ch
Feedback
‌ ‌Secret's key‌

‌ ‌Secret's key‌

前往频道在 Telegram

TIME TO DEFEND OUR BEST GG ( @IVE ) ‌explosIVE, aggressIVE, offensIVE https://t.me/harfmanrobot?start=2046384431

显示更多
467
订阅者
+424 小时
+67
+11530

数据加载中...

吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+122
在13个频道中
五月 '26
+42
在7个频道中
Get PRO
四月 '26
+3
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+36
在49个频道中
Get PRO
一月 '26
+18
在12个频道中
Get PRO
十二月 '25
+135
在16个频道中
Get PRO
十一月 '25
+158
在16个频道中
Get PRO
十月 '25
+115
在12个频道中
Get PRO
九月 '250
在8个频道中
Get PRO
八月 '25
+4
在4个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
27 六月+1
26 六月+4
25 六月+4
24 六月+5
23 六月+2
22 六月+2
21 六月0
20 六月0
19 六月+1
18 六月0
17 六月+5
16 六月+3
15 六月+7
14 六月+6
13 六月+14
12 六月+1
11 六月+1
10 六月+1
09 六月+6
08 六月+1
07 六月+2
06 六月+4
05 六月+4
04 六月+11
03 六月+7
02 六月+11
01 六月+19
频道帖子
آخ دم فیفا گرم اینارو جوری کیر کرد دوتا گل افسایدی برگشتن

2
没有文字...
23
3
به هر حال لطفا به تصمیم ایدلتون احترام بزارین اون پست هیت هم انجین درست کرده به ما چه تو کامنتا عین خودش برخورد کردن باهاش
23
4
من با کسی شوخی نمیکنم:)!🫰
25
5
هم آیو هم انهایپن برام خیلی عزیزن ولی انجینا الان واقعا داغونن سر قضیه هیسونگ تروخدا سر این قضیه باهاشون شوخی نکنید
26
6
没有文字...
116
7
😭😭😭😭????+1
😭😭😭😭????
30
8
LOLLLLL
LOLLLLL
120
9
اینطوریه ما که عاشق تاکسیک بودنیم
27
10
https://t.me/ivesct/8553 و وقتی شروع میکنی دفاع کردن و دلیل آوردن میگن نههه تو خیلی بدجور جوابمو دادی تو ی دایو تاکسیکی😭😭😭😭😭😭😭😭😐😐
28
11
من سعی میکنم همه چیزو همیشه با مدرک و منطقی بیان کنم یا توضیح بدم ولی مابقی فندوما انقدر وحشین نسبت به وونیونگ باید صیم انرژی همیشه بهشون برگردوند.
27
12
هیچوقت نمیتونم راجبش ساکت بمونم in person ندیدم و نمیشناسم ولی میدونم دختر بد و کسی که سعی دارن ازش بسازن نیست. و دوست دارم واقعیتو نشون بدم به همه هرچند چنل من کوچیکه و زیاد تفاوتی ایجاد نمیکنه براش💔
28
13
چون واقعا این حجم هیت برای کسی که کار پرابلماتیکی هیچوقت انجام نداده فقط یه دختره که انرژی دخترونش بالاست حجم هیتاش وحشتناکه من تو یه مقاله حتی کنار کیم سوهیون هم دیدمش:)
30
14
کاملا درسته و اگر همه ساکت بمونن و چیزی نگن فقط همه چیز بدتر میشه لازمه همه speak up کنن.
27
15
https://t.me/ivesct/8549 من خودم هردفعه که هیت هارو میخونم اعصابم خیلی بهم میریزه با اینکه چندسالی میشه که فنشم کلا هنوز عادت نکردم فکر نکنم هیچکس هیت به فرد موردعلاقش عادت کنه جدا از اون بعضی از هیترها انقدر بی منطق و بی جهت هیت میدن که دوبرابر از خنگ بودن طرف اعصابت بهم میریزه
32
16
یکی مثل لیسو ۱۴ سالگیش دبیو کرد تو اون سن پست های هیت بهش 1m لایک می‌خورد حجم خیلب زیادی تنفر گرفت وونی بعنوان ماینر کلی دث ویش و اسلات شد بحالی که فقط توت فرنگی هاشو خورده بود بقیه هیتاشم همینقدر بی اهمیت و سر چیزای معمولی و انسانیه و دوست ندارم بابتش این همه هیت بخورن
34
17
من صرفا عادت کردم راستش سه ساله کارمه و خب دوست ندارم این حجم تنفر بگیرن وقتی میدونم واقعت بی گناهن و کاری نکردن سعی میکنم واقعیتو به همه بگم.
30
18
ولی یه چیزی بگم حس میکنم خیلی اعصاب قوی داری که میتونی تو اینجور چنلای حواشی و کیپاپ باشی یا هیتای وونیونگ رو بخونی و دیفند کنی چون من یکی حتی جرات توییتر رفتن و چنلای کیپاپ رفتن رو ندارم حتی هیچ کامنت پستی رو باز نمیکنم هیتارو اصلا نمیتونم بخونم فقط در این میفهمم که مثلا سر این قضیه هیت گرفته وگرنه اگه خودم برم هیتارو بخونم احتمالا بستری شم
31
19
خب شروع کنید به نوشتنش.
39
20
DAMMNNN عجب ادیتی.
43