es
Feedback
ݺ،حلا

ݺ،حلا

Ir al canal en Telegram

جالسوا الله كثيراً، وجالسوا الناس قليلا .

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
384
Suscriptores
-524 horas
-387 días
-3030 días
Archivo de publicaciones
Repost from مـوارِي

‏كلّما تقدّمتُ في العمر، ‏قلَّت رغبتي في أن أكون مُبهِرة. ‏أريد صباحاتٍ لا تُسرِع بي، ‏وأحاديثَ لا تُنهكني، ‏وحياةً لا تطلب مني أن أُبرّر نفسي .

- توجيه ᷂ونوجه ᷂منكك ᷂᷂المثبت🎀.

Repost from N/a
٤؟

• تَـۅٰجِـية ۅٰ نِۅٰجَهـلڪٰك 。˚ . • أشتِراڪٰك أساسِـيٰ : › @PlIIIIY 🌱 ⤹ .

إياك تدي لحد وعد إنت مش قده، لأن الوعد مش مجرد كلام بيتقال وخلاص. مدام وعدت حد بحاجة لازم تبقى قد كلمتك، ومدام عارف من البداية إنك مش هتقدر تنفذ أو إن الظروف ممكن تمنعك، يبقى بلاش توعد من الأساس. وبجد أصعب حاجة على الإنسان إنه يستنى حاجة اتبنى عليها أمل، وفي الآخر يكتشف إنها كانت مجرد كلام. مش كل الناس بتنسى بسهولة، وفي ناس بتفضل متعلقة بوعد صدقته وبنت عليه أحلام وتوقعات. عشان كده قبل ما تقول "أوعدك"، فكر كويس. لأن خيبة الأمل اللي بتيجي من شخص وثقنا في كلامه بتوجع أكتر من أي حاجة تانية. والناس ممكن تنسى مواقف كتير، لكن عمرها ما بتنسى وعد اتكسر ولا أمل اتحطم بسبب كلمة مكنتش محسوبة ف لو مش قد وعدك وكلمتك يبقي متوعدش....

سيلو ردت للساحه ما فيش مساحه و اصلي صاااحبييي 🔥🔥. تت ءشتراك ءساسي @loheshi https://t.me/morhak18

لايوجد شخص في عالمنا في الوقت الماضي أو في وقتنا الحاضر لم يخطئ بغض النظر عن فداحة الخطأ، ففي نهاية المطاف نحن بشر لسنا معصومين من الأخطاء . والاعتراف بالخطأ والاعتذار عنه من السمات الجيدة التي تعطي للإنسان الراحة والشعور بالطمأنينة، فلا تترد بالاعتراف بالأخطاء وقم بإعطاء نفسك الفرصة لتصححيها .

Repost from N/a
ـ أشتـراك أساسٓـي ؛ @S_SISISIU 💘.

Repost from N/a
تَ اشتِراك : @lPIl5 .

- توجيِة،خخُورافِي،زينِي ؟ . - أسَاسِي : @M_Gl_A .

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (🤍)

نورتك

✂️꒐ حجره ورقه مقص 👤꒐ اضغط للعب مع (🤍)

Repost from N/a
https://t.me/mjgfti 🗽⏳️ 𖤹 تبادل نشر وشتراك 🗽⏳️ ﷼ عسى ان نكون ذكرى طيبه بقلب كُل من عرفنا 🗽⏳️ ﷼ @Kklkbgf🗽⏳️ ﷼
https://t.me/mjgfti 🗽⏳️ 𖤹 تبادل نشر وشتراك 🗽⏳️ ﷼ عسى ان نكون ذكرى طيبه بقلب كُل من عرفنا 🗽⏳️ ﷼ @Kklkbgf🗽⏳️ ﷼

⁣تفضلو (لتبادل اشتراك) فقط

Repost from N/a
توجيه ونرد تت @Sxsrs1

Repost from N/a
https://t.me/dl65j توجيه ونوجه + إشتراك || @dl65y

بمناسبة انتشار الألفاظ السيئة بين القريب والبعيد تحتى مسمى المزاح قال نبيناﷺ.
"لا يستقيم إيمان عبد حتى يستقيم قلبه ولا يستقيم قلبه حتى يستقيم لسانه." احفظ لسانك !!!

Repost from N/a
3❗️