ch
Feedback
echo

echo

前往频道在 Telegram

Sesbian Lex. @i1x8bot Echo – love that never fades. Уважаемый @durov, у нас нет сексуального содержания и т.д. Мы полностью соблюдали правила Телеграма. К сожалению, некоторые пользователи без причины жалуются на наш канал.

显示更多
7 520
订阅者
+7824 小时
+237
+10630

数据加载中...

相似频道
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+466
在5个频道中
五月 '26
+185
在5个频道中
Get PRO
四月 '26
+13
在1个频道中
Get PRO
三月 '26
+10
在1个频道中
Get PRO
二月 '26
+762
在20个频道中
Get PRO
一月 '26
+11
在4个频道中
Get PRO
十二月 '25
+60
在7个频道中
Get PRO
十一月 '25
+25
在9个频道中
Get PRO
十月 '25
+1 832
在17个频道中
Get PRO
九月 '25
+814
在25个频道中
Get PRO
八月 '25
+860
在33个频道中
Get PRO
七月 '25
+11 096
在71个频道中
Get PRO
六月 '250
在15个频道中
Get PRO
五月 '25
+13
在16个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
25 六月0
24 六月+83
23 六月+1
22 六月0
21 六月+1
20 六月+2
19 六月+11
18 六月0
17 六月+21
16 六月+27
15 六月+47
14 六月0
13 六月0
12 六月0
11 六月+3
10 六月+18
09 六月+71
08 六月+2
07 六月+2
06 六月+21
05 六月+6
04 六月+10
03 六月0
02 六月+140
01 六月0
频道帖子
Repost from

2
React?
362
3
اگر حوصلتون سر رفته بیاید اینور داریم صحبت میکنیم
243
4
هر ریکت یه زن!
376
5
没有文字...
2 811
6
ریکتاشو یه ذره بزنید میشه ۱۰۰
176
7
بچه ها بیرونم نمیتونم اظهار نظر کنم
172
8
https://t.me/TheThinkingSpot/3471 هیچوقت بی ارزش نبوده و نیست و نخواهد بود. فقط آرزو میکنم ای کاش باهاش آشنا نمی‌شدم که حالا مجبور به رها کردنش بشم.
182
9
https://t.me/TheThinkingSpot/3469 اون دوسال واقعی بوده، احساسات و خاطراتتون واقعی بوده پس اونطوری که فکر میکنید بی ارزش نبوده اعتراف اولیتون.
190
10
از من دیگه گذشته
369
11
https://t.me/TheThinkingSpot/3467 دو سال و نیم پیش اعتراف کردم بهش و باهم رفتیم تو رابطه و گفتیم گور بابای آینده... الان یه هفتس نه من پیام دادم نه اون. دارم براش شرحه شرحه میشم ولی باید تموم شه. ما از اول هم نباید باهم میرفتیم تو رابطه... خانومیای خوشگل لطفا و خواهشا قبل از اعتراف اول آینده رو بسنجید، همینجوری نرید تو رابطه بعد یه سال دو سال سه سال یهو به خودت میای میبینی جونت به جونش وصله ولی دیگه آخر خطه... دیگه باید تموم بشه... پس نکنید اینکار رو. به خودتون این ظلم رو نکنید. اگه خوشتون اومده ازش ولی می‌بینید که آینده‌ای براتون وجود نداره نگید گور بابای آینده تو لحظه زندگی کنیم... بزار همینجوری از دور عاشقش باشی. بخدا که خیلی قشنگتر و بهتره. بهت قول میدم اینجوری خیلی راحتتره تا اینکه یک روز بخوای خودت رو مجبور کنی که رهاش کنی چون دیگه تموم شده... نکنید اینکارو با خودتون. دوستتون دارم خانومیای خوشگل. همچنین شما اکوی عزیز.♡
373
12
اونایی که ریکت ندادن امیدوارم کراشتون ردتون کنه
366
13
برید اعتراف کنید🙏🏻
384
14
کی به کیه بفرستید برای کراشتون شاید رفتید سر خونه زندگی
416
15
با اینکه سر ریکتا میخوام بزنم به برق ولی پست جدید!
537
16
‍ ‍ ‍ me and who ?
‍ ‍ ‍ me and who ?
1 590
17
🔥 ?
294
18
‍ ‍ ‍ me and who ?+1
‍ ‍ ‍ me and who ?
2 373
19
Unfortunately, my type always looks like she’d never date a girl.
140
20
دختر برای زیبا کردن گپ؟
332