Code 200
前往频道在 Telegram
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
显示更多172
订阅者
+624 小时
+247 天
+4230 天
帖子存档
172
در من کسی پیوسته میگرید
این «من» که از گهواره با من بود
این «من» که با من
تا گور همراه است
دردی ست چون خنجر
یا خنجری چون درد
همزادِ خون در دل
ابری ست بارانی
ابری که گویی گریه های قرن ها را در گلو دارد
ابری که در من
یکریز می بارد
شب های بارانی
او با صدای گریه اش غمناک می خواند
رودی ست بی آغاز و بی انجام
با های های گریه اش در بی کرانِ دشت میراند
پیری حکایت گوست
کز کودکی با خود مرا میبُرد در باغ های مردمی گریان
اما چه باغی؟ دوزخی کانجا
هر دم گلی نشکفته می پژمرد
مرغی ست خونین بال
کز زیرِ پر چشمش
اندوهناکِ سنگباران هاست
او در هوای مهربانی بال می آراست
- کی مهربانی باز خواهد گشت؟
- نه، مهربانی
آغاز خواهد گشت
172
چه جالب، اون شبم سر گوش دادن به آهنگای چنل یاسین دلم نمیخواست بخوابم
حتی اون شبم آهنگ جدید حامیم اومده بود
172
متاسفانه تنها عکس موجود از امشب
اینقدر تفریح سالمی بود که داشتیم بشکن دو دستی رو باهم تمرین میکردیم
BYMAKS 🌯
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
