ch
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

前往频道在 Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

显示更多
942
订阅者
-124 小时
-257
-13930
帖子存档
نمیدونم چرا همه واسه ی من بی رحم ترین و بی درک ترین میشن چیکار کردم؟

photo content
+1

‏اگه فرصت شد' وسط مقایسه و حسادت و این داستانا' بعضی وقتا هم از ته دلتون واسه یکی خوشحال شین. قول میدم که چیزی ازتون کم نمیشه.

پرسید او هم هنوز تو رو به یاد داره؟ با لبخندی غمگین به او گفتم من وقتی کنارش بودم هم فراموش شده بودم.

Isam - Kavire Del (1).mp37.53 MB

photo content

به پایان رسید این رویا، جهانم در غمت باقی‌ست.

من با ریسک هدر دادن زندگی‌ام روبرو بودم. متوجه شدم که روزها یکی پس از دیگری می‌گذرد. از خودم پرسیدم: اما من از زندگی چه می‌خواهم؟ خب، می‌خواهم شاد باشم. اما هرگز به این که چه چیز مرا خوشحال می کرد یا این که چطور می‌توانستم خوشحال باشم، فکر نکرده بودم. پروژه شادی - گرچین رابین

همیشه لبخند زدن واسم آسون‌تر بود تا اینکه توضیح بدم چرا ناراحتم.

домой.m4a2.09 MB

اصلا خوب نیستم..:)

یکم حرمت

Repost from OG🥢
نوشته بود: به پسرای حروم زاده مظلوم نمای دورتون هیچوقت اعتماد نکنید.
+1
نوشته بود: به پسرای حروم زاده مظلوم نمای دورتون هیچوقت اعتماد نکنید.

语音消息00:15

photo content

امشب شب آرزوهاعه

+ نیستی، کم پیدایی؟ - خوبم، در گیر درس و کارم بیشتر (درگیر فروپاشی روانی‌ام و حوصلتو ندارم)

هرقدر سطح انتظارت از آدم ها پایین‌تر باشه، آسوده تری: از هیچ،به قدرِ هیچ بایدخواست‌و نه‌بیشتر...

شعور سطح مختلفی دارد. بالاترین سطح شعور، نادیده گرفتن بی شعورهاست. بیشعوری - خاویر کرمنت