es
Feedback
مَهِيبْ.

مَهِيبْ.

Ir al canal en Telegram

-آللي مـآ يثـمـر فيه خـيرك ذوقه مـرك .

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
480
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
+39530 días
Archivo de publicaciones
أنا منحبش حد يقلل من زعلي ، طالما أنت مش مكاني ومحسيتش بنفس إللي أنا حسيت بيه يبقى ملكش الحق تقول هذا يستاهل ولا ميستاهلش ، تمام؟.

Repost from صَمت .

Repost from N/a
-بِدايَة تَبداء بِ رَنرن .

- توجيه ᷂ونوجه ᷂منكك ᷂᷂المثبت🎀.

Repost from N/a
ت ءشتِراكك و ءشراف: @G_z_lO .🍒

- تت نشر اشتراكك ي لوزات @C_M_J7 .
- توجيه ونوجه منكم نجيبو ناس جديده .
- في زحمة المتشابهين أنا المختلف دائماً .

- بدايه جديده .

- توجَيةة ونردهَ يعزيزي :
- T : @bi_np 💣.

- البَدايةة .

لازم نتقبلوا فكرة ان ممكن نعتذروا للطرف الثاني حتي لو مش غلطانين بس طالما الطرف الثاني حاسس انه خذا موقف ف أحياناً تقعد حاجة سمحه ان اللي مش غلطان يعتذر عشان يحافظ علي الشخص اللي يحبه لان كسب القلوب اولي من كسب المواقف .

غريبه إن الواحد بيعرف يسمع الكل ويساعدهم ويحللهم مشاكلهم ومش عارف يعمل كده لنفسه. تلاقيك طول الوقت عندك كلام يهون على غيرك، ونصايح تخرجهم من ضيقتهم، وتعرف تبص للموقف من بره وتشوف الحل بكل سهولة. لكن أول ما الموضوع يبقى ليك أنت، كل حاجة بتتلخبط، ومبتعرفش تفكر بنفس الهدوء ولا بنفس الحكمة اللي بتديها للناس. يمكن عشان إحنا لما بنكون جوه المشكلة بنحس بيها أكتر ما بنشوفها، ومشاعرنا بتبقى أعلى من تفكيرنا. عشان كده ساعات بنحتاج حد يسمعنا بنفس الطريقة اللي بنسمع بيها الناس، ويهون علينا بنفس الكلام اللي بنقوله لغيرنا. الغريب إننا بنبقى أحن ناس على اللي حوالينا، وفي نفس الوقت أشد ناس على نفسنا....

Repost from N/a
ليتَ الأيَّام تعُود، وليتَني أعُود معهَا .

Repost from طُوبَىٰ
مرات نقعد مقعمز مع نفسي وندير في دورة مع عقلي، ونقعد نتساءل: "يا سبحان الله، هو حني امتى انقلب عندنا الميزان؟ وامتى ورثنا الفكرة الغامضة هادي اللي تقول إنك باش تثبت روحك راجل، لازم لسانك يكون طويل، وتأذي غيرك، وتطيح قدر الناس؟" ​ومالقيتش الا جواب واحد نجاوب بيه نفسي: "والله ما هي من قيم الرجولية!" لأن الراجل الصح، اللي تربى على أصول ودين، يعرف إن الهيبة عمرها ما كانت باللقطات الناقصة ولا بإنك تخلي الناس تتقي شرك وتتحاشاك؛ هادي اسمها قلة وعي ونقص، مش شجاعة ​الرجولية الصح اللي نعرفوها ونبوا نذكّروا بيها الناس هي الشهامة، والستر، وإنك تكون سند للي حواليك، مش مصدر خوف وأذى؛ والراجل اللي بجديات هوا اللي يملك نفسه وقت الغضب ويحترم الصغير والكبير، مش اللي يحساب روحه فالح لما يسب ويظلم وهو في الحقيقة قاعد ينقص من حسناته يزيد في سيئاته وقدره قدام ربي وقدام الناس.

- توجيه ونوجه مِنك .
-
إشتِراك
: @Qlll9i🎐.

Repost from N/a
- توُجيِه وُنـوٰجه مَـ𝐰ℎ𝗼ٰـن ﻋـنـנ ڪـ۾ ✰.
𝐞𝐱𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 : @lCU_TE@≫ .