ch
Feedback
ZMS | INTERNS

ZMS | INTERNS

前往频道在 Telegram

خاص بتدريب أطباء الامتياز بمستشفيات جامعة الزقازيق

显示更多
未指定国家未指定类别
1 539
订阅者
无数据24 小时
无数据7
+1830

数据加载中...

相似频道
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+21
在0个频道中
五月 '26
+12
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+8
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+1 513
在1个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
26 六月0
25 六月0
24 六月0
23 六月0
22 六月+2
21 六月0
20 六月0
19 六月0
18 六月+1
17 六月+1
16 六月0
15 六月0
14 六月0
13 六月+2
12 六月+1
11 六月0
10 六月0
09 六月0
08 六月+2
07 六月+2
06 六月+5
05 六月0
04 六月0
03 六月+4
02 六月+1
01 六月0
频道帖子
قال تعالى: ﴿ وَمَثَلُ الَّذِينَ يُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ... ﴾ (البقرة: 265) تبرع وساهم في تجميع
قال تعالى: ﴿ وَمَثَلُ الَّذِينَ يُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ... ﴾ (البقرة: 265) تبرع وساهم في تجميع مبلغ 90 ألف جنيه لشراء ٤ اجهزه تنفس nasal capap لمستشفى الاطفال بصيدناوي، صدقة جارية باسم دفعتنا، وينتفع به المرضى لسنوات بإذن الله. بفضل الله ثم بفضلكم والحمد لله كنا معانا مبلغ جمعنا 15 الف من 90 الف جنيه مع بعض نقدر نوصل لهدفنا ونسيب أثرًا يبقى بعدنا. أرقام التبرع انستا باي: 01001793121 فودافون كاش: 01013714606 جزاكم الله خيرًا، وجعلها في ميزان حسناتكم جميعًا.

