es
Feedback
میراکل

میراکل

Canal cerrado

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
127
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-230 días
Archivo de publicaciones
Repost from ✨Andromeda✨
بزرگ تر شی میفهمی ۲۳ هم شبیه ۱۸ سالگیت بوده ولی ادم تا وارد بیست میشه فک میکنه وای واسه همه چیز دیر شد و این چرخه باطل وای دیره رو سال ها ادامه میده تا بالاخره یه روز میفهمه چه اشتباهی کرده.

7_8✅ 8:30_10❌ 10:15_12:15✅

امروز سحر خیز شدم😁

تموم شد.

زندگیم اینجوریه که بین مدوفست و طاقچه‌ گیر کردم.

نمیدونم این نجات دهنده‌ی تو آیینه کی میخواد علوم پایه رو جدی بگیره.

امروز صبح داشتم بعد سه ترم، شبکه براکیال رو می‌خوندم‌ و هیچی ازش یادم نبود. اینجوری بودم که آیا آناتومی واقعا سخته یا مشکل از منه.😭💘

آسمان به قدری پرستاره و صاف بود، که با دیدنش‌ نمی‌توانستی از خود بپرسی چگونه این همه‌ آدم‌های کج خلق و دمدمی‌ مزاج می‌توانند زیر آن زندگی کنند؟!🌱 • شب‌های روشن

اولین کتابی از داستایفسکی بود که مدت‌ها پیش خوندمش. هنوزم که هنوزه غرقم تو داستانش اونقدری که قشنگ بود.😭🥹 به شدت پیشنهاد می‌کنم بخونیدش =))))

اینو امروز یاد گرفتم و خوشم اومد😁 "تو نمیدونی من چی کشیدم"

You don't know what I went through.

17 تیر، فکر کنم سه‌شنبه باشه دیگه، درسته نه؟ اتفاق خاصی نیفتاد امروز. میخوام کمی بنویسم از روزم چون زندگی همین لحظاتیه‌ که منتظر گذشتنشیم. فکر کنم امروز زندگی برام اونجا بود که کاپوچینو خوردم و حالم بد نشد. زندگی اونجا بود که چند ساعت پیوسته درس خوندم و متوجه گذر زمان نشدم. شایدم اونجا که بچه‌ها رو با نقاشی خوشحال کردم. چه میدونم شاید زندگی همین لحظاتی بود برام که با عشق وسایلامو‌ جمع کردم. نمیدونم امروز چی داشت برام، اما عمیقا از زندگی لذت بردم.

تصمیمات دانشگاه ما: خرداد: بمونید و امتحانارو‌ بدید. (نموندیم) تیر: امتحانات ۳ شهریور شروع میشه. بازم تیر: امتحانات ۲۱ تیر باشه یا ۲۸ام؟ همچنان تیر: بین ۱۸ام تا ۲۴ مرداد امتحانات برگزار میشه. 😂😭 نظم در برنامه‌ ریزی 100/100 میزان درک آموزش 1000/100

[اینجا گذاشتم گفتم شاید برای شما هم سوال باشه🤍]

زندگیم عجین شده با اتفاقات غیرمنتظره‌ای که آدم‌های غریبه در حقم کردن. لطفی که هیچ وقت فراموش‌ نمی‌کنم.

میراکل، کلمه‌ای که دوست دارم آدم‌ها من رو با این اسم بشناسن و دوستش دارم. یعنی معجزه. یه اتفاق غیر منتظره و عجیب.

برای اون‌هایی که به زودی کنکور دارند: الان علاوه بر زیاد خوندن چطوری درس خوندن هم خیلی مهمه. هر درس خوندنی توی این روزها جواب نمیده!!! هر تستی که می‌زنی، فقط دنبال جواب نباش. این سه تا سؤال رو از خودت بپرس: – چرا این گزینه درسته؟ – چرا بقیه غلطن؟ – اگه طراح بخواد دوباره از همین مبحث سؤال بده، چطور می‌تونه پیچیده‌ترش کنه؟ برنامه‌ریزی‌ت رو بریز روی این مدل: ۶۰٪ زمانت رو بذار برای درسایی که توشون سطح متوسط یا خوب داری و می‌تونی با کمی کار، درصد رو راحت‌تر بکشی بالا. ۳۰٪ رو بده به اونایی که ضعیفی ولی طراح‌ها دوستش دارن و هی ازشون سؤال می‌دن. ۱۰٪ هم برای مرور و جمع‌بندی نکته‌ها، فرمول‌ها و اشتباهات قبلی. یه دفتر بردار، همه‌ی تستای غلط و نزده‌تو بنویس توش. اسمش رو بذار “دفتر نجات”. هر شب فقط ۲۰ دقیقه وقت بذار براش. همین یه دفتر، می‌تونه سر جلسه حداقل ۵۰۰ نمره بندازه رو ترازت. تو این ده روز قرار نیست همه چی رو کامل کنی. قراره خودتو تموم کنی، مثل یه جنگجو. کنکور، جنگ هوشه، نه انبار حافظه. شما رو به ابوالفضل افلاین شید، نشدید هم نشدید دیگه ولی بعدش الکی نگید وای چرا اینطوری شد #نیایش‌ایزادوایسینگ

خودم گند زدم به همه چی، خودمم درستش‌ می‌کنم.
+1
خودم گند زدم به همه چی، خودمم درستش‌ می‌کنم.

  ∩_∩ („• ֊ •„)♡ ━━∪∪━━ ببینید چی پیدا کردم😭🥹

Repost from
.
.