Cortex MBTI
前往频道在 Telegram
MBTI decoded, not defined.
显示更多未指定国家未指定类别
4 462
订阅者
-1724 小时
+3677 天
+3 25030 天
帖子存档
4 462
https://t.me/MBTIcortex/2880 میدونید راستش ممکنه فکر کنید که بازی روانی خیلی اوقات اشتباهه و .. و منم موافقم اما گاهی اوقات به چشم دیدم که نیازه، بعضی وقتا برای آگاه کردن طرف بعضی وقتا برای بی سر و صدا جبران کردن آسیبی که دیدی و .. ، اما لطفاً از همتون میخوام هیچوقت با آدمایی که بهتون محبت میکنن یا واقعا خوبیتونو میخوان و فقط یه نقاب نیست بازی نکنین. چون توانایی انجام کاری رو دارین لازم نیست حتما هی امتحانش کنید
4 462
https://t.me/MBTIcortex/2881
داری یک انسان رو با یک کرکتر مقایسه میکنی؟ در حقیقت هیچوقت نمیتونید از طریق تایپ شخصیتی یک نفر بگید یک نفر آدم خوبی هست یا نه یا به قول خودم میتونه گوگولی باشه یا خیر. من کلی کلیشه درمورد تایپ شخصیتی خودم خوندهام و وقتی با یکی مثل خودم روبهرو میشم هر کدوم یک شخص متفاوتیهستیم. اینکه یک نفر سایکوپات بوده( بر فرض مثال) و حالا باهرعلتی با شما بدرفتاری کرده ربطی به تایپ شخصیتیاش نداره
4 462
ی ENFP ام و واقعا همونجوری با روان یکی بازی کردم ولی نمیدونستم اسیرم شده و دارم حالشو بد میکنم و فقط بخاطر حس خوبی که نداشتم ازش دور شدم
الان دارم سعی میکنم باهاش خوب رفتار کنم
4 462
https://t.me/MBTIcortex/2865
آره موافقم
هرکی شخصیت متفاوتی داره حتی اگه یه intj باشه
درکل نیست که همه رفتار های تاکسیک درمورد این تایپ خلاصه بشه
4 462
از کاری که کردم خیلی پشیمونم ولی خب باعث شدم طرف سالها درگیرم بشه بدون اینکه با هم رابطه خاصی داشته باشیم، رسماً فقط با سچوئیشن شیپ و نگهداشتنش رو هوا باعث شدم سالها توی ذهنش باشم و نتونه منو از سرش بیرون کنه
وقتایی که باید نزدیک میشدم و وقتایی که باید میکشیدم عقب.
و هیچکس هم متوجه این نشد که دارم چیکار میکنم چون همه چیز خیلی طبیعی جلو میرفت و هیچکس انتظار نداشت.
حتی خودمم از وضعیت راضی نبودم ولی یه چیزی درونم بود که نمیتونستم متوقفش کنم و توی لوپ گیر افتاده بودم😭
-the toxic side of an ENFP
4 462
دارم کم کم حس میکنم کسی که بهم آسیب زده اینجاست و داره با افتخار راجب کاراش حرف میزنه
4 462
https://t.me/MBTIcortex/2881
میدونی به وجدانت هم بستگی داره
تونستنشو میتونی ولی آیا انجام میدی یا نه
4 462
مثلا ساختن اعتماد برای یه فرد تا حدی که تمام زندگیش رو بهت میگه و وابستت بشه
بعد ایگنور کردن بدون توضیح تا حدی که طرف به هویت خودش هم شک میکنه
البته این رفتاریه که ممکنه از قصد هم نباشه.. مثلا من برای محافظت از تطرافیان در برابر خودم خیلی وقتا از دیگران فاصله گرفتم که تا این حد پیش نره؟
4 462
خب به عنوان یه infp موندم کدومشو بگم هی میگم ادما باهام ارتباط نمیگیرن فلان درحالیکه این منم دور خودم دیوار میکشم و ممکنه حتی در ساده ترین حالت ناخواسته دل طرف رو بشکونم با حرفام و وقتی آسیب میبینم حس میکنم در کنار اینکه خودمو اذیت کنم بقیه رو هم میکنم:(
4 462
https://t.me/MBTIcortex/2869
به عنوان یه intj باید بگم در اکثر مواقع اینکه طرف مقابل وابسته میشه حتی برنامهی من هم نبوده، و برای گوست کردن هم همیشه یه دلیلی وجود داره، ولی اگه دربارهش حرفی نزنم یعنی مدت زیادی تحمل کردم و دیگه از یه جا به بعد نتونستم ادامه بدم
4 462
اینکه یک کاری رو بلد باشی بکنی دلیل نمیشه انجامش بدی🙏🏻
یک intj سالم دانش بازی روانی رو داره اما انتخاب میکنه که انجامش نده
4 462
https://t.me/MBTIcortex/2852
برمیگرده به زمانی که من خام تر بودم و هیچ شناختی نداشتم که یک رد فلگ واقعا چه بلایی میتونه سر آدم بیاره
از روز اول علاقههام رو فهمید و شروع کرد با استفاده از اون ها به من نزدیک شدن و با این عنوان که " میخوام ازت محافظت کنم " و من نمیدونستم کسی که باید ازش محافظت شم خودشه. لاو بامبم میکرد و بعد مدتی غیب میشد و وقتی من سرد میشدم باهام بحث میکرد و طوری جلوهاش میداد که تقصیر منه. ازم میخواست بیاد رو اکانتم و وقتی بهش جواب "نه" میدادم رفتارهایی از خودش نشون میداد که خودم بیشتر ناراحت میشدم. گریهام رو درمیاورد و تو ویس با گریه براش توضیح میدادم و هیچ اهمیتی نمیداد و میگفت اول مشکلم رو حل کن بعدا خودم نازت رو میکشم بابت گریه کردنت. کلی محدودم میکرد و میگفت چون برام با ارزشی این رو انجام میدم برای همین نمیخوام با کسی گرم بگیری و فقط پیش خودم گوگولی و بامزه باش. رفتارهای مغرور و خودخواهانهاش رو به طور واضح به تایپ امبیتیایش ربط میداد اما خب، برنده و بازنده بازی هردوتا من بودم که خودم، خودم رو نجات دادم و همینطور با کلی تروما ترکش کردم
زمانی که باهاش آشنا شدم enfp بودم الان infj
اون intj بود
4 462
https://t.me/MBTIcortex/2871
همهشون نه
بعضیاشون حتی اتفاقا از وابستگی بیزارن و بوی وابستگی احساس کنن خودت و وسایل لباسات با چمدون توی کوچهاید
4 462
در حقیقت intj ـها تا یک کار اشتباهی نکنی باهات رابطهای رو تموم نمیکنن. اما بعدش مهم نیست که وابسته بودی یا نه( محافظت از خود )
4 462
ویلیام جیمز موریارتی، فئودور داستایوفسکی توی انیمهی بانگو، کیوتاکا آیانوکوجی و کلی دیگه که به دستکاری روانی معروفن همگی intj بودن. قطعا گوگولی هستید!
https://t.me/MBTIcortex/2865
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
