ch
Feedback
472
订阅者
-224 小时
+107
+2530
帖子存档
س.
471
پوستر شماره یک.
پوستر شماره یک.

س.
471
حمایتش کنین بچهااا

س.
471
‎ درود . ممنون میشم به انلاین شاپ نوپای من سر بزنین و حمایت کنین ، باعث دلخوشی بنده میشین ✨💘 . https://t.me/soghatii_05

س.
471
photo content

س.
471
photo content

س.
471
photo content

س.
471
photo content

س.
471
http://t.me/BluChtBot?start=Sataframes بیاین صحبت کنیم بچه‌ها. دلم براتون تنگ شده 💗✨

س.
471
استرس دارم برای مصاحبه، دمو و هر کوفت و زهرماری که قراره توی این جای جدید منتظرم باشه. خنده‌داره، چون تا حالا تقریباً هیچ‌وقت ریجکت نشدم. هر جا رفتم منو پذیرفتن و خودمم با رضایت رفتم سراغش. اما این بار انگار بیشتر از همیشه می‌خوامش. برای همین تمام اعتمادبه‌نفسم نشسته یه گوشه و جاش رو استرس گرفته. هی با خودم فکر می‌کنم نکنه خراب کنم، نکنه اون چیزی که باید نشون بدم رو نتونم درست نشون بدم. با این حال ته ذهنم یه صدای کوچیک هست که یادآوری می‌کنه تا امروز هیچ‌کدوم از چیزایی که ازشون می‌ترسیدم، اون‌قدرها هم ترسناک از آب درنیومدن. فعلاً تنها دغدغه‌م اینه که قبول بشم و قبلش از شدت استرس خودمو نکشم.

س.
471
photo content

س.
471
photo content

س.
471
photo content

س.
471
Repost from N/a
https://t.me/addlist/8VZPJmD9HeszMThk فولدر کوچیکی از عکسایی که می‌شناختم ✨

س.
471
ری‌اکشنم بدین به عکسام. مرسی 😉

س.
471
بچه‌هایی که منو می‌شناسن، می‌دونن که دو ساله زبان انگلیسی تدریس می‌کنم. علاوه بر ایونت عکاسی فتوواک، فری‌دیسکاشن هم برگزار می‌کنم. باهم یه تاپیک رو انتخاب و راج‌بهش صحبت می‌کنیم. اگه دوست داشتید شرکت کنین میتونین به آیدی‌م پیام بدین.

س.
471
photo content

س.
471
photo content

س.
471
photo content

س.
471
بچها برای تبادل بیاین ناشناس یا پی‌ویم @stysh_tymryfr http://t.me/BluChtBot?start=Sataframes

س.
471
فعالیت رو با این پست اغاز میکنیم. همین پست رو بذارید تو چنل های عکاسی.