ch
Feedback
── 𝓓𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬𝐧𝐨𝐨𝐩𝐲 🐾 ࣪ ⑅

── 𝓓𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬𝐧𝐨𝐨𝐩𝐲 🐾 ࣪ ⑅

关闭频道

⌕ for task , game and mp only 𓋜 ▸ belongs to @belleaeny ▸ left ? must give reason ! [ active since : 28 / 12 / 25 ♡ ]

显示更多
469
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-13130 天

数据加载中...

相似频道
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
一月 '26
一月 '260
在0个频道中
十二月 '25
+14
在9个频道中
Get PRO
十一月 '250
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+3
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
八月 '250
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+19
在4个频道中
Get PRO
六月 '25
+54
在17个频道中
Get PRO
五月 '250
在3个频道中
Get PRO
四月 '25
+27
在25个频道中
Get PRO
三月 '25
+10
在7个频道中
Get PRO
二月 '25
+992
在101个频道中
Get PRO
一月 '25
+82
在52个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
01 一月0
频道帖子
[Notification] | @AutoBlokirBOT Seseorang terdeteksi keluar in⋆˙ Diblokir! Pesan ini akan otomatis terhapus dalam 10 detik

2
[Notification] | @AutoBlokirBOT Seseorang terdeteksi keluar mia Diblokir! Pesan ini akan otomatis terhapus dalam 10 detik
1
3
[Notification] | @AutoBlokirBOT Seseorang terdeteksi keluar nreen14 Diblokir! Pesan ini akan otomatis terhapus dalam 10 detik
1
4
cer responn sikit yg lainn tu , jgn seen jee . kit heart la 💔
32
5
korg fhm kee ? mcm tkda semangat je semua hmm .
34
6
ᯓ . — ˚ ꒰ 𝓔xαct 𝓣 imε 𝓡εturn ★ ‧୭ ˚ 𖦹 start : 5 . 00 pm ── . 𖹭 hσw tσ plαy ❓ 𖦹 aeny akan bagi ayat random , untuk yg nk join korg wajib ingat ayat random tersebut . 𖦹 dlm beberapa saat , aeny akan delete ayat tu . so korg kena send balik ayat tersebut mengikut masa yang aeny sediakan . 𖦹 anyone yg berjaya hantar pada tepat masa , dikira winner . tapi , 1 soalan kemungkinan akan ditukar menjadi 5 / 3 winner if ramai yang join . ── . 𖹭 εxαmplε ❗ 𖦹 dari aeny : saya suka makan ayam ( send pada pukul 3.58 ) 𖦹 so bila jam dah menunjuk pukul 3.58 , korg terus send ayat tu dkt comment . faham ? if ada soalan , bole tanya ! or nk tukar game lain pun boleh klau korg rasa game ni kurang menarik .
40
7
hi snoopyss , apa khabarr ?
39
8
[Notification] | @AutoBlokirBOT Seseorang terdeteksi keluar ՞ Diblokir! Pesan ini akan otomatis terhapus dalam 10 detik
1
9
lpsni aeny buat group khas untuk claim mp sahaja . yg selalu say tq , org yg aeny trust , aeny akan add dia dlm tu . oke tak cadangan ni ? sbb tk boleh la tgk org yg tkda common sence ni . rasa nk pijak .
62
10
mp da full tpi mcm tk cukup tq jee , seram la eh zaman skrg , haih geramnya , rasa nk cekik semua org 😔 .
45
11
bolee claim kann ?
43
12
harap tiada yang leak mpku , kalau ada yg leak juga n tamau say tq , semoga dia cirit birit . ramaii " aaminkann korg . • ( 1 ✉️ ) ๑ ( 2 ✉️ )
44
13
25 ehh ? jgn off duluu sayangg " aeny .
44
14
nk drop mp , tpi nk brp seat ?
47
15
yg tgh busy claim mp atau tgh layan bunga api tuu , buat laa dulu okee . nnti 12.45 bru aeny send untuk game esok 💞💞
47
16
nk aeny bgi rules and cara main esok jugaa ke ?
61
17
terwish awal , tpi tkpaa HAHA
62
18
aeny daa jumpa game yg menarik , tpi korg nk main mlm ni kee esok ?
60
19
yeyy , happyy new year semuaa . semogaa 2026 bawa lebih banyak rezeki , kesihatan dan kebahagiaan untuk kita semuaa . aaminn 🫶🏻🫶🏻
58
20
esokk hri sempenaa apa korgg ?
58