es
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

Ir al canal en Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada

📈 Análisis del canal de Telegram Matin SenPai

El canal Matin SenPai (@matinsenpaii) es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 159 886 suscriptores, ocupando la posición en la categoría Otro.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 159 886 suscriptores.

Según los últimos datos del 27 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -501, y en las últimas 24 horas de 1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 33.01%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 21.60% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 52 781 visualizaciones. En el primer día suele acumular 34 529 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 751.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 28 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Otro.

159 886
Suscriptores
+124 horas
-5017 días
-50130 días
Archivo de publicaciones
اگر وصل نشد، این خبر رو هفته‌ی بعد دوباره بخونید
اگر وصل نشد، این خبر رو هفته‌ی بعد دوباره بخونید

بچه‌ها توی دایرکت، اکستنشن Kilo Code رو هم پیشنهاد دادن که میشه با Temp Mail یا Atomic Mail روش اکانت ساخت هی و نامحدود استفاده کرد عملا. و الآن هم که چک کردم، مدل‌هاش نسبتاً قدرتمندن و برای کدنویسی مناسبه

برای کدنویسی با هوش مصنوعی، به شخصه دیگه Antigravity گوگل رو توصیه نمی‌کنم به خاطر rate limit بسیار پایینش که با چند مرحله تا یک هفته شما رو محدود می‌کنه. حتی برای اشتراک Pro هم صادقه این قضیه. پیشنهادم اینه که اولا اگر در توانتون نیست هزینه بدید، دوتا کار کنید. ۱- از Codex استفاده کنید که کمپانی Open AI توسعه‌اش داده و از مدل GPT 5.3 High برای دیرتر پر شدن rate limit استفاده کنید. مثل آنتی گرویتی هم دردسر تحریم و... نداره. فقط یه vpn می‌خواید که Chatgpt رو باز کنه عملا. اپلیکیشن هم داده برای ویندوز اما به عنوان Extension VsCode هم می‌تونید نصبش کنید. و محدودیتش هم سخاوتمندانه هستش و به صورت هفتگی هم صفر میشه. کما اینکه میتونید از ایمیل‌های متفاوت استفاده کنید و یه گفتگوی یکسان رو باهاش ادامه بدید! ۲- وسط کارهاتون هم می‌تونید از خود Ai Studio و مدل Gemini Pro به همراه گزینه‌های Google search و Url context با thinking budget بالا استفاده کنید. اگر هم می‌تونید هزینه بدید، پلن‌های پولی Claude code و یا Cursor رو تهیه کنید. به مدل‌های چینی Kimi هم نگاهی داشته باشید. ✉️ t.me/MatinSenPaii

متاسفانه دید همه به dns، کلا dnstt و ساعتها اسکن بی‌نتیجه و دنبال ریزالور تمیز گشتن و سرعت دو سه کیلوبایتیه. نمیدونن که من با همین WhiteDNS به راحتی میرم اینستاگرام و یوتوب و تیک‌تاک و... چیزی که بهش دقت کردم، روی اینترنت‌های متفاوت نتیجه ممکنه زمین تا آسمون فرق کنه. در حدی که یکیش تلگرام به زور لود بشه، یکیش بشه به راحتی مثل قبل از دی‌ماه رفت اینستاگرام

از نتایج خیلی راضی هستم حقیقتا برای WhiteDNS 🔥
از نتایج خیلی راضی هستم حقیقتا برای WhiteDNS 🔥

اگر خارج از کشور هستید، برای خانوادتون نمی‌تونید V2ray کانفیگ کنید و بفرستید چون ارتباط از داخل به خارج و خارج به داخل قطعه.
اگر خارج از کشور هستید، برای خانوادتون نمی‌تونید V2ray کانفیگ کنید و بفرستید چون ارتباط از داخل به خارج و خارج به داخل قطعه. اما به راحتی می‌تونید واسشون روی سرور مستر دی ان اس نصب کنید و همه‌شون رو با WhiteDNS وصل کنید. که برای شرایط ابتدای جنگ تا به الان کاملا پاسخگو بوده. اینم آموزشش: https://t.me/MatinSenPaii/3372

همچنان SNI وصل هستش گزارشاتی دادن بچه‌ها که براشون کانفیگا پینک میده و کار نمی‌کنه، که خب باید بگم اختلال از سمت اپراتوره. یع
همچنان SNI وصل هستش گزارشاتی دادن بچه‌ها که براشون کانفیگا پینک میده و کار نمی‌کنه، که خب باید بگم اختلال از سمت اپراتوره. یعنی شما دو بار پشت هم پینگ بگیری، بار اول پینگ میده بار دوم پینگ نمیده‌. در این حد هستش روی بعضی اینترنت‌ها اما خلاصه تا وصل هست، استفاده کنید

