ch
Feedback
future engineer ...🫆🔧

future engineer ...🫆🔧

前往频道在 Telegram

future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork

显示更多
伊朗101 108未指定类别
1 053
订阅者
-1524 小时
+267
-5830
帖子存档
+1
Future - Life Is Good (feat. Drake).mp39.30 MB

خودم حرفا خودمو میفهمما نمیدونم چطور به شما حالی کنم 😂
خودم حرفا خودمو میفهمما نمیدونم چطور به شما حالی کنم 😂

نظرتون چیه ؟ کسی نظری داره ؟

امروز میون درسا داشتم روی طراح اولیه و مهندسی دینامیک F22 RAPTOR موقع حرکت دقت میکردم یه چیزی خیلی جالی فهمیدم و حلا فک میکنم
+1
امروز میون درسا داشتم روی طراح اولیه و مهندسی دینامیک F22 RAPTOR موقع حرکت دقت میکردم یه چیزی خیلی جالی فهمیدم و حلا فک میکنم درسته البته یکم شک دارم نمیدونم درسته یا ن به اون دو سوراخ چهار گوشه در دو طرف کابین خلبان نگاه کنید توی پرواز اینجاها یه حالت خاصی رو توی سرعت ما فوق صوت در برخورد با مقاومت هوا و کلا مقاوت های پیشرانه تولید میکنه حالا یه مثال دیگه بزنم زیپ کاپشن دیدید طرحش چه شکلیه؟ بالاش یه دو شوبه هست که یک دروازه میشه و یا توی اصل برنولی یادتونه وقتی دو تا شاره کوچیک رو یکی میکردیم اگه شاره سوم بزرگ تر میشد چه اتفاقی می افتاد ؟ به نظر من اینا میتونه در جهت افزایش تندی برای شکست راحت تر مقاومت ها و حتی عنصر دهی به درون برای بازده بیشتر در سوختن و بازدهی موتور باشه نمیدونم منظورمو فهمیدید یا نه !؟ فک نکنم فهمیده باشید توی F18 - F35-F15 هم همینه اگ فهمیدید چی میگم توی ناشناس بگید https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382

امروز میون درسا داشتم روی طراح اولیه و مهندسی دینامیک F22 RAPTOR موقع حرکت دقت میکردم یه چیزی خیلی جالی فهمیدم و حلا فک میکنم درسته البته یکم شک دارم نمیدونم درسته یا ن به اون دو سوراخ چهار گوشه در دو طرف کابین خلبان نگاه کنید توی پرواز اینجاها یه حالت خاصی رو توی سرعت ما فوق صوت در برخورد با مقاومت هوا و کلا مقاوت های پیشرانه تولید میکنه حالا یه مثال دیگه بزنم زیپ کاپشن دیدید طرحش چه شکلیه؟ بالاش یه دو شوبه هست که یک دروازه میشه و یا توی اصل برنولی یادتونه وقتی دو تا شاره کوچیک رو یکی میکردیم اگه شاره سوم بزرگ تر میشد چه اتفاقی می افتاد ؟ به نظر من اینا میتونه در جهت افزایش تندی برای شکست راحت تر مقاومت ها و حتی عنصر دهی به درون برای بازده بیشتر در سوختن و بازدهی موتور باشه نمیدونم منظورمو فهمیدید یا نه !؟ فک نکنم فهمیده باشید اگ فهمیدید چی میگم توی ناشناس بگید

+3
Animals (Pt. I).mp34.91 MB

+1
Cry.m4a3.96 MB

اندکی صبر ، سحر نزدیک است ...

My Evil Thoughts.m4a2.00 MB

Farben (Slowed) Automotivo Das Mushab.m4a3.26 MB

فرق نخبه با سهمیه اینه سهمیه پرچم ج ا داره و ساندیس نخبه پرچم پهلوی با عقل و خون

دوستان این فروشگاه یکی از اشنایانه برید بگید از طرف منید قیمتو دوبرابر میکنه https://t.me/sozpwear بالاخره گفتم جوین شید تازه زده فروشگاهشو

جلسه 1 شروع فیزیک اتمی بلنک پ . ن : بهترین بلنک جهان وجود ندارد

19:00_20:00 [1:00:00] 20:15_21:15 [1:00:00] 21:30_22:30 [1:00:00] 22:45_23:45 [1:00:00] 00:00_01:00 [1:00:00]

sticker.webp0.22 KB

اینطوریه که من هیتلر فن شیش اتیشم و عرزشیا هم فرانسویان 😂

ولی اون ادمی که با هزار سختی و مشکل داره ادامه میده قابل ستایشه اونه که واقعا شایسته رسیدنه ما محکومیم به ادامه ...🚀🫆

چطوری حالتون خوبه؟ من هنوز توی 18 گیر کردم

هیتلر زمانه ات را بشناس

sticker.webp0.13 KB