ch
Feedback
𝗡𝗘𝗢 𝗪𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘𝗢𝗥𝗬 🌍 (NWC)

𝗡𝗘𝗢 𝗪𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘𝗢𝗥𝗬 🌍 (NWC)

前往频道在 Telegram

Free signal🤑 Free trade 💸 Free updates💯

显示更多
841
订阅者
+524 小时
+307 天
+9230 天

数据加载中...

相似频道
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
九月 '26
九月 '26
+29
在0个频道中
八月 '26
+110
在0个频道中
Get PRO
七月 '26
+77
在1个频道中
Get PRO
六月 '26
+125
在0个频道中
Get PRO
五月 '26
+138
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+153
在1个频道中
Get PRO
三月 '26
+133
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+66
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+32
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+308
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+4
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
05 九月+7
04 九月+14
03 九月+4
02 九月0
01 九月+4
频道帖子
if you get the the trade move your sl to entry ✅
if you get the the trade move your sl to entry ✅

2
invalid. trade gaththanam danma close karanna 🤨
invalid. trade gaththanam danma close karanna 🤨
14
3
jasmy ☘️ | 5m
jasmy ☘️ | 5m
157
4
BTC ☘️ Neowave premium only update 🔥
BTC ☘️ Neowave premium only update 🔥
132
5
offer end after 5 hours
53
6
btc ☘️ | 3m ⏳ quick update 🔥
btc ☘️ | 3m ⏳ quick update 🔥
98
7
ENA/usdt ☘️ | 15m ⌛ 🔸මන් ඔය mark කරලා තියෙන time line එකට අපුහම trade එකකට enter වෙන්න. price එක ගැන හිතන්න එපා 🔸හොද trade
ENA/usdt ☘️ | 15m ⌛ 🔸මන් ඔය mark කරලා තියෙන time line එකට අපුහම trade එකකට enter වෙන්න. price එක ගැන හිතන්න එපා 🔸හොද trade එකක් ගන්න පුළුවන්, time line එකෙන් wave (E) එක end උනොත් 🔸මෙතනදී price එකට වඩා time එක වැදගත්💯
216
8
අදින් offer එක end වෙනවා. කලින් තිබ්බ high price වලට තමයි ඔයාට අදින් පස්සේ ආයේ buy කරන්න වෙන්නේ මාස ගානකට පස්සේ ආපු මේ chance එක miss උනොත් ආයේ මාස ගානක් බලන් ඉන්න වෙයි 🐬
131
9
මාස ගානකට පස්සේ offer එකක් 💥🫵 Vip ❌ Premium✅ many tp levels ❌ one tp ✅ 🔸පලවෙනි 3 දෙනාට = 70% offer 🔸ඊළග 7 දෙනාට = 50% off
මාස ගානකට පස්සේ offer එකක් 💥🫵 Vip ❌ Premium✅ many tp levels ❌ one tp ✅ 🔸පලවෙනි 3 දෙනාට = 70% offer 🔸ඊළග 7 දෙනාට = 50% offer 🔸ඊටපස්සේ offer එක end ☘️ miss වෙන්න කලින් join වෙන්න 👇 📞Contact - @neotradewaver 👈
132
10
GOLD(xau)🍁 | 4H ⌛ gold මොනවා වෙයිද ? 🔸gold එක මන් කලින් දුන්න update එකේ කියපු තැනින්ම☝️ wave (G) එකේ down එක අවා. 🔸දැන් ම
GOLD(xau)🍁 | 4H ⌛ gold මොනවා වෙයිද ? 🔸gold එක මන් කලින් දුන්න update එකේ කියපු තැනින්ම☝️ wave (G) එකේ down එක අවා. 🔸දැන් මන් අරගෙන තියෙනවා G wave එක truncade වෙලා end වෙලා කියලා (එකට හේතු තියෙනවා.) 🔸එහෙම උනොත් අපිට හොද buy moment එකක් ඉස්සරහට බලා ගන්න පුළුවන් වෙයි. 📈 ~🐬~