بعضی آدما انقدر خودخواه و بی‌شعورن که انتظار دارن کل کار و زندگیت رو ول کنی، و تک تک ۱۵۰۰ تا پیامی که روزانه می‌گیری رو بشینی
بعضی آدما انقدر خودخواه و بی‌شعورن که انتظار دارن کل کار و زندگیت رو ول کنی، و تک تک ۱۵۰۰ تا پیامی که روزانه می‌گیری رو بشینی جواب بدی.

یکی از دوستان یه سایت معرفی کردن که دامنه رایگان یک ساله می‌ده. چک کنید: https://digitalplat.org/

برای SNI SPOOFING روی Mac می‌تونید از پروژه‌ی خوب Cloak استفاده کنید: https://github.com/g3ntrix/Cloak

گویا پولی که از صرافی‌های ایرانی میاد رو بلوکه می‌کنه کلا. حتی از Trust wallet هم ممکنه این بلا سرش بیاد. ترجیحا از این سایت نگیرید اصلا

دوستان گزارش دادن که Hostinger پولشون رو بلوکه کرده و پشتیبانی جواب نمیده و... ترجیحا نخرید. نکته اینکه شما با دامنه .ir هم میتونید انجام بدید این متد رو اما خب توصیه نمیکنم به شخصه علتش هم واضحه. جای مطمئنی برای دامنه دیدم معرفی میکنم

زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی، هر کدوم قاعده و قانون خودشون رو دارن و به درد یه جایی می‌خورن، اما یکی از پارامترهایی که می‌تونیم اونها رو بر اساسش مقایسه کنیم، «کامپایلری» بودن یا «مُفَسِّری» بودن(از تفسیر میاد) اون زبان هستش. ۱- زبان کامپایلری (Compiled) چیه؟ توی این زبان‌ها، قبل از اینکه برنامه اجرا بشه، کل کد به زبان ماشین(کد باینری) تبدیل می‌شه. این کار توسط کامپایلر انجام می‌شه. این که ماهیت کامپایلر چی هستش، بماند. مزایا:
۱- سرعت اجرای خیلی بالا ۲- اکثر خطاها قبل از اجرای خود نرم‌افزار پیدا می‌شن (Compile-time error) ۳- پرفرمنس بهتر
 معایب:
- باینری تولید شده معمولاً فقط روی یه سیستم‌عامل و معماری خاص (مثلاً Windows x64) اجرا می‌شه. و برای پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف باید کراس‌کامپایل کنیم که پیچیده هست و دردسرهای خودش رو داره. ۲- تغییر کد و تست دوباره سخته (باید دوباره کامپایل بشه)
مثال‌های معروف: زبان C --> سیستم‌عامل، بازی‌سازی زبان C++ --> بازی‌سازی (با انجین Unreal Engine)، نرم‌افزارهای سنگین زبان Rust --> سیستم‌های امن(به خاطر مموری سیفتی) و سریع (در حال رشد و توی هایپ شدید) زبان Go(گولَنگ) --> بک‌اندهای Scalable(مقیاس‌پذیر)، میکروسرویس‌ها زبان Swift --> اپلیکیشن‌های مک و iOS ۲. زبان مفسری (Interpreted) چیه؟ کد خط به خط، موقع اجرا ترجمه و اجرا می‌شه. نیازی به کامپایل قبلی نداره. مزایا:
۱- توسعه‌ی نسبتاً سریع‌تر (تغییر رو میدی، فوری اجرا می‌کنی) ۲- یه سری به عنوان مزایا می‌گن خوندن کد راحت‌تره که من قبول ندارم اصلا ۳- در کل Portablity بهتری دارن. هرچند شما عموما مجبوری سورس کد رو کامل تحویل بدی چون نرم‌افزارت همونه!
معایب:
۱- سرعت اجرای پایین‌تر (چون هر بار باید ترجمه بشه) ۲- مصرف منابع بیشتر ۳- خطاهای سینتکس و DataType، معمولاً زمان اجرا (Runtime) تشخیص داده می‌شن، در حالی که توی زبان‌های کامپایلری، خیلی از این خطاها زمان کامپایل گرفته می‌شن. این موضوع برای پروژه‌هایی که با این زبان‌ها نوشته شدن، باعث می‌شه دیباگینگ پیچیده‌تر بشه.
مثال‌های معروف: زبان Python --> هوش مصنوعی، مهندسی داده، اسکریپت‌نویسی(ابزارهای قدرتمندی داره)، وب (Django/FastAPI) زبان JavaScript --> فرانت‌اند وب (بک‌اند با Node.js و فرانت) زبان Ruby --> وب (Ruby on Rails) زبان PHP --> وب (WordPress و لاراول) (هرچند جاوااسکریپت و php رو دیگه نمیشه کاملا مفسری دونست. به خاطر JIT Compilation که بعدا توضیح می‌دم) ✉️ t.me/MatinSenPaii

