🌻Aftabgardon🌻
Ir al canal en Telegram
روز های بد روزهای خوب را میسازند!🖐 برای خودت زندگی کن❤
Mostrar másEl país no está especificadoLa categoría no está especificada
752
Suscriptores
-224 horas
-147 días
-230 días
Archivo de publicaciones
تو این روزای تلخ و سخت که خیلیا دیگه نای زندگی کردن ندارن
اکثر مردم در حال حاضر بیکار شدن
خیلیا وضع مالیشون به شدت خرابه ولی روشون نمیشه به کسی رو بندازن
اگه کسیو میشناسید اطرافتون میدونید وضع مالیش خرابه بهش کمک کنید اگه در توانتون هست ❤️
هوای همو بیشتر داشته باشید ..🖤
🌻🌻🌻
Repost from حس خوب آرامش🌱
.
هنوز فرصت نکردهایم زندگی کنیم
تا الان هرچه بود ، صرف دوام آوردن شد...
🌸| @Hesse_Arammesh
در نامهای برای دوست غمگینش نوشته بود:
«میدانم که روزهای سختی را میگذرانی،
میدانم که قلبت از شدت اندوه درد گرفته،
میدانم که تحمل این روزها برایت دشوار است،
میدانم که لحظهها برایت به کندی میگذرد،
با همهی اینها یادت باشد من کنار تو هستم؛
یادت باشد که می توانیم کنار همدیگر سکوت کنیم یا گریه کنیم و صدای سکوت هم دیگر را بشنویم. عزیزم من درست اینجا کنار تو هستم نه در مقابلت. دوام می آوریم ، به تو قول می دهم...
Repost from Proxy MTProto | پروکسی
آدمی تا خود را به دستِ خدا نسپارد،
در هرچیز میلرزد؛
اما همین که سپرد،
زمین هم اگر بلرزد، نمیافتد.
توی فیلمی یه دیالوگی شنیدم که بنظرم خیلی جالب بود!
میگفت:
"هر کجا فهمیدی در موردت حرفای بیخود میزنن و قضاوتت میکنن و سعی میکنن پایین بیارنت؛ به جای عصبانی شدن، به خودت افتخار کن!
این نشون میده تو از اونا بالاتری و گرنه دلیلی بر این همه حرص خوردنشون نبوده و نیست..!"🌿 🌻
دیگه از شنبه شروع میکنم جواب نمیده
الان فقط بذار تکلیف جنگ روشن شه بعد.
💬 aftabgardon🌻
🎶 اثری متفاوت و اصیل از عارف جلایری
«مریم زِراوَه»
روایتِ عاشقانهایست
زادهی مسیرِ کوچ؛
عشقی که
میان زنگِ شترها
و فرسودگیِ راه
بالیده است.
بلبلِ خبوشان، حسین عزیزی
این دلبستگیِ کوچنشین را
با آوازی روایت میکند
که از ژرفای بیابان برمیخیزد
و بیواسطه
بر دل مینشیند.
——————————-
مەیرەم زراڤە
ب دەنگێ زیل و زەلالێ؛
#حسین_عزیزی
و ما،
زمستان دیگری را
سپری خواهیم کرد!
با عصیانی که در درونمان هست
و تنها چیزی که
گرممان میدارد
آتش «امیدواری» ست...!
🤍🕊️
اهنگ کوردی کورمانجی خراسان
با صدای بانو شیرین قادری ❤️
آهنگ الله مزار ❤️🩹
وا چه روزگاره مزار 💔
هیچوقت برای آروم شدن دنبال قرص و سیگار نرید.
اینها آسیبهای بیشتری میزنه.
اینها رو پیشنهاد میکنم:
صبح زود بیدار شدن
پیادهروی
ژورنالنویسی
طبیعتگردی
دوچرخهسواری
کوهنوردی
شروع یادگیری چیزهای کوچک
کتاب خوندن
و...
شروعش کمی سخته، ولی حس خوب و آرامش روانی ماندگارتر و سازندهای داره.
💬🌻
.
من در دلِ فاجعه جا ماندهام و گلولهای به تنم نخورده اما زخم تماشای این ویرانی حیاتم را روزی صدبار مصادره میکند.
با یاد آنان که از من زیباتر، باهوشتر و باجرعت تر بودند، چه کنم؟💔
اگر اتفاق خوبی نیوفته، از خیر اینکه شاید دیگه یه روز بهتری بیاد میگذرم، دست از امیدوار بودن برمیدارم و میپذیرم که یک زندگی داشتم و اونم اینشکلی شد. بالاخره دنیا که عدالت نداره و نمیشد که همه خوشبخت باشن. اونی که باید تو سیاهی میموند نوبتش برای ما بود. اشکال نداره دیگه. حیف.
🌻
یه جایی خوندم «بیشتر مردمی که “این روزها رنج میبرند” مردمی هستند که درست تربیت شدهاند...»
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
