es
Feedback
screen

screen

Ir al canal en Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
546
Suscriptores
+624 horas
+497 días
+5530 días
Archivo de publicaciones
آ ر ه

انون نبود من بودم ولی خب چون نمی‌دونم شخصیتش برام جالبه؟

https://t.me/cytir/3188 منم از خودم خوشم میاد حالا تو چرا از ما خوشت میاد انون

ممنون

میناج رو ترجیح می‌دم

حتی اگه کنترل احساساتت رو نداشته باشی کم کم پیش کسایی که براشون ارزش قائل میشی و دوستشون داری آروم‌تر رفتار نمیکنی؟

https://t.me/cytir/3177 خب صرفا یه فکر لحظه ای ولی خب از اونجایی که هیسونگ نمیتونه و کنترلی روی احساساتش نداره یهو هرچی بود و نبود رو روی جیک خالی کنه و یهو جیک دیگه نتونه اون ادم قبل شه و این داستانا

من می‌گم میناج کنسره

فعلاً که زیر سر جیک هم رفته

من که میگم میناج خیلی خانم باوقار و متینی هستش و خیلی سر به زیره و فقط و فقط آبسسد و هول نیکی عه به نظرم این خانم اردیبهشت ماهی عه

دیدی گفتم.

کسی.گفت.می.ناج.؟

چرا پاهای من نه :(

از اونایی که هیسونگ اسکرین رو درک می‌کنن خوشم میاد

کاش بالشت زیر سر منم میناج بود

آخه کی می‌تونه به اون بالشت رویایی نه بگه.

منظورتون چیه کارکتر هیسونگ‌مورد علاقمه بدجور درکش میکنم

چرا خندم گرفت.

در کنار بدبختی های خودم حالا باید نگران مشکلات روانی جیک و هیسونگ هم باشم.