انا كل دا طبع فيا والله اعمل بي وبكم بس هو عمتا انا بقول الكلام دا والله عشان تعرفو ان اناا معملتش حاجه وحشه ف حد قبل كدا فا كل الي محتاجه منكم دعوه بس دعوه حتي لو مش طايقني ولا طايق التشانل بتاعتي ولا طايقني انا شخصيا ادعيلي انا وكل الي زيي لان ربنا واحده الي عالم بينا وربنا واحده الي عارف احنا مرينا ب ايه فا كل الي محتاجه منكم دعوة مش اكتر ودعوة اربعين غريب مستجابه واحنا 340 ما شاء الله ربنا يبارك فا ارجوكم ادعولنا وادعولي بالله عليكم عشان محتاج دعواتكم وشكرا لليكم كلكم 💞

يلا فركش بق الكمبيوتر اشتغل

الله يخليكي يارب ادعولها انتم كمان بق

والله العظيمم بجد انا مستني الكمبيوتر يتحدث شركة ويندوز عاوزه كدا نعمل ايه بق ومتتاسفيش انتي تسلمي انك بتنصحينا

الدنيا اتطورت يتيتا

طبعا لو قولت لك مستني الكمبيوتر يتحدث عشان اذاكر مش هتصدق

ادعولها عشان مش بتاعت مسؤوليه