ch
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

前往频道在 Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

显示更多
941
订阅者
-124 小时
-227
-11430
帖子存档
بابااا

با کی ای فتنه

من وقتی غم داشتم میومدم پیشِ تو الان که تو خودِ غمی کجا برم؟

تنهایی لذت بخش تره

سیک کنید

Repost from N/a
زندگیم اگه پول دیه اون ینفر و داشتم : 🌟🦋🎀🤍

وقتی یادبگیری از دست بدی از خواسته های واقعیت بگذری تا به پیشرفت برسی کنار بزاری... از هیچکس انتظار نداشته باشی ب اون ورژن تاریکی دست پیدا کردی ک شکست ناپذیرت میکنه.

‏عزیزم دوستای من یه جوری باهام رفتار میکنن انگار آسمون دهن باز کرده من اومدم شما کی باشی بخوای ناراحتم کنی؟

‌‌‌دیت اول میبرمت سردخونه که بدونی عاقبت خیانت به من چیه!

Repost from N/a
نمیدونم چرا تا میام به آدما اعتماد کنم بهم میفهمونن که نباید این کارو کنم

من آدم برگشت به صمیمیت‌های از دست‌‌ رفته نیستم. از چشم افتاده را میل دیدار دوباره نیست. - فروغ فرخزاد

جدی جدی انقدر کصشرین یا ادا در میارین؟

میگفت : اگه پیش کسی گریه کردی و باز هم تورو آدم قوی دونست ، اگه پیش کسی خشمگین شدی و باز هم تورو آدم مهربونی دونست ، رهاش نکن و قدرشو بدون. به همین قشنگی.

تلخه ولی باید بپذیری که مهربونی بیش از اندازه، کمک های بی وقفه، در دسترس بودن های همیشگی، لطف های مکرر، از خود گذشتگی های زیاد، کنار اومدن با هر چیزی، و یکسره کوتاه اومدن، نه تنها رو کسی تاثیر مثبت نمی‌ذاره و کسی رو جذب نمی‌کنه، بلکه باعث می‌شه به شدت بی ارزش و بی جایگاه شمرده بشی. همونقدر که برات هستن براشون باش. نه بیشتر، نه کمتر. خط قرمز ها و شخصیتت رو در هر وضعیتی که هستی محکم بچسب و با هرکی خواست زیر پاشون بذاره خداحافظی کن. بعدش زندگی آروم تری داری.

هر روز غیر اجتماعی تر و تمایلم به غارنشینی‌ بیشتر میشه، واقعا تو اتاقم راحتم.

Saaren Dobare.mp36.61 MB

آدمی که باهاش دوست میشی؛ همونیه که باهاش بحثت میشه! ماشینی که میخری؛ همونیه که نیاز به تعمیر داره و باید خرجش کنی! کاری که ازش لذت می‌بری؛ همونیه که باید استرسش رو هم تحمل کنی! پارتنری که برای زندگی انتخاب می‌کنی؛ همونیه که باهاش به اختلاف می‌خوری و دعواتون میشه. بچه‌ای که با شیرین کاریاش عشق می‌کنی؛ همونیه که خرابکاری به‌بار میاره و اضطراب آینده‌ش رو داری. هر چیزی و هر کسی که بهت حال خوبی میده، لازمه نقص‌هاشو هم بپذیری! اون میشه دوست داشتن...