از رنجی که میبریم
前往频道在 Telegram
تولد: ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ به امیدِ روزی که بفهمیم، رسالت و راهی به جز ادامه دادن نداریم. https://t.me/HarfChatBot?start=11b155aed9ca
显示更多299
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-430 天
帖子存档
نمیدونم کجایِ دنیا و با چه حالی هستی که اینو میخونی
اما یادت نره غم همیشه انقدر پر رنگ نمیمونه .
با هرسال که و هر بازی که رد میشه
پرسپولیس سال ۹۹ رو یادم میاد
بازی النصر و اولسان و هیجاناتی که مطمئنم دیگه هیچوقت تو زندگیم تکرار نمیشن
من بارهای زیادی رو سر پرسپولیس گریه کردم؛ذوق کردم؛ استرس کشیدم.
و همشون می ارزید به اینکه تو زندگیم حتی یه روز که اون شدت از هیجان و تجربه کردم.
غیر فوتبالی فوتبالی ها قطعا نمیفهمن
اما فوتبالی ها قشنگ میفهمن عشق و از توی یه زمین مستطیلی سبز پیدا کردن یعنی چی
برای همین شاید بعضی وقتا از شدت استرس خلافشو گفتم؛
اما تا ابد و یک روز افتخارم فوتبالی بودن و مهم تر پرسپولیسی بودنه🚩❤️
#Persepolis@ranjjj3
Repost from مَهدیس.
📮فور کنید بزارمتون فولدر جذب بگیرید.
دیلی تمیز، مینیمال و پر از عکسای قشنگ. حتما اینجارو داشته باشید.🌟🍎
Repost from هیلان🌱
برید تو گالری سرچ کنید Blue بعد نتیجه اینجوریه که پر از حس خنکیه🥹💙✨️
چندتا برای ما هم بفرستید ببینیم آبیترین عکس گالری شما چیه؟
ادم نشسته داره زندگی شو میکنه، یهو یجوری میل به شیرینی پیدا میکنه انگار حامله است.
جدی اجداد ما از کجا فهمیدن اصلا غم یعنی چی؟ چی شد که مثلا وسط فرار از دست گونه های قویتر و روشن کردن آتیش و پیدا کردن غذا یادشون افتاد که بشینن به یه نقطه خیره بشن و حس کنن که زندگی مثل افتادن داخل یه چاه تاریک و بی انتهاست؟
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
