future engineer ...🔧
前往频道在 Telegram
future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork
显示更多伊朗101 108未指定类别
1 053
订阅者
-1524 小时
+267 天
-5830 天
帖子存档
+1
امروز میون درسا داشتم روی طراح اولیه و مهندسی دینامیک F22 RAPTOR موقع حرکت دقت میکردم
یه چیزی خیلی جالی فهمیدم و حلا فک میکنم درسته البته یکم شک دارم
نمیدونم درسته یا ن
به اون دو سوراخ چهار گوشه در دو طرف کابین خلبان نگاه کنید
توی پرواز اینجاها یه حالت خاصی رو توی سرعت ما فوق صوت در برخورد با مقاومت هوا و کلا مقاوت های پیشرانه تولید میکنه
حالا یه مثال دیگه بزنم
زیپ کاپشن دیدید طرحش چه شکلیه؟ بالاش یه دو شوبه هست که یک دروازه میشه
و یا توی اصل برنولی یادتونه وقتی دو تا شاره کوچیک رو یکی میکردیم اگه شاره سوم بزرگ تر میشد چه اتفاقی می افتاد ؟
به نظر من اینا میتونه در جهت افزایش تندی برای شکست راحت تر مقاومت ها و حتی عنصر دهی به درون برای بازده بیشتر در سوختن و بازدهی موتور باشه
نمیدونم منظورمو فهمیدید یا نه !؟
فک نکنم فهمیده باشید
توی F18 - F35-F15 هم همینه
اگ فهمیدید چی میگم توی ناشناس بگید
https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382
امروز میون درسا داشتم روی طراح اولیه و مهندسی دینامیک F22 RAPTOR موقع حرکت دقت میکردم
یه چیزی خیلی جالی فهمیدم و حلا فک میکنم درسته البته یکم شک دارم
نمیدونم درسته یا ن
به اون دو سوراخ چهار گوشه در دو طرف کابین خلبان نگاه کنید
توی پرواز اینجاها یه حالت خاصی رو توی سرعت ما فوق صوت در برخورد با مقاومت هوا و کلا مقاوت های پیشرانه تولید میکنه
حالا یه مثال دیگه بزنم
زیپ کاپشن دیدید طرحش چه شکلیه؟ بالاش یه دو شوبه هست که یک دروازه میشه
و یا توی اصل برنولی یادتونه وقتی دو تا شاره کوچیک رو یکی میکردیم اگه شاره سوم بزرگ تر میشد چه اتفاقی می افتاد ؟
به نظر من اینا میتونه در جهت افزایش تندی برای شکست راحت تر مقاومت ها و حتی عنصر دهی به درون برای بازده بیشتر در سوختن و بازدهی موتور باشه
نمیدونم منظورمو فهمیدید یا نه !؟
فک نکنم فهمیده باشید
اگ فهمیدید چی میگم توی ناشناس بگید
فرق نخبه با سهمیه اینه
سهمیه پرچم ج ا داره و ساندیس
نخبه پرچم پهلوی با عقل و خون
دوستان این فروشگاه یکی از اشنایانه
برید بگید از طرف منید قیمتو دوبرابر میکنه
https://t.me/sozpwear
بالاخره گفتم جوین شید تازه زده فروشگاهشو
19:00_20:00 [1:00:00]
20:15_21:15 [1:00:00]
21:30_22:30 [1:00:00]
22:45_23:45 [1:00:00]
00:00_01:00 [1:00:00]
ولی اون ادمی که با هزار سختی و مشکل داره ادامه میده قابل ستایشه
اونه که واقعا شایسته رسیدنه
ما محکومیم به ادامه ...🚀
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