Repost from Matin SenPai
⭐️کمی مرتب کردن مطالب برای دسترسی به اینترنت آزاد با SNI-Spoof: 1- آموزش پایه: https://t.me/MatinSenPaii/2627 2- آموزش پایه رو که دیدید، بفرمایید از این json استفاده کنید: https://t.me/MatinSenPaii/3168 3- و کانفیگ‌های این پست: https://t.me/MatinSenPaii/3183 ترجیحا با ایرانسل یا سامانتل 4- سؤالات متداول راجب این متود: https://t.me/MatinSenPaii/3189 و تبریک میگم! شما به اینترنت آزاد دسترسی دارید.

اسپوف روی یه سری از اپراتورها برگشت. هرچند با وضعیت دیروز، و گزارش یک سری از دوستان توییتر، اختلال شدیدی انداختن و در تلاشن برای یه سری CDNها بدون اینکه مردم بتونن تانل بزنن، دسترسی خارج باز کنن. که احتمالا سر همینه این وضعیت:
{ "LISTEN_HOST": "0.0.0.0", "LISTEN_PORT": 40443, "CONNECT_IP": "104.19.229.21", "CONNECT_PORT": 443, "FAKE_SNI": "hcaptcha.com" }


توی دایرکت چنل یکی داره میگه شیر و خورشید جدیده زیر پنج ثانیه وصل میشه، یکی میگه دو ساعت هم شده و وصل نشده. به نظرم باید بذارید حالت هواپیما و با rangeهای متفاوت تست کنید. انقدر زیاد منتظر موندن هم دیگه فایده‌ای نداره.

نیم ساعت تا یک ساعت شنیدم بچه‌ها گذاشتن تا وصل شده. اما طبق گفته‌ی برنامه‌نویس پروژه، خوبیش اینه که بعد از اون دیگه نیازی نیست انقدر منتظر بمونید و به همون آیپی تمیزی که برای شما پیدا کرده وصل میشه خلاصه که اگر گوشی بیکار دارید، بذاریدش سر کار

ShirOKhorshid-2026.05.24.apk25.04 MB

آپدیت جدید کلاینت شیر و خورشید 2026.05.24: - آپدیت Beast Mode برای درست کار کردن روی CDN Fronting - اضافه شدن اسکنر ای‌پی. بر
+3
آپدیت جدید کلاینت شیر و خورشید 2026.05.24: - آپدیت Beast Mode برای درست کار کردن روی CDN Fronting - اضافه شدن اسکنر ای‌پی. برنامه لیست خیلی بزرگی از ای‌پی های ممکن را داره٬ پس اگر در اتصال مشکلی دارید پیشنهاد میکنم تنظیمات قدیمی ای‌پی ها و SNI رو از قسمت settings برنامه حذف کنید (خالی باشه)‌ و اجازه بدید برنامه خودش کار رو انجام بده. دقت کنید ممکن هست بار اول خیلی طول بکشه٬ حتی چند ساعت! - اضافه شدن پروتکل های بیشتری که با CDN Fronting کار میکنند. احتمال اتصالتون و سرعت باید یکمی بهتر باشه الان - قابلیت غیر فعال کردن سایتی که زمان اتصال٬ سایفون باز میکنه! - قابلیت تنظیم پورت مورد نظر خودتون برای LAN Proxy ها. - قابلیت تنظیم username و password مورد نظر خودتون برای LAN Proxy ها. این تنظیم دلخواه است و اگر تنظیم کنید فقط با این username و password در شبکه خانگی میتونن به شما وصل بشوند. - آپدیت شدن هسته سایفون میتونید از اینجا دانلود و نصب کنید و ممنون میشم اگه به اشتراک بگذارید که تعداد بیشتری ببینند: https://github.com/shirokhorshid/shirokhorshid-android/releases/tag/v2026.05.24-a3b91cf