ch
Feedback
𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗕𝗨𝗭𝗭

前往频道在 Telegram

𝙁𝙄𝙍𝙎𝙏 𝘽𝙐𝙕𝙕 | Pop Culture & Random Buzz Feminist Queer-Supportive Activism-Driven اینجا هنوز نفس میکشیم

显示更多
未指定国家未指定类别
4 438
订阅者
无数据24 小时
-837
-4430
帖子存档
شماها فکر میکنید مثلا فرق سلاح شیمیایی با سلاح متعارف و هسته ای چیه ؟

در ضمن سلاح این مدلی چیه ؟ فکر کردی سلاح شیمیایی چیه ؟

جالب اینکه ایران همچین ذخیره بزرگی از این موشک ها داشت که روی اف 14 هم در نقش هوا به هوا نصبش کرد و هنوز کلی ازش در خدمته

و قبلش هم ایران کاربرش بود

یه مقداری هم میگن موشک پدافندی هاوک A به ایران تحویل داده شد که این البته معلوم نیست واقعیت داره یا نه چون اشاره ای که بهش شده غیر رسمیه

سلاح هایی که در اختیار ایران گذاشته شد یه تعدادی موشک ضد تانک تاو بود که از قبل ایران داشت و قطعات برای جنگنده های فانتوم هیچ سلاح اسرائیلی در اختیار ایران قرار داده نشد هیچوقت

ببه گرفته ولی هیچ ربطی به گیم چنجر بودن و پس گرفتن خرمشهر و این بولشت ها نداره

https://t.me/firstbuzz/1055 ایران؟ ج.ا؟ آخوند؟ بچه شیعه؟ از فاکینگ اسرائیل سلاح گرفته؟

دقیقا نوع تسلیحاتی که اسرائیل در اختیار ایران گذاشت رو بگو

اصلا اون موقع ایران سلاح این مدلی نداشت که بخواد بزنه. لیدرالی با اسلحه هایی که اسرائیل بهشون داد خرمشهر رو از صدام پس گرفتن وگرنه نمیتونستن آزادش کنن. ولی صدام از آلمان سلاح شیمیایی خریده بود که روی کردهای ایرانی استفاده کرد.

نه نمیگم

شوخی کردم باشه الان میگم

شما سند و مدرک رو کن

این حرف واقعیت نداره. ایران از سلاح شیمیایی توی جنگ با عراق استفاده‌ نکرده ولی عراق استفاده کرده. اگه خلاف این رو ادعا میکنی دقیقا سند و مدرکتو رو کن.

موضوع اینه که کلاهک زیستی و شیمیایی اصلا پتانسیل علمی خاص یا پیچیدگی نیاز نداره

تو آرشیو های نیروی هواییشون هم به شکل رسمی موجوده اسنادش

فان فکت اینکه حتی تو جنگ ایران و عراق هم از مدل شیمیایی استفاده شد توسط ایران

فکر میکردم معاده منع ساخت تسلیحات شیمیایی و زیستی (دو تا معاهده مختلف خ هستن) رو امضا کرده جمهوری اسلامی

خرابی های بمب هسته ای به مرور تموم شد ولی آخوند چنان کمرشکن نسل کشی میکنه در در در در من قول میدادم الان از ژاپن فقط یه خاطره مونده بود