es
Feedback
🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

Canal cerrado

අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
214
Suscriptores
+224 horas
+87 días
+1330 días
Archivo de publicaciones
ඔන්න 4091 BUY එක ගියා 💙😍

Repost from N/a
ලොකු කැපිටල් අය කොහොමද ඉතින් PROFIT 😱💙😍
ලොකු කැපිටල් අය කොහොමද ඉතින් PROFIT 😱💙😍

Repost from N/a
මම CRYPTO THILI මම කිව්වොත් ඒ LEVEL එකෙන් අප් වෙනෝ PROFIT එක BOOK කරන් HOLD කරන් ඉන්න
මම CRYPTO THILI මම කිව්වොත් ඒ LEVEL එකෙන් අප් වෙනෝ PROFIT එක BOOK කරන් HOLD කරන් ඉන්න

දැන් ඉදන් එක දිගට NEWS එනෝ TRADERS

Repost from N/a
මම ඔයාලට දාපු නිල් පාට LEVEL එක කැඩුවොත් මේ තව පොඩ්ඩෙන් එන NEWS එකට GOLD BUY MARAKT ලොකු කැපිටල් අය STOP LIMIT ORDER වලින් BUY එක TRAGT කරන්න පොඩි SL එකක් තියන්

Repost from N/a
ඔය මම දීපු SELL LEVEL එකෙන් තමා GOLD එක BUY එක යයිද සෙල් එක යයි කියලා තීරනේ වෙන්නේ දැනට මම කියපු LEVEL එකෙන් සෙල් උනා ඒ කියන්නේ 4066 LEVEL එක එතනින් සෙල් වෙලා 4048 දැනට සෙල් එක ආවා ඔය LEVEL එකෙන් උඩට ගියොත් මම BUY එක යයි කියලා TRGT කරන්නේ 4125/4222 LEVEL වලට 💙😎 නැතනම් මම කියපු LEVEL එකෙන් සෙල් එක ගියොත් මගේ SELL TARGT එක 3984 3966 3947 3929

Repost from N/a
ඒකෙන සෙල් ගන්න එතනින් සෙල් එක ය්නෝ මට SIGNL TIME කරන්න TYPE නෑ මෙතන ඉදන්

Repost from N/a
උඩ නිල් පාට LEVEL එකට BUY එක එයි
උඩ නිල් පාට LEVEL එකට BUY එක එයි

Repost from N/a
💙GOLD NEWS TIME💙
💙GOLD NEWS TIME💙

තව ටිකක් උඩට ඇවිත් නැවත ලොකු සෙල් එකක් යනෝ මටනම් සෙල් එක දෙන්න බැරි වෙයි MARKT ගැන පොඩි අවබෝධයක් තින අය සෙල් එක අල්ල ගන්න මම ඉක්මනින් ගෙදර ආවොත් SIGNL එක දෙන්නම්

ඔන්න TRADER මම ඔයාලට කියපු 4051-4058 LEVEL වලින් යන සෙල් එක ගියා ❤️😍 4999-3981 LEVEL වලින් BUY එක ගියා ❤️😍 ඔයාලට පුලුවන් MA
ඔන්න TRADER මම ඔයාලට කියපු 4051-4058 LEVEL වලින් යන සෙල් එක ගියා ❤️😍 4999-3981 LEVEL වලින් BUY එක ගියා ❤️😍 ඔයාලට පුලුවන් MARKT එකට ගිහින් බලන්න ඒ LEVEL වලින් BUY SELL උනාද කියලා බලලා හිතන්න CRYPTO THILI ANLISE කොහොමද කියලා 😱❤️😁😎 මම අද ගෙදර ඉදපු නැති නිස SIGNL දෙන්න උනේ නෑ LEVEL කිව්වා විතරයි 💙

අද XM එකේ MEETING එකක් තියේ මට ඒ නිසා SIGNAL දෙද්දි පොඩ්ඩක් පරක්කු වෙයි TRADERS ❤️😍
අද XM එකේ MEETING එකක් තියේ මට ඒ නිසා SIGNAL දෙද්දි පොඩ්ඩක් පරක්කු වෙයි TRADERS ❤️😍

Repost from N/a
GOOD MORNING TRADERS ❤️😍

CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 𝗣𝗮𝘆𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗗𝗲𝘁�
CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 𝗣𝗮𝘆𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗗𝗲𝘁𝗮𝗶𝗹𝘀 👇🏻BINANCE PAY ID - 286959672 ▫️️Binance Pay කරන හැටි: Wallet > Send > Pay Id - 286959672> Amount > Note▫️️━━━━━━━━━━━━━ 💐BANK DETAILS 💐 D.T.P BRAHMANA 86733636 BOC AGALAWATHTHA 👉🏻 𝘚𝘦𝘯𝘥 𝘮𝘦 𝘚𝘤𝘳𝘦𝘦𝘯𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘺𝘮𝘦𝘯𝘵 @⁨0755204732 ✅VIP JOIN වෙලා ගොඩ යන්න කැමති අය සම්බන්ධ වෙන්න.✅ OWNER :- CRYPTO THILI TELEGRAM :- 0755204732

NEEX එකෙන් PROFIT කරලා BINANCE ACCOUNT එකට WITHDRAWAL එක දානෝ❤️😍 විනාඩි 2ක් ඇතුලත BINANCE එකට වැටුනම ITRUSTLD හරහා BANK එකටම
NEEX එකෙන් PROFIT කරලා BINANCE ACCOUNT එකට WITHDRAWAL එක දානෝ❤️😍 විනාඩි 2ක් ඇතුලත BINANCE එකට වැටුනම ITRUSTLD හරහා BANK එකටම ගන්නෝ 💙😍 NEEX එකට DEPOSIT කරන්නේ එකේ අනිත් පැත්ත.BAINANCE එකේ DOLAR නැතනම් ITRUSTLD හරහා BINANCE එකට DEPOSIT එක කරලා ඉන්පසුව BINANCE එකෙන් NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT කරනෝ❤️😍 ඉන්පසුව 100% BONUS එක ගන්නෝ ඊලගට TRDE කරනෝ PROFIT කරනෝ WITHDRAWAL දානෝ 😱💙😍

Repost from N/a
GOLD BUY එක ගියා TRADERS

😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3 BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM WHATSAPP :- 0755204732

Repost from N/a
MARKT එකේ අපිට BUY එකක් ගන්න සාමාන්‍යයෙන් 3981-3998 LEVEL වලටවත් එන්න ඕනා එහෙම නැතිව උඩ LEVEL වලින් BUY එක්ක ගන්න එක RISK

GOLD එක දැන් LEVEL එකෙන් 4051-4058 LEVEL වලට ආවම සෙල් එක දෙන්නම් NEWS TIME නැති උනොත් ඔය LEVEL එකෙන් මම සෙල් එකක් දෙන් මොකද GOLD MARKT එක අප් එකක් යන්න ඕනා ❤️🤝😍