1
11
මාස ගානකට පස්සේ offer එකක් 💥🫵 Vip ❌ Premium✅ many tp levels ❌ one tp ✅ 🔸පලවෙනි 3 දෙනාට = 70% offer 🔸ඊළග 7 දෙනාට = 50% off
මාස ගානකට පස්සේ offer එකක් 💥🫵 Vip ❌ Premium✅ many tp levels ❌ one tp ✅ 🔸පලවෙනි 3 දෙනාට = 70% offer 🔸ඊළග 7 දෙනාට = 50% offer 🔸ඊටපස්සේ offer එක end ☘️ miss වෙන්න කලින් join වෙන්න 👇 📞Contact - @neotradewaver 👈
1
12
BTC ☘️ | 15m ⏳ Neowave update 🐬
BTC ☘️ | 15m ⏳ Neowave update 🐬
208
13
ඔන්න බලා ගන්න අපි Neo wave 🐬 වලින් දාන වැඩ 😎 🔸 1:4 RR එකයි , එක tp එකයි පොඩි sl එකයි, ලොකු gain එකයි 🤑💸 🔸 ලංකාවේ ලොකු ල+2
ඔන්න බලා ගන්න අපි Neo wave 🐬 වලින් දාන වැඩ 😎 🔸 1:4 RR එකයි , එක tp එකයි පොඩි sl එකයි, ලොකු gain එකයි 🤑💸 🔸 ලංකාවේ ලොකු ලොකු ආයතන /අයියලා මේ වගේ trade එකක් දුන්නනම් tp level 3-4 දීල ඔයාලගේ profit එක පුළුවන් තරම් අඩු කරලා neda🙃 🔸Ac එකක් grow වෙන්නම් මේ වගේ trade entry තමයි ගන්න ඕන 💯 බය නැතුව profit කරන්න join වෙන්න අපේ Neowave premium family 🐬 එකත් එක්ක,👇🏻👇🏻 Join for Neo wave premium club 🐬- @neotradewaver 📞Contact - @neotradewaver
213
14
Solana 🌿 | 30m ⏳ හොයල බලලා ගන්න 🤗 ~🐬~
Solana 🌿 | 30m ⏳ හොයල බලලා ගන්න 🤗 ~🐬~
215
15
Solana 🌿 | 30m ⏳ හොයල බලලා ගන්න 🤗
Solana 🌿 | 30m ⏳ හොයල බලලා ගන්න 🤗
2
16
Solana 🌿 | 30m ⏳ හොයල බලලා ගන්න
Solana 🌿 | 30m ⏳ හොයල බලලා ගන්න
1
17
GOLD(xau)🍁 | 4H ⌛ gold මොනවා වෙයිද ? 🔸gold එක මන් කලින් දුන්න update එකේ කියපු තැනින්ම☝️ wave (G) එකේ down එක අවා. 🔸දැන් ම
GOLD(xau)🍁 | 4H ⌛ gold මොනවා වෙයිද ? 🔸gold එක මන් කලින් දුන්න update එකේ කියපු තැනින්ම☝️ wave (G) එකේ down එක අවා. 🔸දැන් මන් අරගෙන තියෙනවා G wave එක truncade වෙලා end වෙලා කියලා (එකට හේතු තියෙනවා.) 🔸එහෙම උනොත් අපිට හොද buy moment එකක් ඉස්සරහට බලා ගන්න පුළුවන් වෙයි. 📈 ~🐬~
223
18
ඊයේ රෑ premium එකේ ගත්ත btc buy trade එක ☘️🤤 btc නම් easy කියන්නේ නිකන් නෙමේනෙ 😎 තාමත් offer 🎁 එක තියෙනවා miss කර ගන්නේ නැ+1
ඊයේ රෑ premium එකේ ගත්ත btc buy trade එක ☘️🤤 btc නම් easy කියන්නේ නිකන් නෙමේනෙ 😎 තාමත් offer 🎁 එක තියෙනවා miss කර ගන්නේ නැතුව දැන්ම massage එකක් දාන්න 👇 📞Contact - @neotradewaver 👈
213
19
ඊයේ රෑ premium එකේ ගත්ත btc buy trade එක ☘️🤤 btc නම් easy කියන්නේ නිකන් නෙමේනෙ 😎 තාමත් offer 🎁 එක තියෙනවා miss කර ගන්නේ නැ+1
ඊයේ රෑ premium එකේ ගත්ත btc buy trade එක ☘️🤤 btc නම් easy කියන්නේ නිකන් නෙමේනෙ 😎 තාමත් offer 🎁 එක තියෙනවා miss කර ගන්නේ නැතුව දැන්ම massage එකක් දාන්න 👇 📞Contact - @neotradewaver 👈
1
20
BEAT ☘️ | 30m ⏳
BEAT ☘️ | 30m ⏳
228