es
Feedback
🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

Canal cerrado

අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
210
Suscriptores
Sin datos24 horas
+57 días
+1030 días
Archivo de publicaciones
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥 🪙XAUUSD SELL 4599-4605 Take Point             4598 Take Point             4596 Take Point             4592 Take Point             4585 Open -4475 ❌ STOP LOSS       4613

Repost from N/a
SL පහලට අරන් HOLD කරන් ඉන්න ❤️💪😍 මම CRYPTO THILI කිව්වොත් LEVEL එකක් ඒ LEVEL එකෙන් හැරෙනෝ ❤️😁😎
SL පහලට අරන් HOLD කරන් ඉන්න ❤️💪😍 මම CRYPTO THILI කිව්වොත් LEVEL එකක් ඒ LEVEL එකෙන් හැරෙනෝ ❤️😁😎

Repost from N/a
ඔන්න ඉතින් මම කියපු විදියට 4567 BUY උනා ඊලගට මම ඔයාලට කිව්වා ඒ LEVEL වලින් සෙල් වෙනෝ කියලා සෙල් TRDE ගත්ත අය SL USE කරල PROFI
ඔන්න ඉතින් මම කියපු විදියට 4567 BUY උනා ඊලගට මම ඔයාලට කිව්වා ඒ LEVEL වලින් සෙල් වෙනෝ කියලා සෙල් TRDE ගත්ත අය SL USE කරල PROFIT BOOK කරන් HOLD කරන් ඉන්න ❤️💪😍

Repost from N/a
ඔන්න 4567 එන ගමන් තව සුට්ටයි 💪😁😍 ඔන්න ඊලගට gold sell වෙන level ටික 4565-4567 4578 4588-4596
ඔන්න 4567 එන ගමන් තව සුට්ටයි 💪😁😍 ඔන්න ඊලගට gold sell වෙන level ටික 4565-4567 4578 4588-4596

Repost from N/a
ඔය level වලට ආවම බහින එක ගැන හිතමු එතකන් නගිනෝ ඉන්පසුව gold sell 🌝😍

Repost from N/a
4552-4559 ඇස් දෙකටම හුරු කරන්🌝 4567 ඇසකට හුරු කරගන්න😏 නගින එකක් ගැන කියන්නේ
4552-4559 ඇස් දෙකටම හුරු කරන්🌝 4567 ඇසකට හුරු කරගන්න😏 නගින එකක් ගැන කියන්නේ

Repost from N/a
ඔන්න කියපු විදියට සෙල් එක ගියානු 💙😁💪😍
ඔන්න කියපු විදියට සෙල් එක ගියානු 💙😁💪😍

Repost from N/a
දැන් MARKT එකට ගිහින් බලන්න දම් පාට ඊතලේ ගාවට ආවනු ඊලගට ඒතනින් සෙල් එක යයිද 🌝😁😍
දැන් MARKT එකට ගිහින් බලන්න දම් පාට ඊතලේ ගාවට ආවනු ඊලගට ඒතනින් සෙල් එක යයිද 🌝😁😍

Repost from N/a
නිල් level කඩන් දම් පාට level එකට ඇවිත් එතනින් sell එක යයිද 4567 buy එක යයිද 💙😁😍
නිල් level කඩන් දම් පාට level එකට ඇවිත් එතනින් sell එක යයිද 4567 buy එක යයිද 💙😁😍

Repost from N/a
ඊලගට කුමක් වෙයිද නිල් පාට level එක වැදි පහලට එයිද එක කඩන් 4567 යයිද 🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝
ඊලගට කුමක් වෙයිද නිල් පාට level එක වැදි පහලට එයිද එක කඩන් 4567 යයිද 🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝

💙PROFIT කරන්න එන්න CRYPTO THILI VIP💙 මගේ entry දෙකෙන්ම down වෙන gold markt එක
💙PROFIT කරන්න එන්න CRYPTO THILI VIP💙 මගේ entry දෙකෙන්ම down වෙන gold markt එක

Repost from N/a
අද GOLD එක මේ පහත LEVEL වලට BUY වෙන්න ලොකු ඉඩක් තියේ .එහෙම ඒ LEVEL වලට ආවම ආපි SELL එකක් ගමු මම SIGNAL දෙන්නම් 4567 4578 4588-4595 4661/4688 එයිද කියලා දැන්ම කියන්න බෑ ඒක බලමු NEWS සමග MARAKT එක උඩ LEVEL වලට ආවොත් 💙💪😍

Repost from N/a
GOOD MORNING TRADERS 💙😍

Repost from N/a
NEEX ACCOUNT හදලා BONUS නොලැබුන අය කියන්න මැනේජර්ට කියලා හරි ඇඩ් කරලා දෙන්නම් WHATSAPP :- 0755204732

NEEX ACCOUNT හදලා BONUS නොලැබුන අය කියන්න මැසේජ් කියලා ඇඩ් කරලා දෙන්නම් WHATSAPP :- 0755204732
NEEX ACCOUNT හදලා BONUS නොලැබුන අය කියන්න මැසේජ් කියලා ඇඩ් කරලා දෙන්නම් WHATSAPP :- 0755204732

මේ විස්තර කියවලා මම කියන දේ අහන අය ආ ඒක ඇත්ත තමා කියලා හිතන අය SPREAD එක අඩුම NEEX BOKER ACCOUNT එකක් හදන් TRADING පටන් ගන්න
මේ විස්තර කියවලා මම කියන දේ අහන අය ආ ඒක ඇත්ත තමා කියලා හිතන අය SPREAD එක අඩුම NEEX BOKER ACCOUNT එකක් හදන් TRADING පටන් ගන්න ඔයාලගේ හොදටනේ කියන්නේ ❤️😍 🔴 වැඩි Spread එකක් තීන BOKER කෙනෙක් සමග TRDE කරොත් ඔයාලට වෙන අවාසි 1.Entry cost වැඩි වෙනවා 2.Profit එකට යන්න වැඩි price movement එකක් අවශ්‍ය වෙනවා 3.Scalping වලදී profit අඩු වෙනවා 4.Stop Loss එක ඉක්මනින් hit වෙන්න පුළුවන් 5.නිතර trade කරනකොට spread cost එක එකතුවෙලා ලොකු වෙනවා ඒ නිසයි මම ඔයාලට කියන්නේ SPREAD එක අඩුම BOKER වන NEEX BOKER ගේ ACCOUNT එකක් හදන් TRDE කරන්න කියලා.මම කියන දේ තේරුම් ගන්න පුලුවන් අය පහත විඩියෝ බලලා ACCOUNT එක හදගන්න .ඔයාලගේ හොදටනේ කියන්නේ TRADERS ❤️😍 FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය  :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න WHATSAPP :- 0755204732

NEEX ACCOUNT හදලා DOCUMENT VERFY නැති හෝ මොනා හරි ගැටලු තියෙනම් මැසේජ් එකක් දාන්න මැනේජ්මන්ට යවලා ගැටලු තියෙනම් විසදලා දෙන්නම් WHATSAPP :- 0755204732

$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍 😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :- https://youtu
$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍 😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය  :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl ITRUSTLD ACCOUNT එකක් සාදා ගන්නා VIDEO එක :- https://youtu.be/RNqsQIwzijE?si=-o8heXUpjzPlMcTm ITRUSTLD REGISTER LINK :- https://www.itrustld.com/join/26561754 NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එක කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/1ekV4Y75u3I?si=Jvc-dyBpLMmohrGF නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න WHATSAPP :- 0755204732