ch
Feedback
Zodiac

Zodiac

前往频道在 Telegram

IG : arsamsodiac YouTube : Arsam.Zodiac PV : @arsamzodiac

显示更多
2 140
订阅者
-824 小时
-357
-8630
帖子存档
Zodiac
2 140
بیایید عشقتا

Zodiac
2 140
1428136196
1428136196

Zodiac
2 140
پاشید بیاید قلبام 🫶 با امین اینفرنو و آرینم

Zodiac
2 140
بچها یوتیوباتونو باز کنید داریم میایم استریم با آرین

Zodiac
2 140
Repost from 007
بالا باشید کاستوم بزنم پلی بدیم

Zodiac
2 140
اگه اره باهم استارت کنیم اگه نه که هیچ

Zodiac
2 140

Zodiac
2 140
من هستم برا فعالیت تو چی توام هستی؟

Zodiac
2 140
کلا کامیونیتی ایران با تیک تاک آشنا نیست هرکسیم میبینم داره انگلیسی فعالیت میکنه خیلی برنامه خوبیه چون اهنگاش کپی رایت نمیخورن کیفیت پستاتو پایین نمیاره و هزار تا آپشن بهتر داره واسه گیم 🫣

Zodiac
2 140
تیک تاک دارید بچها ؟

Zodiac
2 140
جدیدا دیگه اینام نمیزنن اینستاگرام ایپی ایران میخوری میبنده پیجتو

Zodiac
2 140
ولی تویی که پیج ملتو میزنی فک میکنی خیلی خفنی اینم بدون که مردم دارن از این پیجاشون نون میخورن کاریم با کسی ندارن و تو هیچ حاشیه ای نیستن داری کلی زحمت و وقتی که برای این پیجا گذاشتیمو بگا میدی سر یدونه ادیت و ریکورد بخدا که درست نیست این کارت حداقل برو سراغ کسایی که از مردم دزدی میکنن نون مردمو میبرن یا صد تا کار خلاف دیگه میکنن ما کالاف پلیرای بدبخت چه گناهی کردیم که تو ایران داریم فعالیت میکنیم ؟

Zodiac
2 140
تو این گیم همیشه سعی کردم هوای همرو داشته باشم از کوچیک تا بزرگ همیشه سعی کردم احترام بزارم به همه و با همه مهربون باشم ولی این دنیا به من وفا نداشت وجدانن دوتا پیجم سرجمع باهم ۶۰ کا فالوور بگا رفت وضعیت یوتیوبم اوکی نیستش فعلا دیگه امیدی واسه ادامه فعالیت ندارم همین یه ذره هم بخاطر این بود که رفیقام گفتن نا امید نشو ولی دیگه واقعا بریدم تا هروقت که فک میکنم جا پام سفت شده پیجمو میزنن و کل زماحتم به باد میره

Zodiac
2 140
مرسی که اومدید لایو خیلی خوش گذشت از فردا پابلیک لایو میزاریم با آرین باهاتون دوئل مولتی میزنیم و میریم رنک بتل کلی برنامه داریم 🫶

Zodiac
2 140
بیاید لایو قاقالیلی میدیما 🥹

Zodiac
2 140
بچها لایو پرایوته فقط از طریق همین لینک میتونید بیاید چنلم ساب کنید حتما 🫶

Zodiac
2 140
تیز بیاید همتون اولین لایومونه 🫶

Zodiac
2 140
چنل ارین لایویم بدویید بیاید 🔥🫣