es
Feedback
Mehrad | اینترنت آزاد | اخبار جنگ ایران آمریکا اسرائیل

Mehrad | اینترنت آزاد | اخبار جنگ ایران آمریکا اسرائیل

Ir al canal en Telegram

@MehradLearn

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
520
Suscriptores
+524 horas
+217 días
+12130 días
Archivo de publicaciones
🚨 زلزله در شرق تهران گزارش شد @MehradXV

جنگ بعدی همین ۵۰ روز پیش شروع شد به خون‌خواهی از خامنه‌ای جنگ چگونه شروع شروع شد؟ دو روز پس از حمله آمریکا و اسرائیل به ایران و قتل خامنه‌ای، گروه تروریستی حزب‌الله لبنان جنگ با اسرائیل را شروع کرد. جنگ چگونه پایان یافت؟ ۲ هزار و ۲۰۰ لبنانی کشته شدند، بخشی از جنوب لبنان به دست ارتش اسرائیل افتاد، یک میلیون نفر آواره شدند. و در انتها آتش بسی را پذیرفتند که باز هم پایه و اساس آن تعهد به «خلع سلاح» بود! گرچه این کار را نمی‌کنند، به زعم خود تقیه می‌کنند و خدعه. مهم تداوم جنگ‌های بی پایان است!

جنگ بعدی ۲۳ سال بعد رخ داد در سال ۲۰۲۳ چگونه جنگ شروع شد؟ فردای روزی که گروه تروریستی حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ دست به جنایت و کشتار هزاران نفر و گروگانگیری ۲۵۰ نفر از جمله یک کودک ۹ ماهه زد و جنگ شروع شد، گروه تروریستی حزب‌الله هم شروع به حمله راکتی به شمال اسرائیل کردند و گفتند بدون آتش‌بس در غزه ما جنگ رو تموم نمیکنیم! جنگ چگونه پایان یافت؟ نتونستن آتش بس در غزه بیارن، از نیمه راه آتش بس رو‌ که از جمله مفادش «خلع سلاح» بود رو پذیرفتند و جنگ برای غزه رو رها کردند. ۵ هزار نفرشون کشته شدند، از جمله در عملیات معروف «پیجری»، رهبرشون حسن نصرالله هم کشته شد! به خاطر اینکه نیروهاشون از سوریه فرار کردند و به لبنان برگشتند، حکومت بشار اسد که خامنه‌ای لقب «ستون خیمه مقاومت» داده بود هم سقوط کرد و اسد گریخت و راه زمینی ایران - لبنان بسته شد.

سال ۲۰۰۶ یعنی ۲۰ سال پیش، مهم‌ترین جنگ میان حزب‌الله لبنان و ارتش اسرائیل رخ داد. جنگ ۳۳ روزه. جنگ چگونه شروع شد؟ حزب‌الله برای آزادی زندانیانش ، دست به حمله به سربازان مرزی اسرائیل زد و ۵ تن از آنها را کشت و جنازه‌هایشان را به گروگان گرفت. جنگ چگونه پایان یافت؟ ۱۲۰۰ لبنانی کشته شدند، حدود ۲۰۰ هزار خانه لبنانی ویران شد و یا آسیب دید که با پول مردم ایران و به سرعت ساخته شد . شورای امنیت قطعنامه ۱۷۰۱ را صادر کرد که حزب‌الله باید خلع سلاح شود ! در نتیجه این جنگ، ۲ سال بعد، ۵ اسیری که حزب‌الله می‌خواست آزاد شد، مهم‌ترین چهره‌ای که آزاد شد، تروریستی به نام «سمیر قنطار» بود، که همچون یک قهرمان او را به ایران هم آوردند و به دیدار خامنه‌ای بردند. او را بعدها اسرائیل در سوریه ترور کرد! برای آزادی ۵ نفر، ۱۲۰۰ نفر را به کشتن دادند و سپس گفتند : این پیروزی بود!

