ch
Feedback
"The Friday evening"

"The Friday evening"

前往频道在 Telegram

Let's drown in our Friday evening.🌇✨ http://t.me/HidenChat_Bot?start=290769952 And if you need musics for escaping the reality🎧⚡: https://t.me/Fridayeveningsplays

显示更多
604
订阅者
-924 小时
-27
+10030

数据加载中...

吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+187
在41个频道中
五月 '26
+23
在14个频道中
Get PRO
四月 '260
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '260
在7个频道中
Get PRO
一月 '26
+8
在7个频道中
Get PRO
十二月 '25
+54
在22个频道中
Get PRO
十一月 '25
+156
在47个频道中
Get PRO
十月 '25
+254
在70个频道中
Get PRO
九月 '25
+420
在41个频道中
Get PRO
八月 '25
+378
在26个频道中
Get PRO
七月 '25
+244
在17个频道中
Get PRO
六月 '250
在2个频道中
Get PRO
五月 '25
+197
在8个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
26 六月0
25 六月0
24 六月+3
23 六月+16
22 六月+1
21 六月+3
20 六月+3
19 六月+7
18 六月+22
17 六月+4
16 六月+5
15 六月+2
14 六月+1
13 六月+20
12 六月+20
11 六月+2
10 六月0
09 六月0
08 六月+13
07 六月+26
06 六月+22
05 六月0
04 六月+4
03 六月0
02 六月+1
01 六月+12
频道帖子
خب همین دیگه چی شد که یهو اسپسیفیک امروز رو تبریک می‌گیم؟😂

2
https://t.me/TheFridayevening/13143 نمیدونم ولی مگه هرروز روز دخترا نیست؟🤣😭
20
3
دوستان من با اینکه کلا روزها رو به هم تبریک بگیم مشکل ندارم و اتفاقا هر چی روز بیشتر برای تبریک گفتن یا کادو دادن داشته باشیم جالب‌تره ولی چی شد که امروز روز دختره؟
24
4
با یک هاپویی در اینستاگرام آشنا شدم به نام ویولا و فهمیدم دلم siberian husky می‌خواد.
27
5
برو درس بخون و بعدش بیا اینجا بگو تا ما تشویقت کنیم
39
6
نیکو یچیزی بگو برم درس بخونم وای
39
7
ساعت آمریکایی و یک نمایشنامه دیگر سمتش نرید به نظرم اصلا.
39
8
خب دراپ کردیم و دیگه نمی‌خونیمش.
35
9
کاش خوندن این نمایشنامه‌هه انقد سخت نبود.
38
10
视频消息
56
11
视频消息
53
12
没有文字...
30
13
کاملا درسته که دست از برخی اخلاق ها نکشیدیم تو این بحث اما واقعا برام سواله راه حلش حمله کردن به دیگرانه؟ خیلی نگرانم میکنه صفر و صدی کردن ابتدایی ترین چیزا
29
14
ای وای نه بابا اینا برام عادیه پارسالم سر یه موضوعی همین وضعیتا پیش اومد😂 قربونتون برم
31
15
یلحظه پیامتو خوندم نگران شدم که آسیب دیده باشی از اون حرفا. هرچی هم که گفته شده باشه هرکسی نظر خودشو داده. اول اینکه هیچکس حق نداره به خودش اجازه اهانت به تو و دیگران رو بده بعدم ما همه دوست داریم ناراحتیت هم ناراحتمون می‌کنه پسر جون
31
16
没有文字...
31
17
نه من که اوکیم
30
18
عادت نداریم همه‌چی هنوز برامون صفر و صدیه نمی‌تونیم با یه سری چیزا کنار بیایم
30
19
کل بحث اینقدر بی‌منطق و عجیبه که فقط باید از دور برای خنده دنبال کرد😂😂😂تو هم اعصابت رو خورد نکن
31
20
در نهایت واقعا بحث اصلا مهمی نبود و فقط الکی کلی حرمت شکستیم از اول همه چی فقط و فقط یک نظر بود یک ایده بود نه بحث مرگ و زندگی کاش فقط کاش پتانسیل شنیدن نظرات مختلف و چند دسته ای رو داشته باشیم و تنها با یک فکر ساده پیش خودمون بگیم باشه نظر توعه اما نظر من نیست ساده است و بعد مووآن کنید چون نظر اون شخص هیچ تاثیری رو زندگی روزمره شما نداره و تا وقتی چیزی به زندگی عادی تون لطمه نمیزنه از یک گوش بشنوید و از یک گوش دَر کنید
30