es
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

Ir al canal en Telegram

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
606
Suscriptores
-524 horas
-267 días
-3330 días
Archivo de publicaciones
هوس بال کردم؛)

خوردما ولی قیافش بلد نیستم خیلی خوشمزسایتسنزتتی:))))))

تاحالا دمبه کباب شده خوردی واییییییییییییییی خداااااسسسس گشنمههههههههههه

دلم آدم پایه میخاد که باهم بریم کله پاچه بخوریم:))))

واقعا هم گشنمه هم دلم این دوتارو میخاد شارژم ندارم به بابام زنگ بزنم که اقا من اینارو میخام😭😭😭

من ازونجایی ک لر اصیلم هیچوقت ازینا بدم نمیومد و باااا جوننن و دل میخوردم😂😭

:)))))((())(())

یادمه رفته بودیم دسته جمعی اردبیل بعد اونجا چون اش دوغه نمیدونم شیره دوغه دوس نداشتم مرده بهم سیرابی داد سیرابی هم دوس نداشتم و خوردم عاشقش شدم:))الان دلم هم سیرابی میخاد هن کله پاچه با اینکه از کله پاچه منتفر بودم

سرت بخوره منم کله پاچه دلم خاست:)))

زرت

درستت میکنم

میسه

دیگه نمیشه

اره

با من بودی؟

الهی آب بشی بری تو زمین

خفشو

تو می کری

چش نخوره قدم

هنوز جاهلی