ch
Feedback
Zer0 Cr@ck

Zer0 Cr@ck

前往频道在 Telegram

Привет @durov Канал не нарушает правила Telegram. Нет спама, оскорблений, порнографии или незаконной торговли. Пожалуйста, пересмотрите жалобы. Спасибо! ➖➖➖➖➖ 🔔Authors: @itis_sia @anotherL11ne @MrMRH87 @Beny_zero ➖➖➖➖➖➖ اعتماد : t.me/zero_cerack_trust

显示更多
1 522
订阅者
+124 小时
+997
+16130
帖子存档
رفقا من بیدارم نگران نباشید دارم مانیتور انجام میدم ببینم چرا اکثر سرور ها مخصوصا تانل ۶ و ۷ و ۸ وضعیتشون قرمز شده❗️💠 سپاس از همراهی شما🔺🔹

سلام، اگر مشکل ای در سرویس ها دارید صبور باشید 🙏 مدیریت شبکه و سرور و کلا بخش فنی فقط دست NoUser عزیز هستش، باید صبور باشید بیاد و فیکسش کنه برای سوالات هم میتونید پیوی من بیاید(نه فروش - نه خرابی) . Pv : @abusersec

باطریم دیگه تموم شد🔺 تمامیه سرویس ها متصل هستن تا بیدار شم ببینم چی میشه🔺

وخی بیا پی

به زودی قراره فروش و تمدید رو از طریق ربات انجام بدیم❗️ اینجوری خرید و تمدید برای شما راحت تر میشه💠 فعلا ربات خاموشه… @V2rayProShop_bot

تیم فنی سخت درگیره⚠️❌ امشب مشکل زیرساختیه کله روز اختلال داشتیم❗️

دوستان امشب ترجیحا از وایفای و اینترنت خونگی استفاده کنید

sticker.webp0.17 KB

تانل ۳ و ۴ فیلتر شده دیتاسنتر هم سرور نمیفروشه☺️ ما موندیم و فیلترینگ⛔️💻

رفقا تانل ها متصلن ولی با اختلال لطفا صبوری کنید
رفقا تانل ها متصلن ولی با اختلال لطفا صبوری کنید

دوستان خیلی خسته ایم تمام تان ها وصله به زودی هم پایدار میشه

رفقا پیوی سین نمیکنم حوصله ندارم درگیر سرور ها هستم الکی پیم چرت و پرت ندید انتظار جت هم نداشته باشید مخم نمیکشه❗️

تانل ۳ و ۴ به کل قطعه صبر کنید از سمت ما نیست❌

سرور های در حالت ناپایداری هستن دست ما نیست دست دیتا سنتره در حال درست کردنش هستیم

تمامی سرور ها به حالت پایداری برگشتند به جز سرور 3و4

من تازه بیدار شدم🥸 الان اوکیش میکنم

درود دوستان تانل ۴و۳ قطعه در حال درست کردنش هستیم فعلا از اینترنت خونگی‌روی این تانل‌ها استفاده کنید

تر و خشک رو باهم نزار نسوزه، یکی دنبال ثبات سرعت و اتصاله یکی هم دنبال دانلود مکرر(site ph)، قرار نیست به همه احترام گذاشت که .. دور از اونا، طرف میگیره به ۵ تا دیگم میده از یه یوزر ۵ اتصال، یعنی ۵ نفر ترافیک ایجاد میکنن .. سرور گای.. میشه، محدودیت ۲ کاربره مناسبه کاملا و اینطوری هم سرعت سرویس بالاتر میره و هم کمتر فیلتر میشی و هم غیره..

ببینید عزیزان دلم ما هم دلمون نمیخواد تو این شرایط محدودیت کاربر بزاریم ولی به دلیل اینکه کیفیت و پایداری سرور ها برامون اولویت هستش میگیم که باید محدودیت کاربر بزاریم پس فکر نکنید که ما بد شمارو میخوایم یا اول به سود خودمون فکر می کنیم اگر کیفیت و پایداری براتون مهمه لطفا به حرف‌ ما گوش بدید البته در اخر هم رای شما اجرا میشه تا ببینیم تا کجا واقعا امکانش رو داریم