🔴 — سناتور جمهوری‌خواه لیندسی گراهام: ترامپ خودش مستقیم با ایرانی‌ها حرف می‌زنه و داره شخصاً مذاکره می‌کنه؛
چند روز پیش هم باهاشون تلفنی صحبت کرده و یه‌کم اوضاع تند شده بود، طوری که ترامپ با صدای بلند بهشون گفته اگه بخوان بازی دربیارن چی به سرشون میاد. حتی صداش هم گرفته! من اصلا دوست نداشتم جای اون ایرانی‌ای که اون طرف خط بوده باشم.
من اصلاً به ارتش لبنان اعتماد ندارم که حزب‌الله رو خلع سلاح کنه، حتی فرمانده‌شون فکر کنم اسمش هایکاله، به اندازه‌ای که بتونم بندازمش هم بهش اعتماد ندارم! _ باید عوضش کنن تا اصلاً یه برنامه قابل‌اعتماد برای خلع سلاح شکل بگیره، وگرنه تا وقتی این مسیر درست و حسابی نباشه، کلاً خبری از توافق صلح تو لبنان نیست.
@MehradXV

🔴 — سناتور جمهوری‌خواه لیندزی گراهام:
این دیوانگی است که به القاعده اجازه غنی‌سازی اورانیوم داده شود، یا به داعش اجازه غنی‌سازی اورانیوم داده شود. وضعیت ایران تحت رهبری آیت‌الله هیچ تفاوتی ندارد. آن‌ها همان برنامه را دارند. اکنون، اگر آن‌ها بگویند نه، چه اتفاقی می‌افتد؟ محاصره را در جای خود نگه دارید، اما آماده باشید تا به زیرساخت‌های انرژی در جزیره خارک حمله کنید. من از رئیس‌جمهور ترامپ یا هر کس دیگری نمی‌خواهم که به کشور حمله کند.
@MehradXV

🔴 — سناتور جمهوری‌خواه لیندسی گراهام:
حزب‌الله هیچ تفاوتی با القاعده و داعش ندارد. حزب‌الله شیعه است و القاعده و داعش سنی هستند، اما هدف یکسانی دارند. اگر کسی به من بگوید که حزب‌الله با آیت‌الله، القاعده یا داعش متفاوت است، شما حزب‌الله را درک نمی‌کنید.
@MehradXV

🔴 خبرنگار: جمهوری اسلامی قصد دارد چهار معترض دیگر، از جمله اولین معترض زن را اعدام کند. به ایران چه می‌گویید؟ ترامپ: اینو به پاپ بگو. @MehradXV

🔴 بنیامین نتانیاهو: با ترامپ صحبت کردم… اون مصممه محاصره دریایی رو ادامه بده و باقی‌مونده توان هسته‌ای ایران رو از بین ببره. اون معتقده می‌تونه این تهدید رو برای همیشه برطرف کنه. @MehradXV

🔴 بنیامین نتانیاهو درباره لبنان: ما دو خواسته اصلی داریم: اول، خلع سلاح حزب‌الله دوم، یه توافق صلح پایدار صلح از طریق قدرت. @MehradXV

🚨🚨🚨 ترامپ : جمهوری اسلامی پذیرفته که دست از اورانیوم غنی‌سازی شده خود بردارد. اگر کار به توافق برسد، شاید برای امضای توافق به اسلام‌آباد رفتم . @MehradXV

🔴ترامپ : ما الان یک رابطه خیلی خوب با ایران داریم، شاید باور نکنید :)) محصول ۴ هفته بمباران است و محاصره قدرتمند دریایی، که کارایی آن از بمباران هم بیشتر است. @MehradXV

🚨 ترامپ در خصوص توافق با جمهوری اسلامی بر سر مسئله غنی‌سازی: توقف ۲۰ ساله غنی‌سازی نداریم! (غنی سازی کلا تعطیل باید بشه) آنها به سلاح هسته‌ای دست نخواهند یافت. 🔺 ترامپ : در صورت نیاز آتش‌بس با ایران را تمدید خواهم کرد. @MehradXV

