ch
Feedback
For the hell of it!

For the hell of it!

前往频道在 Telegram

در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

显示更多
伊朗128 935未指定类别
327
订阅者
无数据24 小时
-37
-430
帖子存档
بخوابم یا میزنی؟

این روزا هر روز تو پی ام اسم

t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494 حوصلم سر رفته چطورید؟🦦

امیدوار.امیدوار.امیدوار.

صبر نکنیم چیکار کنیم.

Mohsen-Yeganeh-Dire-128.mp33.81 MB

بارون دقیقا همون چیزی بود که نیاز داشتم امروز رو باهاش شروع کنم:>>>

خداروشکر عراقچی بهم پیام داد و مطمئنم کرد که ما براش لطیفه ایم

یه هفتس نمیتونم پیداش کنم

کسی خواننده این اهنگو میشناسه؟

语音消息00:14

sticker.webp0.09 KB

حس می‌کنم از برونگرا کم کم دارم به درونگرا تبدیل میشم

Behzad Leito - Irane Man.m4a3.67 MB

ترامپ وقتی میفهمه منتظریم بزنه:

Repost from RegaPlus

کلا غمگینم غمگین غذا میخورم غمگین حرف میزنم غمگین میخندم غمگین بیرون میرم غمگین میخوابم غمگین دلم تنگ میشه غمگین مهمونی میرم غمگین ادامه میدم…

دوست دارید دانشگاه مجازی…
Anonymous voting