es
Feedback
🅰️

🅰️

Ir al canal en Telegram

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
217
Suscriptores
+424 horas
+117 días
+1630 días
Archivo de publicaciones
من‌ازخودم‌برات‌زدم‌،ندیدی!

کاش‌ادما‌انقد‌بد‌نبودن ‌یه‌سریاشونو‌جدی‌جدی‌دوست‌داشتم:)💔

همچی‌ب‌وقتش‌سیسی!😉💘

مهم‌نیس‌ک‌دوسم‌داری‌‌وقتی‌نمیدونی‌ چجوری‌رفتار‌و‌صحبت‌کنی

بخوای با من بازی کنی جوری باهات بازی میکنم خودت از قصد ببازی بری بیرون😉

ب وقتش تلافی میکنم😉

من انقدر ازت متنفرم که از یه ریلزی خوشم‌ میاد میخوام لایک کنم میبینم توام لایک کردیش لایکش نمیکنم.

هیچ‌واکنشی‌نشون‌نده،فقط‌فاصله‌بگیر!

_🖤

Repost from N/a
دوست داشتن ثابت کردنیه،نه type کردنی.

ادما‌ یا پرسپولیسین،یا ادم نیستن!😮‍💨🙂‍↔️

:)))

من‌تورو‌از‌قصد‌دادم‌از‌دست‌پشیمونی‌برا‌چی؟

تو‌ نه تکرار‌ میشی،نه تکراری💙

‏تا‌یکیو‌با‌اسم‌قشنگ‌سیو‌میکنی‌گند‌میزنه ‏تا‌یکیو‌پین‌میکنی‌گند‌میزنه ‏تا‌یکیو‌بهش‌احترام‌میزاری‌گند‌‌میزنه تا‌یکیو‌تو‌دلت‌از‌بقیه‌جدا‌میکنی‌گند‌میزنه ‏فقط‌کافیه‌بفهمن‌دوسشون‌داری تا‌یکیو‌ازخط‌قرمزات‌عبور‌میدی‌گند‌میزنه ‏یهو‌180درجه‌عوض‌میشن ‏و‌گند‌میزنن‌به‌همه‌چیز میشن‌یکی‌مثل‌بقیه:)😅

🙂‍↔️
🙂‍↔️

Repost from N/a
photo content

این‌که‌راحت‌میتونم‌کسی‌و‌کنار‌بزارم‌و‌بابتش‌خم‌ب‌ابرو‌نیارم‌بهترین‌بلایه‌ک‌سرم‌اومده.🙂‍↔️

ب‌تو‌حسودی‌کنم؟😂 من‌هیچوقت‌ب‌کسی‌ک‌خودم‌آدمش‌کردم‌ حسودی‌نمیکنم‌عزیزم💋

✨👀