میراکل
Canal cerrado
از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432
Mostrar másEl país no está especificadoLa categoría no está especificada
127
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-230 días
Archivo de publicaciones
127
Repost from ✨Andromeda✨
بزرگ تر شی میفهمی ۲۳ هم شبیه ۱۸ سالگیت بوده
ولی ادم تا وارد بیست میشه فک میکنه وای واسه همه چیز دیر شد
و این چرخه باطل وای دیره رو سال ها ادامه میده
تا بالاخره یه روز میفهمه چه اشتباهی کرده.
127
امروز صبح داشتم بعد سه ترم، شبکه براکیال رو میخوندم و هیچی ازش یادم نبود.
اینجوری بودم که آیا آناتومی واقعا سخته یا مشکل از منه.😭💘
127
آسمان به قدری پرستاره و صاف بود، که با دیدنش نمیتوانستی از خود بپرسی چگونه این همه آدمهای کج خلق و دمدمی مزاج میتوانند زیر آن زندگی کنند؟!🌱
• شبهای روشن
127
اولین کتابی از داستایفسکی بود که مدتها پیش خوندمش.
هنوزم که هنوزه غرقم تو داستانش اونقدری که قشنگ بود.😭🥹
به شدت پیشنهاد میکنم بخونیدش =))))
127
17 تیر، فکر کنم سهشنبه باشه دیگه، درسته نه؟
اتفاق خاصی نیفتاد امروز. میخوام کمی بنویسم از روزم چون زندگی همین لحظاتیه که منتظر گذشتنشیم. فکر کنم امروز زندگی برام اونجا بود که کاپوچینو خوردم و حالم بد نشد. زندگی اونجا بود که چند ساعت پیوسته درس خوندم و متوجه گذر زمان نشدم. شایدم اونجا که بچهها رو با نقاشی خوشحال کردم. چه میدونم شاید زندگی همین لحظاتی بود برام که با عشق وسایلامو جمع کردم.
نمیدونم امروز چی داشت برام، اما عمیقا از زندگی لذت بردم.
127
تصمیمات دانشگاه ما:
خرداد: بمونید و امتحانارو بدید. (نموندیم)
تیر: امتحانات ۳ شهریور شروع میشه.
بازم تیر: امتحانات ۲۱ تیر باشه یا ۲۸ام؟
همچنان تیر: بین ۱۸ام تا ۲۴ مرداد امتحانات برگزار میشه.
😂😭
نظم در برنامه ریزی 100/100
میزان درک آموزش 1000/100
127
زندگیم عجین شده با اتفاقات غیرمنتظرهای که آدمهای غریبه در حقم کردن.
لطفی که هیچ وقت فراموش نمیکنم.
127
میراکل، کلمهای که دوست دارم آدمها من رو با این اسم بشناسن و دوستش دارم.
یعنی معجزه.
یه اتفاق غیر منتظره و عجیب.
127
Repost from ترانه ایزا
برای اونهایی که به زودی کنکور دارند:
الان علاوه بر زیاد خوندن چطوری درس خوندن هم خیلی مهمه. هر درس خوندنی توی این روزها جواب نمیده!!!
هر تستی که میزنی، فقط دنبال جواب نباش. این سه تا سؤال رو از خودت بپرس:
– چرا این گزینه درسته؟
– چرا بقیه غلطن؟
– اگه طراح بخواد دوباره از همین مبحث سؤال بده، چطور میتونه پیچیدهترش کنه؟
برنامهریزیت رو بریز روی این مدل:
۶۰٪ زمانت رو بذار برای درسایی که توشون سطح متوسط یا خوب داری و میتونی با کمی کار، درصد رو راحتتر بکشی بالا.
۳۰٪ رو بده به اونایی که ضعیفی ولی طراحها دوستش دارن و هی ازشون سؤال میدن.
۱۰٪ هم برای مرور و جمعبندی نکتهها، فرمولها و اشتباهات قبلی.
یه دفتر بردار، همهی تستای غلط و نزدهتو بنویس توش. اسمش رو بذار “دفتر نجات”.
هر شب فقط ۲۰ دقیقه وقت بذار براش. همین یه دفتر، میتونه سر جلسه حداقل ۵۰۰ نمره بندازه رو ترازت.
تو این ده روز قرار نیست همه چی رو کامل کنی. قراره خودتو تموم کنی، مثل یه جنگجو.
کنکور، جنگ هوشه، نه انبار حافظه.
شما رو به ابوالفضل افلاین شید، نشدید هم نشدید دیگه ولی بعدش الکی نگید وای چرا اینطوری شد
#نیایشایزادوایسینگ
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