🔴ترامپ : بین لبنان و اسرائیل آتش‌بس شد!
الان یه گفت‌وگوی خیلی خوب با رئیس‌جمهور محترم لبنان، جوزف عون و نخست‌وزیر اسرائیل، بیبی نتانیاهو داشتم.
این دو تا رهبر توافق کردن که واسه رسیدن به صلح بین کشورهاشون، از ساعت 5 عصر به وقت شرق آمریکا (EST) یه
آتش‌بس 10 روزه
رو رسماً شروع کنن.
من هم به معاونم جی‌دی ونس و وزیر خارجه مارکو روبیو دستور دادم، همراه با رئیس ستاد مشترک ارتش، دن “رازین” کِین، با اسرائیل و لبنان کار کنن تا یه صلح پایدار به دست بیاد.
برام باعث افتخاره که تا حالا 9 تا جنگ رو تو دنیا حل کردم، و این میشه دهمی… پس بیاید تمومش کنیم! @MehradXV

👀 آخرین اخبار اینترنت امروز: ⚠️ طبق بررسی ها گوگل باز شده ولی ترافیکی ازش عبور داده نمیشه یعنی نه DNS گوگل کار میکنه و نه SNI میشه زد پس خوشحالی نداره . ⚠️ از اینور مشاور وزارت ارتباطات گفته اینترنت رو به تدریجی داره وصل میکنه از اول جنگه تا الان ده بار این خبر رو شنیدیم و هر سری آپدیت فایروال و مسدود سازی بیشتر روش های تانل زنی بوده پس این هم خوشحالی نداره . ⚠️الان هم چند تا رنج و سوراخ بازشده و در کنارش کلی روش مسدود شده آمار با هم نمیخونه . 🪫 نتیجه گیری: اینترنت باز نخواهد شد .

🔴پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا: ما داریم قوی‌تر میشیم!
به ارتش ایران و سپاه میگم که ما میدونیم چه تجهیزات نظامی رو جا به جا می‌کنید و اونا رو کجا می‌برید.
یادتون باشه این یه نبرد برابر نیست؛ درحالی که شما دارید از زیر آوار میاید بیرون، ما فقط داریم قوی‌تر میشیم.
ما داریم سلاح‌هامون رو تجدید می‌کنیم، با اطلاعاتی بهتر از همیشه.
کافیه رئیس جمهور یه دکمه رو فشار بده تا زیرساخت‌های حیاتی باقی‌مونده تولید برق و انرژی ایران رو هدف قرار بدیم.
همونطور که مذاکره کننده‌ها گفتن، ایران می‌تونه واسه مردمش، یه تصميمی بگیره که مثل پل طلایی می‌مونه واسشون.
محاصره هم تا هر زمان که لازم باشه، انجام می‌دیم.
بعضی از رسانه‌های داخلی میهن پرست نیستن و همش دارن بدِ ترامپ رو میگن.
مجتبی خامنه‌ای؟ گفته میشه هنوز زنده‌ست، ولی زخمی و دچار تغییر چهره شده. وضعیتش تغییری نکرده.
@MehradXV

🔴در تلاشیم کمی فاصله و آرامش میان اسرائیل و لبنان ایجاد کنیم. مدت بسیار زیادی گذشته از آخرین باری که دو رهبر با هم صحبت کرده‌اند — چیزی حدود ۳۴ سال. این گفت‌وگو فردا انجام خواهد شد. عالی است! — رئیس‌جمهور دونالد جی. ترامپ @MehradXV

🔴 سخنگوی کاخ سفید: این آخرین فرصت ایران است @MehradXV

🔴فرماندهی مرکزی ایالات متحده:
در ۴۸ ساعت اول محاصره ایالات متحده بر کشتی‌های ورودی و خروجی به بنادر ایران، هیچ کشتی‌ای از نیروهای آمریکایی عبور نکرده است. علاوه بر این، ۹ کشتی به دستور نیروهای ایالات متحده برای بازگشت به سمت یک بندر یا منطقه ساحلی ایران، مسیر خود را تغییر داده‌اند.
@MehradXV

🔴یک مقام آمریکایی به آکسیوس: ما می‌خواهیم معامله‌ای انجام دهیم. و بخش‌هایی از حکومت آن‌ها نیز می‌خواهند معامله کنند. حالا نکته این است که کل حکومت آنجا را قانع کنیم که معامله را انجام دهند @MehradXV