ch
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

前往频道在 Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

显示更多
942
订阅者
-624 小时
-247
-12930
帖子存档
Repost from VØɌŦɆX
photo content
+1

اگه نمیتونید درس بخونید، اگه نمیتونید کار کنید، اگه تمرکز ندارید، اگه نای بلند شدن ندارید، اگه چند روزیه از همه چی عقب موندید، از “انسان” بودنه! خودتون رو سرزنش نکنید.

Repost from N/a
‏اگه روابط انسانی انقدر پیچیده نبود الان براش موزیک میفرستادم میگفتم شنیدمش یادت افتادم

😂😂😂😂😂

‌‌آدم چاپلوس قبله نداره ، هرجا منفعت باشه سجده می‌کنه!

چتهه

خواهر کجایی ک بیای نجاتم بدی روانی شدممم

photo content

خدا ممنونم ک فردا تعطیل نشد خدایا مرسییییی

به کسی که برایت نمی‌نویسد، مزاحم روزهایت نمی‌شود، درباره‌ات نمی‌خواند، مهم ترین تاریخ‌‌های تو را حفظ نمی‌کند و زندگی‌‌ات را پُر از کارهای شگفت‌ انگیز نمی‌کند، وابسته نشو..

‏توو پارکینگ دانشگاه دارم نون پنیر و چایی میخورم، دوتا ماشین اونور تر دارن اتفاقات عاشقانه رقم میزنن، آی درود بر این زندگی.

‏دوست من باشی موقع چسناله همدردی نمیکنم باهات. بیشتر زجرت میدم و یادت میندازم چقدر اسکل بودی تا بدتر اذیت بشی.

photo content

ارزش بعضیا از ریال‌هم کمتره!

آدم‌های بی‌‌اصل و نسب اصیل نمیشن. نه با زمان، نه با تلاش، نه با عشق. بامداد خمار - فتانه حاج سید جوادی

- خوشبختی را انتخاب کردن خجالت ندارد. + درست است ولی اگر آدم‌ بخواهد فقط خودش خوشبخت باشد، آن وقت خجالت آور است. طاعون - آلبر کامو

𝐒𝐊𝐘 4:53 PM
𝐒𝐊𝐘 4:53 PM

خداوکیلی من اونقدر با ارزش نیستم ک برام بیوگرافی تیکه دار میزارید😂 بسع

photo content

‏هر وقت اسم خاص واسه يكی ميذارم نااميدم ميكنه. از حرصم اسمشو پاك ميكنم،انگار تاجی كه گذاشتی رو سرشو برميداری.