ch
Feedback
𝗔𝗴𝗮𝗶𝗻 𝗬𝗼𝘂 ꢾ𓍢ִ໋

𝗔𝗴𝗮𝗶𝗻 𝗬𝗼𝘂 ꢾ𓍢ִ໋

前往频道在 Telegram

• 𝗔𝗴𝗮𝗶𝗻 𝗬𝗼𝘂 𝗙𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻 @again_again_you ⟲ • By Parmis ❕️Rey ❕️ Ashlyn • 𝗖𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 : @again_youbot • 𝗔𝗱𝘃𝗲𝗿𝘁𝗶𝘀𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁 : @tamah_274

显示更多
1 295
订阅者
+1024 小时
+827
+39130
帖子存档
اصلا خوشم نمیاد از تهدید ولی وقتی میبینم آنقدر ریدر داره و حتی نصفش هم ری‌اکت نمیگیره عصبی میشم ولی جدید اینجوری پیش بره برای پارت های بعدی شرط ری‌اکت می‌ذارم و هیچ‌جوره هم کوتاه نمیام

من واقعا واقعا و واقعا ازتون شاکی‌ام نمی‌فهمم یه ری‌اکت دادن چقدر سخته؟ من از عمد تلگراف می‌ذارم که بر حسب ویو قضاوت نکنم و الان حدود 420 نفر این تلگراف رو خوندن و اینم از ری‌اکت‌ها واقعا بعد از اون خوندن اون پارت اگه لذت نبردید که پارت بعد رو نخونید اگه هم دوستش داشتید یه لحظه با خودتون نمیگید یه ری‌اکتی بدم یه کامنتی یه چیزی؟

Repost from N/a
‌ ‌‌ ‌✦ #SaintSinners Chapter 13
‌‌«تو سرمایه‌گذاری‌ بزرگی بودی که شکست خورد. می‌دونی پووین... تو بزرگ‌ترین قانون ما رو نمی‌دونی. البته، بهت حق می‌دم. پدرت نمی‌خواست تا وقتی بزرگ نشدی تو رو درگیر این چیزها کنه. اما الان وقتشه بدونی که هرکسی پاش رو توی این عمارت می‌ذاره، تا زمانی که با مرگ مواجه بشه، به من خدمت می‌کنه. تو هم از این قانون مستثنی نبودی؛ هیچ‌وقت اجازه نداشتی این همه سال از من فاصله بگیری. خوش‌شانس بودی که کسی مثل ناراویت رو داشتی.»
Show me what you've lost and why you're always taking it slow, show me what wounds you've got, show me love

𓂃Blue is the warmest color𓂃⭑ #Adele⸱៰ ͘ ࣭⸰ 𖥔 ͙ࣳ sa☀️fille

𓂃Blue is the warmest color𓂃⭑ #Emma⸱៰ ͘ ࣭⸰ 𖥔 ͙ࣳ fille🧊bleue

Repost from N/a
– 𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗌 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍.

¸„.✧دنبـال فیکـشن و فیکـچت از بـازیـگرای بـی الــے؟؟ این چنل از هر کاپلی بخوای فیکشن گذاشته:!: ⫷[𝙈𝙚𝙩𝙖𝙣𝙤𝙮𝙖 𝙛𝙞𝙘𝙠𝙩�
+1
¸„.✧دنبـال فیکـشن و فیکـچت از بـازیـگرای بـی الــے؟؟
این چنل از هر کاپلی بخوای فیکشن گذاشته:!: ⫷[𝙈𝙚𝙩𝙖𝙣𝙤𝙮𝙖 𝙛𝙞𝙘𝙠𝙩𝙞𝙤𝙣]⫸

Repost from N/a
‌‌‌ ᶻ 𝘇 𐰁 ppw ’z rendezvous ₍  🪔 ₎ 33rd tryst

+بعضی وقتا فکر میکنم که یک جایگزینم و این خیلی بد نیست حداقل اونی که قلبش شکسته تویی نه کسی که دوستش داری #Pluto ep.3 𝚋𝚕𝚞�
+بعضی وقتا فکر میکنم که یک جایگزینم و این خیلی بد نیست حداقل اونی که قلبش شکسته تویی نه کسی که دوستش داری
#Pluto ep.3
𝚋𝚕𝚞𝚎

پنج تا دوست خوب نمی‌خوان بیان اینجا

یعنی دوسش نداشتین؟

ریکتاشو موش خورد؟🫪

این ادیت میتونه یه اسپویل نسبتا سنگین از بچگیایِ پوند گری اریا باشه

+1
‌ ‌ •, POND ‌ 💤 ៸៸ The Gray Area Ver.

میخوام یچیزی نشونتون بدم البته زیاد خوب نشد =(