── 𝓓𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬𝐧𝐨𝐨𝐩𝐲 🐾 ࣪ ⑅
关闭频道
⌕ for task , game and mp only 𓋜 ▸ belongs to @belleaeny ▸ left ? must give reason ! [ active since : 28 / 12 / 25 ♡ ]
显示更多469
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-13130 天
吸引订阅者
一月 '26
一月 '260
在0个频道中
十二月 '25
+14
在9个频道中
Get PRO
十一月 '250
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+3
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
八月 '250
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+19
在4个频道中
Get PRO
六月 '25
+54
在17个频道中
Get PRO
五月 '250
在3个频道中
Get PRO
四月 '25
+27
在25个频道中
Get PRO
三月 '25
+10
在7个频道中
Get PRO
二月 '25
+992
在101个频道中
Get PRO
一月 '25
+82
在52个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 01 一月 | 0 |
频道帖子
[Notification] | @AutoBlokirBOT
Seseorang terdeteksi keluar
in⋆˙ Diblokir!
Pesan ini akan otomatis terhapus dalam 10 detik
| 2 | [Notification] | @AutoBlokirBOT
Seseorang terdeteksi keluar
mia Diblokir!
Pesan ini akan otomatis terhapus dalam 10 detik | 1 |
| 3 | [Notification] | @AutoBlokirBOT
Seseorang terdeteksi keluar
nreen14 Diblokir!
Pesan ini akan otomatis terhapus dalam 10 detik | 1 |
| 4 | cer responn sikit yg lainn tu , jgn seen jee . kit heart la 💔 | 32 |
| 5 | korg fhm kee ? mcm tkda semangat je semua hmm . | 34 |
| 6 | ᯓ . — ˚ ꒰ 𝓔xαct 𝓣 imε 𝓡εturn ★ ‧୭ ˚
𖦹 start : 5 . 00 pm
── . 𖹭 hσw tσ plαy ❓
𖦹 aeny akan bagi ayat random , untuk yg nk join korg wajib ingat ayat random tersebut .
𖦹 dlm beberapa saat , aeny akan delete ayat tu . so korg kena send balik ayat tersebut mengikut masa yang aeny sediakan .
𖦹 anyone yg berjaya hantar pada tepat masa , dikira winner . tapi , 1 soalan kemungkinan akan ditukar menjadi 5 / 3 winner if ramai yang join .
── . 𖹭 εxαmplε ❗
𖦹 dari aeny : saya suka makan ayam ( send pada pukul 3.58 )
𖦹 so bila jam dah menunjuk pukul 3.58 , korg terus send ayat tu dkt comment .
faham ? if ada soalan , bole tanya ! or nk tukar game lain pun boleh klau korg rasa game ni kurang menarik . | 40 |
| 7 | hi snoopyss , apa khabarr ? | 39 |
| 8 | [Notification] | @AutoBlokirBOT
Seseorang terdeteksi keluar
՞ Diblokir!
Pesan ini akan otomatis terhapus dalam 10 detik | 1 |
| 9 | lpsni aeny buat group khas untuk claim mp sahaja . yg selalu say tq , org yg aeny trust , aeny akan add dia dlm tu . oke tak cadangan ni ? sbb tk boleh la tgk org yg tkda common sence ni . rasa nk pijak . | 62 |
| 10 | mp da full tpi mcm tk cukup tq jee , seram la eh zaman skrg , haih geramnya , rasa nk cekik semua org 😔 . | 45 |
| 11 | bolee claim kann ? | 43 |
| 12 | harap tiada yang leak mpku , kalau ada yg leak juga n tamau say tq , semoga dia cirit birit . ramaii " aaminkann korg .
• ( 1 ✉️ ) ๑ ( 2 ✉️ ) | 44 |
| 13 | 25 ehh ? jgn off duluu sayangg " aeny . | 44 |
| 14 | nk drop mp , tpi nk brp seat ? | 47 |
| 15 | yg tgh busy claim mp atau tgh layan bunga api tuu , buat laa dulu okee . nnti 12.45 bru aeny send untuk game esok 💞💞 | 47 |
| 16 | nk aeny bgi rules and cara main esok jugaa ke ? | 61 |
| 17 | terwish awal , tpi tkpaa HAHA | 62 |
| 18 | aeny daa jumpa game yg menarik , tpi korg nk main mlm ni kee esok ? | 60 |
| 19 | yeyy , happyy new year semuaa . semogaa 2026 bawa lebih banyak rezeki , kesihatan dan kebahagiaan untuk kita semuaa . aaminn 🫶🏻🫶🏻 | 58 |
| 20 | esokk hri sempenaa apa korgg ? | 58 |
