🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
Canal cerrado
අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732
Mostrar másEl país no está especificadoLa categoría no está especificada
214
Suscriptores
+124 horas
+67 días
+1530 días
Archivo de publicaciones
Repost from N/a
ඔන්න එහෙනම් මම කියපු
4028
4009
3998
LEVEL 3ටම සෙල් එක ආවා
ඊලග NEWS එකේ MARKT එක කුමක් වෙයිද 😱😁😎
ඊලග NEWS එක එනකන්ම MARKT එක සෙල් වේ බලන් ඉන්නකෝ 😁😍
Repost from N/a
බලන්න හැමෝම GOLD MARKT එක
ඔහොම ගිහින් 3998ම එයි 😁😱😍
Repost from N/a
4028 ඔය GOLD SUPPORT LEVEL එකට ආවම ඊලගට කියන්නම් මෙන්න මේක
GOLD එක ඉන්පසුව 3998 -- 4009 LEVEL එකට එන එයිද කියලා 😁😱😎
හැබැයි 2 DAY ANLISE එක අනුව ඔය LEVEL එකට හෙට එන්න ඕනා අපි රාතිය වෙද්දි බලමු NEWS එකට 4028 LEVEL එකට එන විදිය ඉන්පසුව අනිත් LEVEL එක ගැන බලමු ❤️😁😎
Repost from N/a
6.00PM GOLD NEWS එනෝ
NEWS TIME වෙද්දි 4028 තිබ්බොත් මම ඔයාලට BUY එක දෙන්නේ නෑ
NEWS නැති TIME එකේ GOLD එක 2025-2030 තිබ්බොත් මම ඔයාලට ලොකු PROFIT එකක් ගන්න ඒ LEVEL වලින් BUY එක දෙනෝ❤️😍
මතක තියාගන්න NEWS TIME එකේ ඒ LEVEL එකේ තිබ්බොත් මම BUY එක දෙන්නේ නෑ
Repost from N/a
4550 කඩන් සෙල් එක ගියොත් 4028 සෙල් එක එනෝ
Repost from N/a
4550 පස්සේ නැවත් buy markt නෑ ඉන්පස්සේ සෙල් හොදේ
Repost from N/a
පොඩි profit එක book කරගන්න බලන්න markt එක එක ලග යන නිසා risk හොදේ
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD BUY 4050-4055
Take Point 4056
Take Point 4058
Take Point 4060
Take Point 4070
Open -4187
❌ STOP LOSS 4045
මේ 4550 පස්සේ නැවත buy නෑ හොදේ මේ අන්තිම buy එක මම දෙන මේක ගන්න අය ගානට profit book කරගන්න
Risk trde 😒🙃
Repost from N/a
GOLD BUY TP 1/2/3 DONE 😱❤️😍
දැන් SL එක උඩට ගන්න ❤️😁😎
Repost from N/a
4054 සෙල් වෙලා ඉන්පසුව BUY උනා ගත්ත අය PROFIT BOOK කරගන්න❤️😍
Repost from N/a
කොහොමද කස්ටියගේ සෙල් PROFIT ❤️😍
දැන් BUY එකෙන් PROFIT කරන්න ❤️😎
පහලට ආවම BUY එක ගන්න
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD BUY 4053-4060
Take Point 4061
Take Point 4063
Take Point 4065
Take Point 4070
Open -4187
❌ STOP LOSS 4045
Repost from N/a
4085 දාපු sl එක දැන් 4080 ගන්න
Down වෙන්න වෙන්න sl පහලට ගන්න අන්න එහෙමයි profit hold කරන්නේ
Buy උනොත් 4080 ඇවිත් profit එකෙන් close වෙනෝ
Repost from N/a
ඔයා 4096 ගත්තා කියමුකෝ සෙල් TRDE එතකොට PROFIT පිට TRDE HOLD කරන්නේ මෙහෙම ඕක බලන්නකෝ
4096 ගත්තනම් එක දැන් PROFIT පිට RUN වේදි දැන් MARKT එක 4081 නම් ඔය SL එක 4085 දාලා TP එක 4072 දාන්න
ඔයා TRDE 2ක් 3ක් ගත්තනම් ගත්ත ENTRY එකට SL එකක් දාලා අනිත් ටික ඔය විදියට දාන්න
ඔන්න ඔහොමයි PROFIT පිට TRDE HOLD කරන්නේ ❤️😍
Repost from N/a
ඔයාලා ගත්ත සෙල් එක 4071-4065 එනකන් hold කරන් ඉන්න
ඉන්පසුව BUY එක බලමු