2
المرتب نزل يا شباب ✅
574
3
ماحدش يدخل الجروبات كلها الجروب الخاص بك بس لو سمحتم
1 606
4
https://chat.whatsapp.com/JBeV96PkDy61B1dDVogOJ2 داتا باطنة https://chat.whatsapp.com/HoYazXJUxG91e3tiueTOtf نقاش باطنة https://chat.whatsapp.com/KbSbimXUQMD5Yr5h21lZRQ داتا جراحة https://chat.whatsapp.com/KQikoljMfoAKWxQ2K8v6Mw نقاش جراحة https://chat.whatsapp.com/JHGAsUQ1jk3H9OqQZavoTm داتا نسا https://chat.whatsapp.com/LDXhkqhIHGv9B4JiqrAoSR?s=hd&p=i&mlu=4 نقاش نسا https://chat.whatsapp.com/Gr3DnEPnRz1KgM9TGyJ9GE داتا أطفال https://chat.whatsapp.com/GLRUr8encaC5xtxFGDba9A نقاش أطفال
1 620
5
الزملاء الآتي أسماؤهم عليهم حضور لقاء غسيل الأيدي غدا بالمركز العلمي
1 994
6
Photo-10.pdf
1 924
7
没有文字...
1 792
8
🚨المرتب نزل يا شباب
1 527
9
نلتقيكم غدا الأربعاء إن شاءالله العاشرة صباحا في المركز العلمي مع احتساب الحضور بالثماني ساعات المتفق عليها..موضوع غاية في الأهمية
1 209
10
没有文字...
1 129
11
https://tally.so/r/aQZ9Zy الفورم دا موجه لكل الطلاب الذين يقضون امتيازهم بمستشفيات جامعة الزقازيق والعاشر عدا خريجي طب الزقازيق وفاقوس الفورم إجباري ومهم جدا جدا الرجاء الانتهاء منه في موعد أقصاه 4 أيام يوم 4/5/2026
0
12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا شباب جزى الله دكتور احمد توفيق عنا خيرا على جروب المسالك الى بدا بالفعل اورينتيشنز لل wave 1 امبارح والنتيجة كانت كويسة جدا خرجنا بكذا حاجة مهمين جدا بس انا هشارك معاكم حاجة واحدة بس منهم حاليا 👈🏻👉🏻 من ضمن المناقشات الى حصلت امبارح هى ان احنا عايزين نعمل cv قوى لينا ومن اهم الحاجات ان يبقى فى جزء ريسيرش كويس مش بس انك عارف ازاى تشتغل ريسيرش لا كمان انك تنشر حاجة فعلا دكتور محمد عبد العليم ربنا ينفع بيه رحب جدا بالفكرة وانه يساعد الطلبة فى عمل ابحاث ونشرها مبدئيا فى الجامعة وبعد كده على مستوى اعلى 👈🏻اهم حاجة الالتزام وان فعلا الى داخل ميكونش بيتسلى مثلا عشان للاسف القائمين على الموضوع هيضطروا اسفين يشيلوا الى مش ملتزم من الجروب هبعتلكم جوجل فورم لو حد مهتم بالموضوع وداخل جد يقدر يملاها🌻، الفورم خاصة بريسيرش المسالك مش اقسام تانية لحد دلوقتى 🙁 المسالك فيها subspecialties كتير تقدر تختار اكتر واحد انت interested فيه ❤️ https://forms.gle/QwmTPfhE7GT6YqDF7 الفورم هتتملى مرة واحدة بس ومش هينفع تتعدل تاني فياريت الى يملاها يملاها صح ❤️🌻 الديدلاين يوم الجمعة الساعة ١٢ الضهر إن شاء الله
0
13
المكافأة نزلت يا شباب شهرين 3 و 4 5210
0
14
طبعا. الكلام لزاج و فاقوس
0
15
الناس الي بتسال عن الرقم السري في التفعيل باول مره هو ٠٠٠٠
0
16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته المرتب نازل بكره بالليل شهر ٣ و ٤ علي بعض لذلك عايزين ننبه كله يكون مفعل البطاقه و وصلت ليه رسالة التفعيل سواء في نهايه المكالمة او تتبعت في رسايل SMS (مش شرط ) الناس الي مش طلعت فيزا عشان البطاقه غير ساريه ،معاك شهر من بكره البطاقه تطلع و تروح اقرب بريد و تطلع البطاقه و تكلم الخط الساخن (خدمة العملاء )و تقوله ليا مبلغ كذا من تاريخ كذا هيتبعت في ساعتها . و لكن مش تنسي معاك سماح شهر بعد كدا المرتب هيضيع عليك .
0
17
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لو سمحتم يا دكاتره لو اى حد فصيله دمه o موجب و عنده قابليه للتبرع بالدم عمى داخل عملية قلب مفتوح بمستشفى التيسير بعد بكره و طالبين مننا الفصيله دى ياريت الى يقدر و نفس الفصيله وحابب يتبرع يتواصل معايا هكون موجود بمستشفى التيسير الساعه ١٠ صباحا و جزاكم الله خيرا رقمى ٠١٠٢٥١٧٧١٧٦
0
18
الحمد لله تم تجميع ٦٩ الف جنيه من اصل ١٧٠ الف لجهاز السبيرومتر لمستشفي صيدناوي محتاحين نشد الهمة اكتر وان شاء الله قريب نكون
الحمد لله تم تجميع ٦٩ الف جنيه من اصل ١٧٠ الف لجهاز السبيرومتر لمستشفي صيدناوي محتاحين نشد الهمة اكتر وان شاء الله قريب نكون جبناه وخلصناه ونعرف كل اصحابنا واللي حوالينا علشان نقدر نشتري الجهاز في أقرب وقت ونساعد بعض علي عمل الخير🤍 طرق التبرع المتاحة فودافون كاش:01013714606 انستا باي :01001793121 حساب بنكي :304226166001
0
19
هتنزل بكره عشان تاخد الفيزا من بريد الجامعة آكيد
0
20
بريد الجامعة طالب استبيان عن العدد الي عايز ياخد الفيزا بكره فهعمل ڤوت الي هيروح بكره آكيد بس هو الي يعمل في الڤوت عشان نوفر العدد المناسب و كله ياخد . و كل يوم هنزل استبيان للعدد قبلها عشان تروحوا تلاقوا عددكم متوفر بإذن الله
0