es
Feedback
کیهانِ وجود✨️

کیهانِ وجود✨️

Ir al canal en Telegram

دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا می‌نویسم،لحظه‌ها رو ثبت می‌کنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری می‌کنم وجودت به اندازه‌ی کیهانی که توش زندگی می‌کنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرف‌های ناگفته‌ت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
269
Suscriptores
+824 horas
+117 días
+730 días
Archivo de publicaciones
انگار فراموش کردی...🌏✨

همین الان یه سری چیزا و آدم ها رو داری که از خوبیشون بی خبری! همیشه نیمه ی پر لیوان رو ببین... این یه حرف انگیزشی نیست. یه حسی هست که اگه درکش کنی میتونی از زندگیت لذت ببری:))💚 وقتی که قشنگی های زندگی رو ببینی کم کم اتفاق های خوبو توی زندگیت تجربه میکنی ، نیازی نیست تو دنبال آرامش و خوشبختی بگردی یا بدوئی براش ، خودش میاد🪷 این حرفی بود که دوست داشتم امروز باهاتون بزنم🍓

یه چیزی هست که احساس میکنم خودمم گاهی اینو فراموش میکنم: اینه که خوشبختی و حال خوب یه چیز درونیه... اگر از موقعیتی که الان داری شکرگزار نباشی ، بهت قول میدم با هیچ چیز دیگه ای نمیتونی حالت رو خوب کنی.

Mensaje de voz00:23

وقتی خودم را به‌قدر کافی دوست داشتم، شروع کردم به ترک کردن چیزهایی که سالم نبودند. یعنی آدم‌ها، مشاغل و عادات و اعتقاداتی که مرا کوچک و حقیر نگه می‌داشت کنار گذاشتم. قبلا فکر می‌کردم این‌ کار به معنی وفادار نبودن است، ولی در واقع این به معنای وفاداری به خویشتن است.

بابت هر نشانه، تغییر، جدایی، درس و درد جدید از خدا ممنونم و میدونم که ادامه مسیر رو هم برام میچینه🪷☁️✨

زندگی همچون آینه‌ای است که رفتار و افکار ما را بازتاب می‌دهد. هر آنچه در درون خود می‌پرورانیم، به شکل تجربه‌ها و روابطمان بیر
زندگی همچون آینه‌ای است که رفتار و افکار ما را بازتاب می‌دهد. هر آنچه در درون خود می‌پرورانیم، به شکل تجربه‌ها و روابطمان بیرون جلوه می‌کند. انسان خردمند می‌آموزد که تغییر واقعی از درون آغاز می‌شود؛ وقتی ذهن و دل را روشن کنیم، جهان پیرامونمان نیز روشن‌تر به نظر می‌آید.
— الهام گرفته از افکار سقراط و افلاطون

این پیام ها رو دیدم کلی انرژی گرفتم🥺🫶 مرسی ازتون✨🍓

‌ خیلی چنل قشنگی داری وایبت رو دوست دارم:)

‌ خب من میخوام بگم که احساسم اینه که شما آدم خیلی قدرتمندی هستین و انگار یه نوع کاریزمای شدید دارین.

چیز هایی که حس خوب بهم میدن:)

Repost from scαɾlҽԵ
در روشنایی چه نیازی به تو دارم اگر تو را در تاریکی نیافتم.

«انسان آزاد متولد می‌شود، اما همه جا در زنجیر است.» - ژان ژاک روسو

فکت : هنوزم فکر میکنم اتاقم قشنگترین و بهترین مکان، توی جهانه🫠✨
صبحتون زیبا🦋

نجوم✨
@KeyhaneVojood

اگر هر ستاره یک راز داشت، کدام را می‌خواستید ✨بدانید؟
اگر هر ستاره یک راز داشت، کدام را می‌خواستید ✨بدانید؟